![](/irbis64r_81/images/db_navy.gif) Віртуальна довідка ![](/irbis64r_81/images/db_navy.gif) Тематичний інтернет-навігатор ![](/irbis64r_81/images/db_navy.gif) Наукова електронна бібліотека ![](/irbis64r_81/images/db_navy.gif) Автореферати дисертацій ![](/irbis64r_81/images/db_navy.gif) Реферативна база даних ![](/irbis64r_81/images/db_navy.gif) Книжкові видання та компакт-диски ![](/irbis64r_81/images/db_navy.gif) Журнали та продовжувані видання
![Mozilla Firefox](../../ico/mf.png) |
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Формат представлення знайдених документів: | повний | стислий |
Пошуковий запит: (<.>A=Сендецька С$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 3
Представлено документи з 1 до 3
|
| | | | |
1. |
Сендецька С. В. Передумови кластерної організації виробництва продукції птахівництва в Україні / С. В. Сендецька // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка". - 2007. - № 599. - С. 160-165. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.Розглянуто поняття "кластер" і його тлумачення вченими-економістами, відмінність кластера від територіально-виробничого комплексу; запропоновано власне визначення кластера. Наведено приклади функціонування кластерних систем в Україні; обгрунтовано можливість застосування моделі кластерної організації виробництва у птахівничому бізнесі. Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)306.751.253
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж29409/А Пошук видання у каталогах НБУВ
|
| | | | |
2. |
Сендецька С. В. Особливості брендингу продукції на ринку м'яса птиці / С. В. Сендецька // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка". - 2008. - № 633. - С. 656-661. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.Розглянуто поняття "бренд", англо-американську й японську моделі брендингу, різні точки зору на брендинг у птахівництві. Наведено приклади формування бренду лідером ринку продукції птахівництва - акціонерним товариством закритого типу "Миронівський хлібопродукт". Описано результати опитування споживачів м'яса птиці у м. Львів про їх відношення до брендованої продукції. На їх базі зроблено висновки про особливості брендингу продукції птахівництва й умови успішного просування птахівничих брендів на ринку. Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.511.11 + У9(4УКР)421.0-803.43
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж29409/А Пошук видання у каталогах НБУВ
|
| | | | |
3. |
Сендецька С. В. Економічний механізм формування і функціонування регіонального ринку продукції птахівництва : автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.04 / С. В. Сендецька; Львів. нац. аграр. ун-т. - Л., 2010. - 20 c. - укp.Розглянуто суть економічного механізму ринку продукції птахівництва, теоретико-методологічні підходи до його дослідження, особливості функціонування. Досліджено стан економічного механізму регіонального ринку продукції птахівництва. Проаналізовано його становлення та функціонування на фоні загальноукраїнських тенденцій розвитку, а також зміни основних елементів ринкового механізму, способів державного регуляторного впливу на стан ринку. Обгрунтовано основні напрями державного регулювання ринку з метою забезпечення раціональних потреб населення в продуктах птахівництва на основі розробки системи цілей різних рівнів. Здійснено прогнозування кон'юнктури ринку й обгрунтовано напрями його регулювання відповідно до одержаних прогнозів. Скачати повний текст Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.51
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА374985 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
|
|