Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (1)Книжкові видання та компакт-диски (2)
Пошуковий запит: (<.>A=Сендецька С$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 3
Представлено документи з 1 до 3

      
Категорія:    
1.

Сендецька С. В. 
Передумови кластерної організації виробництва продукції птахівництва в Україні / С. В. Сендецька // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка". - 2007. - № 599. - С. 160-165. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Розглянуто поняття "кластер" і його тлумачення вченими-економістами, відмінність кластера від територіально-виробничого комплексу; запропоновано власне визначення кластера. Наведено приклади функціонування кластерних систем в Україні; обгрунтовано можливість застосування моделі кластерної організації виробництва у птахівничому бізнесі.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)306.751.253

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж29409/А Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Сендецька С. В. 
Особливості брендингу продукції на ринку м'яса птиці / С. В. Сендецька // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка". - 2008. - № 633. - С. 656-661. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

Розглянуто поняття "бренд", англо-американську й японську моделі брендингу, різні точки зору на брендинг у птахівництві. Наведено приклади формування бренду лідером ринку продукції птахівництва - акціонерним товариством закритого типу "Миронівський хлібопродукт". Описано результати опитування споживачів м'яса птиці у м. Львів про їх відношення до брендованої продукції. На їх базі зроблено висновки про особливості брендингу продукції птахівництва й умови успішного просування птахівничих брендів на ринку.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.511.11 + У9(4УКР)421.0-803.43

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж29409/А Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Сендецька С. В. 
Економічний механізм формування і функціонування регіонального ринку продукції птахівництва : автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.04 / С. В. Сендецька; Львів. нац. аграр. ун-т. - Л., 2010. - 20 c. - укp.

Розглянуто суть економічного механізму ринку продукції птахівництва, теоретико-методологічні підходи до його дослідження, особливості функціонування. Досліджено стан економічного механізму регіонального ринку продукції птахівництва. Проаналізовано його становлення та функціонування на фоні загальноукраїнських тенденцій розвитку, а також зміни основних елементів ринкового механізму, способів державного регуляторного впливу на стан ринку. Обгрунтовано основні напрями державного регулювання ринку з метою забезпечення раціональних потреб населення в продуктах птахівництва на основі розробки системи цілей різних рівнів. Здійснено прогнозування кон'юнктури ринку й обгрунтовано напрями його регулювання відповідно до одержаних прогнозів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.51

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА374985 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського