Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (2)Книжкові видання та компакт-диски (4)Журнали та продовжувані видання (1)
Пошуковий запит: (<.>A=Слозанська Г$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 3
Представлено документи з 1 до 3

      
Категорія:    
1.

Слозанська Г. І. 
Професійна підготовка соціальних працівників у вищих навчальних закладах Австралії : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / Г. І. Слозанська; Терноп. нац. пед. ун-т ім. В. Гнатюка. - Т., 2011. - 20 c. - укp.

Досліджено системи професійної підготовки соціальних працівників в Австралії. Охарактеризовано її структурні компоненти (допрофесійна підготовка, різнорівнева професійна підготовка у ВНЗ і післядипломна освіта). З'ясовано особливості їх функціонування (підпорядкованість соціальної освіти концепції "навчання упродовж усього життя" та вимогам міжнародних стандартів, автономність університетів у розробці та реалізації освітньо-професійних програм, диверсифікація освітньо-кваліфікаційних рівнів, упровадження подвійних спеціальностей і спеціалізацій інтегрованого характеру тощо). Розкрито роль Асоціації соціальних працівників Австралії у процесі професійної підготовки соціальних працівників.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: С40(8АВС) р

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА384924 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Інклюзія в дії: стратегії впровадження в Україні та світі : колект. монографія / К. М. Біницька, О. Л. Главацька, Н. М. Горішна, О. С. Гуменюк, О. О. Кравченко, Г. В. Лещук, Г. М. Мешко, О. І. Мешко, Г. М. Олійник, Н. С. Романишин, Г. І. Слозанська, Н. А. Фіголь, О. І. Янкович; Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка. - Тернопіль : Осадца Ю. В., 2022. - 325 c. - Бібліогр. в кінці розд. - укp. - пол.

Висвітлено теоретичні та прикладні аспекти роботи з дітьми з особливими освітніми потребами в умовах інклюзивного освітнього середовища. Розглянуто сучасні підходи щодо впровадження інклюзії в український освітній простір, охарактеризовано перспективи її подальшого розвитку. Розкрито особливості організації інклюзивного навчання дітей з різними типами освітніх труднощів в Україні та за кордоном. Акцентовано увагу на інклюзивній компетентності педагогів, збереженні їх здоров'я та запобіганні професійному вигорянню.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч430.221.05

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА856360 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Слозанська Г. І. 
Теорія і практика професійної підготовки майбутніх соціальних працівників до роботи у територіальних громадах : автореф. дис. ... д-ра пед. наук : 13.00.05 / Г. І. Слозанська; Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка. - Тернопіль, 2019. - 40 c. - укp.

В умовах трансформації українського суспільства, реформування системи соціально-політичного устрою країни, створення об’єднаних територіальних громад відбувається інституалізація практичної соціальної роботи на локальному рівні. Свідченням того є працевлаштування у територіальних громадах фахівців із соціальної роботи, здатних організувати, адмініструвати, планувати та надавати якісні й доступні соціальні послуги особам/сім’ям, які перебувають у складних життєвих обставинах. У зв’язку з цим варто закцентувати увагу на аналізі сучасного стану підготовки майбутніх соціальних працівників до роботи у територіальних громадах та змоделювати процес означеної підготовки у закладах вищої освіти. Досліджено професійну підготовку майбутніх соціальних працівників у закладах вищої освіти. Предмет дослідження – підготовка майбутніх соціальних працівників до роботи у територіальних громадах. Мета дослідження полягає в науковому обґрунтуванні, розробці й експериментальній перевірці дієвості системи підготовки майбутніх соціальних працівників у закладах вищої освіти до роботи у територіальних громадах. Для вирішення поставлених у дослідженні завдань і перевірки гіпотези використано методи: теоретичні (системний, проблемно-цільовий, нормативно-порівняльний аналіз джерел; контент-аналіз документації, освітніх програм, навчальних планів, змісту програм навчальних дисциплін; скринінг Інтернет-сайтів ЗВО, що здійснюють підготовку майбутніх соціальних працівників; систематизація, узагальнення, порівняння і зіставлення різних поглядів на аспекти досліджуваної проблеми; аналіз теорії і практики, досвіду вищої школи, викладацької діяльності, моделювання для розробки та теоретичного обґрунтування системи підготовки майбутніх соціальних працівників до роботи у ТГ, її змістово-технологічного і навчально-методичного забезпечення); емпіричні: кількісні (анкетування, опитування, тестування), якісні (бесіда, структуроване інтерв’ю, експертна оцінка, фокус-група, щоденники й чеклісти), обсерваційні (стандартизоване спостереження, самооцінка, моніторинг) для визначення рівня готовності майбутніх соціальних працівників у ЗВО до роботи у ТГ; перевірки ефективності змістово-технологічного та навчально-методичного забезпечення теоретично обґрунтованої системи підготовки майбутніх соціальних працівників до роботи у ТГ); статистичні (статистична обробка кількісних (SPSS 7.0) й якісних (MaxQDA) даних, графічне відображення результатів дослідно-експериментального дослідження, критерій Пірсона – для підтвердження нульової гіпотези). Практичне значення дослідження полягає в тому, що апробовано розроблену систему підготовки майбутніх соціальних працівників до роботи у ТГ на першому (бакалаврському) та другому (магістерському) рівнях вищої освіти в рамках підготовки студентів зі спеціальності "Соціальна робота", здійснено підбір ефективних традиційних та інноваційних форм, методів і засобів підготовки, визначено механізми впровадження організаційно-педагогічних умов формування готовності до означеного виду діяльності. Практична реалізація авторської системи також виражена у розробці й імплементації: змістово-технологічного та навчально-методичного забезпечення (зокрема, змістове збагачення програм окремих дисциплін темами, що стосуються специфіки організації соціальної роботи в громаді; розробка авторських навчальних курсів "Практикум з соціальної роботи" та "Соціальна робота в громаді"; доповнення програм різних видів практик завданнями, спрямованими на формування відповідних умінь і навичок; організація діяльності студентського гуртка "Соціальний експериментаріум" і проблемної групи "Технології соціальної роботи з різними категоріями населення у ТГ", підготовка та реалізація соціальних проектів; апробація тренінгових програм "Громада і соціальна робота в ній" та "Соціальний працівник у громаді"; проведення семінарів, круглих столів, конференцій, фокус-груп за тематикою дослідження) у професійну підготовку здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти з соціальної роботи та ОПП "Соціальне адміністрування в громаді" – другого (магістерського) рівня вищої освіти за означеною спеціальністю та її технологічного супроводу. Матеріали дослідження можуть бути використані під час проектування підготовки майбутніх фахівців із соціальної роботи у ТГ у ЗВО; викладання професійно-орієнтованих навчальних дисциплін; підвищення кваліфікації і перекваліфікації працівників соціальних служб, установ та організацій державної та недержавної форм власності; розробки спецкурсів, спецсемінарів, навчальних посібників та у позааудиторній роботі студентів.


Індекс рубрикатора НБУВ: С40 р30(4УКР)

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА440078 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського