Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (8)
Пошуковий запит: (<.>A=Смолей В$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 3
Представлено документи з 1 до 3

      
Категорія:    
1.

Смолей В. В. 
Польське цивільне і військове аграрне осадництво у Західній Україні: історико-правовий контекст (1919 - 1939 рр.) : Моногр. / В. В. Смолей. - Т. : Підруч. & посіб., 2003. - 111 c. - укp.

Наведено результати дослідження аграрного осадництва у контексті національної політики Польщі. Висвітлено масштаби колонізації, проаналізовано соціально-економічне становище осадництва. Описано особливості фінансово-кредитної допомоги колонізації, характер взаємовідносин між осадниками і українськими селянами.

Приведены результаты исследования аграрного осадничества в контексте национальной политики Польши. Освещены масштабы колонизации, проанализировано социально-экономическое положение осадничества. Описаны особенности финансово-кредитной помощи колонизации, характер взаимоотношений между осадниками и украинскими крестьянами.


Індекс рубрикатора НБУВ: Т3(4УКР)61-54 + Х2(4УКР33)61-623.131

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА647867 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Смолей В. В. 
Загальні принципи шкільного менеджменту / В. В. Смолей // Наук. зап. Терноп. нац. пед. ун-ту ім. В. Гнатюка. Сер. Педагогіка. - 2010. - Вип. 3. - С. 15-21. - Бібліогр.: 11 назв. - укp.

На основі аналізу теорії та практики освітнього менеджменту описано й апробовано принципи, які зумовлюють і визначають конкретні правила управлінської діяльності. Розглянуто та систематизовано загальні принципи управління в сучасній освіті. Обгрунтовано та сформульовано принципи, що мають загальний, об'єктивний і природний характер в управлінні школою, визначають зміст управлінської діяльності і є необхідною передумовою ефективного й успішного керівництва навчальним закладом.

На основе анализа теории и практики описаны и апробированы принципы, которые обуславливают и определяют конкретные правила управленческой деятельности. На основании анализа научных исследований рассмотрены и систематизированы общие принципы управления в современной школе. Обоснованы и сформулированы принципы, которые имеют общий, объективный и естественный характер в управлении школой, определяют сущность управленческой деятельности и являются необходимым условием эффективного и успешного управления образовательным учреждением.

A whole range of principles which stipulate and define the rules of management activity have been described and verified in scientific and practical works on educational management. General principles of management in modern education have been studied and classified on the basis of scientific research. The principles proposed are considered to be general and objective in school management. They define the content of school management activity and are necessary for its successful functioning.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.41

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж68937 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Смолей В. В. 
Самоменеджмент керівника навчального закладу / В. В. Смолей // Наук. зап. Терноп. нац. пед. ун-ту. Сер. Педагогіка. - 2011. - № 2. - С. 3-7. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Розкрито сутність самоменеджменту як технології управління власною діяльністю, що базується на сформованих особистих цінностях, визначених особистих цілях, самоконтролі, самопізнанні та самоаналізі, вмінні вирішувати проблеми, керувати стресами та управляти своїм часом. Відзначено, що самоменеджмент - це послідовне та цілеспрямоване використання керівником навичок, практик, прийомів для забезпечення ефективності діяльності, досягнення визначених цілей.

Раскрыта сущность самоменеджмента как технологии управления собственной деятельностью, базирующейся на сложившихся личных ценностях, определенных личных целях, самоконтроле, самопознании и самоанализе, умении решать проблемы, управлять стрессами и управлять своим временем. Отмечено, что самоменеджмент – это последовательное и целенаправленное использование руководителем навыков, практик, приемов для обеспечения эффективности деятельности, достижения определенных целей.

The article reveals the essence of self management as a technology of the management its own activities, based on the formed personal values, cetain personal goals, self-control, self-knowledge and introspection, the ability to solve problems,to manage stresse and time. It is noted that self-management is a consistent and purposeful use of leader’s skills, practices, techniques toproviding effective activity and to meat specific goals.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.411

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж68937 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського