Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (1)Книжкові видання та компакт-диски (3)
Пошуковий запит: (<.>A=Скрипніченко О$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 5
Представлено документи з 1 до 5

      
Категорія:    
1.

Скрипніченко О. С. 
Проблеми перекладу спортивних термінів (на матеріалі англ. та укр. мов) / О. С. Скрипніченко // Вісн. Сум. держ. ун-ту. Сер. Філол. науки. - 2006. - 2, № 11. - С. 166-170. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Розглянуто основні питання еквівалентності перекладу спортивної термінології на тлі англійських та українських спортивних суспільно-інформативних текстів: відсутність контекстового еквівалента, синонімія, лексична трансформація. Зроблено спробу розгляду способів перекладу термінологічного загалу спортивної лексики з урахуванням лексичної, граматичної, стилістичної, загальнотекстової та комунікативної інформаціїї. Виокремлено специфічну особливість перекладу спортивних термінів - їх відносну еквівалентність.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш141.4-777.52:Ч51 + Ш143.21-777.52:Ч51

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69231/філол. Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Скрипніченко О. П. 
Управління експортом промислового підприємства на засадах маркетингу (за матеріалами українських товаровиробників-експортерів) : Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.02.03 / О. П. Скрипніченко; Київ. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. - К., 2000. - 16 c. - укp.

Проведено теоретичний аналіз управлінської концепції маркетингу та визначено місце маркетингової діяльності у системі управління підприємством за сучасних умов. Проаналізовано відмінності експортного маркетингу від загального маркетингу з точки зору управління на підприємстві. Досліджено практику та узагальнено досвід українських підприємств щодо застосування елементів маркетингу в управлінні експортом. Обгрунтовано необхідність і визначено напрямки перерозподілу функцій менеджементу підприємства у разі застосування маркетингового підходу до управління експортом. Сформульовано складові концепції економічного методу управління експортом підприємства на засадах маркетингу. Наведено рекомендації з метою удосконалення структури управління експортом українських підприємств, які послідовно розширюють свою зовнішньоекономічну діяльність від пробного експорту до поставок на основі експортного маркетингу. Розроблено типові методичні рекомендації щодо побудови програм експортного маркетингу, а також практичні рекомендації стосовно управління експортом на засадах маркетингу.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)301-803.0

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА311336 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Скрипніченко О. П. 
Управління експортом промислового підприємства на засадах маркетингу (на матеріалах українських товаровиробників-експортерів) : Автореф. дис... канд. екон. наук : 08.02.03 / О. П. Скрипніченко; Київ. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. - К., 2001. - 20 c. - укp.

Досліджено стан управління експортом на українських підприємствах і розроблено заходи стосовно впровадження маркетингового управління виробництвом та збутом товарів. Виділено управлінські функції, які мають бути передані маркетинговим підрозділам, виявлено взаємозв'язки між підрозділом експортного маркетингу та іншими відділами підприємства. Розроблено практичні заходи щодо перебудови управління експортом для українських підприємств на засадах маркетингу - найефективнішої філософії та практики управління за сучасних умов.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)843 + У9(4УКР)301-592

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА314397 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Скрипніченко О. П. 
Категорія "людина" у творах економістів-класиків / О. П. Скрипніченко // Вісн. Сум. держ. ун-ту. Сер. Економіка. - 2012. - № 2. - С. 174-185. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Окреслено шлях розвитку категорії "людина" в економічних теоретичних побудовах вчених класичного напряму.


Індекс рубрикатора НБУВ: У01 а1 + У02(0)

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69231/екон. Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Скрипніченко О. П. 
Категорія "людина" у творах маржиналістів / О. П. Скрипніченко // Актуал. проблеми економіки. - 2013. - № 7. - С. 27-33. - Бібліогр.: 19 назв. - укp.

Наведено результати досліджень ролі і місця категорії "людина" в творах учених-маржиналістів. Виявлено усвідомлене використання вченими різних моделей людини як базових для побудови своїх умовиводів. Доведено, що вибрані моделі є обмеженими, неповними конструкціями живої людини, що бере участь в економічному житті.


Індекс рубрикатора НБУВ: У01 а1 + Ю936.2

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23291 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського