Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (4)
Пошуковий запит: (<.>A=Сержук А$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Представлено документи з 1 до 2

      
Категорія:    
1.

Сержук А. В. 
Трейд-маркетинг у системі збуту підприємства / А. В. Сержук // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка". - 2008. - № 633. - С. 898-904. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

В Україні трейд-маркетинг нині перебуває на стадії розвитку. Тому аналізуючи приклад російських компаній, можна уникнути багатьох помилок, які свого часу допустили вони. Це дасть змогу швидшими темпами вийти на європейський ринок. Розкрито сутність основних засобів трейд-маркетингу та наведено деякі практичні приклади: цілі та психологічні прийоми мерчендайзингу; сутність дисконтних програм і програм лояльності; поняття коаліційних програм (участь у коаліційних програмах істотно зменшує витрати на її підтримку для кожного учасника, створює портрет споживача, відбувається обмін клієнтською базою).


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)290-592-211.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж29409/А Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Сержук А. В. 
Соціально-етичне просування продукції на товарний ринок : автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.04 / А. В. Сержук; ДВНЗ "Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана". - К., 2011. - 21 c. - укp.

Узагальнено концептуальні підходи, розроблено науково-методичний інструментарій щодо впровадження концепції соціально-етичного просування лікеро-горілчаної продукції на товарний ринок. Узагальнення базових категорій, пов'язаних з соціально-етичним маркетингом і соціально-етичним просуванням продукції дозволяє з'ясувати суть даного процесу, виокремити рушійні сили та розробити відповідний науково-методичний інструментарій управління ним. Розроблено науково-методичні підходи, що включають в себе систему оптимізації взаємовідносин між учасниками ринку у здійсненні збутової діяльності, методику оцінки соціального іміджу підприємств з урахуванням ступеня сприйняття споживачами їх соціальної активності, оцінки впливу інструментів маркетингових комунікацій, що допоможе визначити, які саме інструменти мають найвагоміше значення у просуванні продукції, сформовано портфелі маркетингових комунікацій відповідно до визначених різних ринкових ситуацій.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.512.7

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА386676 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського