Сметаніна Л. В. Алгоритмічна діяльність майбутнього вчителя як чинник педагогічної творчості / Л. В. Сметаніна // Наука і освіта. - 2007. - № 3. - С. 106-110. - Бібліогр.: 11 назв. - укp.Висвітлено проблему сучасної підготовки майбутніх вчителів. Сформульовано визначення алгоритмічної діяльності майбутнього вчителя. Розглянуто рівні її розвитку. Розкрито роль алгоритмічної діяльності у процесі формування педагогічної творчості. Освещена проблема современной подготовки будущих учителей. Сформулировано обозначение алгоритмической деятельности будущего учителя. Рассмотрены уровни ее развития. Раскрыта роль алгоритмической деятельности в процессе формирования педагогического творчества. The article deals with the problem of modern preparation of the future teachers. The corresponding scientific literature on this problematics is analysed. The designation of algorithmic activity of the future teacher is formulated. Levels of its development are considered. The role of algorithmic activity is opened during formation of pedagogical creativity. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.203
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж16225 Пошук видання у каталогах НБУВ
|