Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (1)Книжкові видання та компакт-диски (6)
Пошуковий запит: (<.>A=Скидан С$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 5
Представлено документи з 1 до 5

      
Категорія:    
1.

Скидан С. А. 
Эргономические основы учебного процесса в высшей школе / С. А. Скидан. - К., 1998. - 222 c. - Библиогр.: 171 назв. - рус.

Впервые предпринята попытка определить роль, место и значение педагогической эргономики как важнейшей отрасли педагогической науки. Рассмотрены предмет, задачи и основные проблемы педагогической эргономики, а также эргономические основы организации учебного процесса. Освещены вопросы организации педагогического процесса и его управления: научная организация и управление педагогической и учебной деятельностью, совершенствование условий этой деятельности и педагогического мастерства преподавателей и учебной деятельности студентов.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.22 + Ч481.4

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА586970 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Скидан С. О. 
Ергономічні основи навчального процесу у вищій школі : Автореф. дис... д-ра пед. наук : 13.00.01 / С. О. Скидан; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. - К., 1999. - 35 c. - укp. - рус.

Дисертація присвячена визначенню ролі і значення педагогічної ергономіки вищої школи як галузі педагогічної науки. Доведено, що педагогічна ергономіка - це галузь сучасної педагогіки, котра займається комплексним вивченням і проектуванням діяльності викладача та студента в системі "викладач-студент-навчальне середовище" з метою забезпечення її ефективності. Розроблена і науково обгрунтована концепція ергономізації навчального процесу, яка є складовою в організації та управлінні навчальним процесом вузу. В основу організації та управління навчальним процесом вузу закладено теоретичну модель ергономізації процесу навчання. Експериментально доведено ефективність запропонованої моделі.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.44 + Ч481.22

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА304364 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Скидан С. О. 
Соціалізація студентської молоді в умовах інформаційної доби / С. О. Скидан // Педагогіка вищ. та серед. шк. : зб. наук. пр. - 2011. - Вип. 31. - С. 127-135. - Бібліогр.: 14 назв. - укp.

На основі теоретичного аналізу наукової літератури визначено характерні риси й особливості процесу соціалізації сучасного студентства, роль і місце в цьому процесі інформаційних комунікацій. Розкрито специфіку інформаційних комунікацій як особливого інституту соціалізації. Розтлумачено поняття соціалізації як динамічного процесу, змістом якого є входження особистості до соціуму та становлення її особистості. Зроблено висновок, що результатом процесу соціалізації студентської молоді засобами інформаційних комунікацій є набуття студентами соціальності (соціальних цінностей, соціальних рис, соціальної поведінки).

На основе теоретического анализа научной литературы определены характерные черты и особенности процесса социализации современного студенчества, роль и место в этом процессе информационных коммуникаций. Раскрыта специфика информационных коммуникаций как особого института социализации. Растолковано понятие социализации как динамического процесса, содержанием которого является вхождение личности в социум и становление ее личности. Сделан вывод, что результатом процесса социализации студенческой молодежи средствами информационных коммуникаций является приобретение студентами социальности (социальных ценностей, социальных черт, социального поведения).


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.350.0

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70936 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Скидан С. О. 
Мотивація учіння студентів економічного профілю у процесі вивчення іноземних мов: психолого-педагогічний аспект / С. О. Скидан // Педагогіка вищ. та серед. шк. : зб. наук. пр. - 2012. - Вип. 35. - С. 80-86. - Бібліогр.: с. 86 - укp.

Висвітлено проблему мотивації навчальної діяльності у наукових дослідженнях. Розкрито зміст мотивації в межах таких складників, як професійна мотивація; мотивація до оволодіння іноземною мовою та іншомовні здібності. Підкреслено, що особливе значення має мотивація навчальної і професійної діяльності, – знаючи мотиви навчання, можна активніше впливати на їх формування. Визначено чинники, що сприяють формуванню мотивації навчальної діяльності у процесі засвоєння іноземних мов. Доведено, що формування мотивації учіння студентів економічного профілю у процесі вивчення іноземних мов грунтується на сукупності певних закономірностей побудови навчальної моделі, яку запропонував автор.

Освещена проблема мотивации учебной деятельности в научных исследованиях. Раскрыто содержание мотивации в рамках таких составляющих, как профессиональная мотивация; мотивация к овладению иностранным языком и иноязычные способности. Подчеркнуто, что особое значение имеет мотивация учебной и профессиональной деятельности, - зная мотивы учения, можно активно влиять на их формирование. Определены факторы, способствующие формированию мотивации учебной деятельности при усвоении иностранного языка. Доказано, что формирование мотивации учения студентов экономического профиля в процессе изучения иностранных языков основывается на совокупности определенных закономерностей построения учебной модели, которую предложил автор.

The paper deals with the problem of motivation for educational activity in academic research. Content of motivation in such components as professional motivation, motivation for mastering foreign language and foreign language abilities is dwelled upon. Emphasis is made on the particular significance of motivation for educational and professional activity – knowing the motives for studying, one can influence their formation more actively. Factors facilitating forming of motivation for educational activity in the process of mastering foreign languages are specified.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш12-913-2

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70936 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Іноземна мова як невід'ємна складова професійної компетенції майбутніх економістів : матеріали XIII/XIV кафедр. наук.-метод. конф. студентів та викладачів, 16 - 25 квіт. 2016 р., Кривий Ріг / ред.: С. О. Скидан, О. Г. Братанич, О. В. Романенко; ДВНЗ "Криворіз. нац. ун-т". - Кривий Ріг : Чернявський Д.О., 2016. - 148 c. - англ. - нім.

Досліджено проблеми використання іноземних мов в економічній та суспільній сферах, ролі іноземних мов у глобалізаційних процесах, економічному та політичному розвитку України за умов кризи, широкого їх застосування у сферах методики викладання, міжкультурної та професійної комунікації. Наведено результати наукових досліджень студентів, молодих науковців та викладачів кафедри ділової української та іноземних мов факультету менеджменту і міжнародної економіки щодо особливостей використання та навчання професійно орієнтованої мови.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш12-913-2 я431(4УКР)3

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА803409 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського