Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (1)Книжкові видання та компакт-диски (2)
Пошуковий запит: (<.>A=Скібіна О$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Представлено документи з 1 до 2

      
Категорія:    
1.

Скібіна О. В. 
Формування ціннісних уявлень про ідеал педагога в студентів університету у процесі вивчення психолого-педагогічних дисциплін : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / О. В. Скібіна; Луган. нац. ун-т ім. Т. Шевченка. - Луганськ, 2010. - 20 c. - укp.

Розкрито історико-педагогічний аспект проблеми, визначено понятійно-категоріальний апарат, теоретичні засади дослідження, сутність та структуру ціннісних уявлень студентів університету щодо ідеалу педагога, особливості формування ціннісних уявлень майбутніх фахівців у процесі вивчення психолого-педагогічних дисциплін за сучасних умов університетської освіти. Обгрунтовано педагогічні умови формування ціннісних уявлень щодо ідеалу педагога у студентів університету в процесі вивчення психолого-педагогічних дисциплін. Розроблено комплексну програму формування ціннісних уявлень щодо ідеалу педагога в студентів у процесі вивчення психолого-педагогічних дисциплін.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481,02 + Ю217.1 + Ю937.231

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА375783 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Скібіна О. В. 
Теоретичні основи формування професійної компетентності майбутніх інженерів-педагогів / О. В. Скібіна // Вісн. Луган. нац. ун-ту ім. Т. Шевченка. Пед. науки. - 2012. - № 4, ч. 1. - С. 195 - 201. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Проаналізовано поняття "професійна компетентність", у світлі компетентнісного підходу в освіті, виділено взаємозумовлені структурні компоненти професійної компетентності. Визначено характеристики та функції виділених компонентів й основні напрямки формування професійної компетентності інженера-педагога в процесі його професійної підготовки.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.203 + Ж.р(4УКР)3-2

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69372 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського