Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (7)Журнали та продовжувані видання (20)
Пошуковий запит: (<.>A=Смолюк І$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 11
Представлено документи з 1 до 11

      
Категорія:    
1.

Смолюк І. О. 
Педагогічні технології: дослідження соціально-особистісного аспекту / І. О. Смолюк. - Луцьк : Вежа, 1999. - 293 c. - Бібліогр.: 281 назв. - укp.

Висвітлюються історичні аспекти розвитку педагогічних технологій, обгрунтовуються особливості гуманістичного виховання особистості, дидактичні проблеми використання інформаційних технологій у професійній підготовці спеціалістів, узагальнюються закономірності розвитку змісту, структури, функцій педагогічних технологій. Вивчається рівень сформованості професійних якостей студентів, модульно-рейтингова технологія навчання. Простежується роль педагогічної діагностики у процесі гуманістичного виховання, а також вплив технічних інновацій на розвиток пізнавальної активності особистості.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30,0

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА589369 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Нісімчук А. С. 
Педагогічна технологія : Підруч. для підготов. бакалаврів / А. С. Нісімчук, О. С. Падалка, І. О. Смолюк; Акад. пед. наук України. Від-ня педагогіки і психології вищ. шк. - К. : Четверта хвиля, 2003. - 163 c. - укp.

Розкрито наукові засади педагогічної технології. Значну увагу приділено питанням професійної підготовки спеціаліста як особистості, оволодіння секретами педагогічної майстерності. Доведено, що саме педагогічна технологія як наука проектує механізм розвитку нестандартного мислення у системі формування бакалавра-професіонала.

Раскрыты научные основы педагогической технологии. Значительное внимание уделено вопросам профессиональной подготовки специалиста как личности, овладения секретами педагогического мастерства. Доказано, что именно педагогическая технология как наука проектирует механизм развития нестандартного мышления в системе формирования бакалавра-профессионала.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч479.511.215

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА638796 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Нісімчук А. С. 
Педагогічна технологія : Підруч. для підготов. спеціалістів / А. С. Нісімчук, О. С. Падалка, І. О. Смолюк; АПН України. Від-ня педагогіки і психології вищ. школи. - К. : Четверта хвиля, 2003. - 222 c. - укp.

Наведено узагальнення досягнення сучасної освіти, обгрунтовано соціально-гуманістичні та теоретичні аспекти розвитку педагогічних технологій у вищих навчальних закладах. Розглянуто питання професійної підготовки спеціаліста як особистості, а також оволодіння секретами педагогічної майстерності. Доведено, що саме педагогічна технологія як наука проектує механізм управління розвитку нестандартного мислення у системі формування спеціаліста-професіонала.

Приведены обобщения достижений современного образования, обоснованы социально-гуманистические и теоретические аспекты развития педагогических технологий в высших учебных заведениях. Рассмотрены вопросы профессиональной подготовки специалиста как личности, а также овладения секретами педагогического мастерства. Доказано, что именно педагогическая технология как наука проектирует механизм управления развития нестандартного мышления в системе формирования специалиста-профессионала.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311,01я73 + Ч489.511.215

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА638929 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Смолюк І. О. 
Розвиток педагогічних технологій у вищих закладах освіти України (теорія і практика) : Автореф. дис... д-ра пед. наук: 13.00.01 / І. О. Смолюк; Ін-т педагогіки АПН України. - К., 1999. - 35 c. - укp.

Дисертацію присвячено проблемам теорії та практики розвитку педагогічних технологій у вищих закладах освіти України. Розроблено нові підходи до організації та змісту професійної підготовки майбутніх спеціалістів з врахуванням новітніх педагогічних технологій, які грунтуються на використанні сучасних підходів до їх таксономії. Доведено, що розвиток педагогічних технологій, які використовуються у практичній діяльності вищих закладів освіти є складноорганізованим, відкритим, відносно самостійним процесом і складовою системи професійної підготовки фахівців. Виявлені тенденції розвитку педагогічних технологій покладено в основу створення концептуальної моделі їх функціонування.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311,01 + Ч484(4УКР)

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА306657 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Смолюк І. О. 
Конструювання нових технологій здоров'язбереження школярів / І. О. Смолюк, В. І. Смолюк // Фіз. виховання, спорт і культура здоров'я у сучас. сусп-ві. - 2011. - № 3. - С. 41-43. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.

Представлено розробку оригінального підходу в забезпеченні комплексного розвитку фізичних якостей школярів як основи рухової функції людини, збереження її здоров'я.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.354.5

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж71868 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Смолюк І. О. 
Формування професійної самостійності студентів педагогічних спеціальностей / І. О. Смолюк, С. В. Смолюк // Наук. вісн. Волин. нац. ун-ту ім. Лесі Українки. - 2011. - № 7. - С. 38-41. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.

На підставі сучасних вимог до професії учителя з'ясовано суть поняття "професійна самостійність" і надано результати дослідження психолого-педагогічних умов формування основ професійної самостійності.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.203

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69212 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Смолюк І. О. 
Підвищення ефективності фізичного виховання дітей у дошкільному навчальному закладі / І. О. Смолюк, В. І. Смолюк, В. І. Шандригось // Фіз. виховання, спорт і культура здоров'я у сучас. сусп-ві. - 2012. - № 2. - С. 129-132. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.

Розкрито особливості використання спеціальних прийомів оздоровчої роботи з дошкільниками на основі уявлень про єдність фізичного, психічного та морального здоров'я. Зазначені прийоми - створення "емоційних потенціалів" дитячого колективу, уявлення ситуацій успіху одночасно з реальним виконанням відповідних поз і рухів, використання прийомів взаємного контролю, застосування творчих рухливих ігор, придуманих самими дітьми, використання вправ із формування відчуттів "м'язової радості" - самі по собі не можуть розв'язати завдання охорони й зміцнення здоров'я дітей, але реалізація їх у комплексі під час проведення фізкультурних занять та оздоровчих заходів сприяє розвитку рухових здібностей дошкільників і формуванню потреби в руховій активності.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.354

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж71868 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Смолюк І. О. 
Підготовка студентів педагогічних спеціальностей до професійного саморозвитку / І. О. Смолюк, С. В. Смолюк // Наук. вісн. Волин. нац. ун-ту ім. Лесі Українки. - 2012. - № 8. - С. 108-112. - Бібліогр.: 3 назв. - укp.

Розкрито особливості підготовки студентів педагогічних спеціальностей до професійного саморозвитку, що відбувається за умов адаптації до професії.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.267

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69212 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Смолюк І. 
Система освіти України й патріотичне виховання молоді / І. Смолюк, В. Смолюк // Наук. вісн. Східноєвроп. нац. ун-ту ім. Лесі Українки. - 2013. - № 8. - С. 78-82. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

За умов зазначених змін у громадській свідомості, переоцінки традиційних моральних цінностей, які призвели до заміни певною частиною суспільства позитивних суспільних ідеалів на негативні, до втрати почуття любові до Батьківщини, свого народу, формування патріотизму стає важливим фактором підготовки молоді до виконання соціальних і державних функцій. Мета дослідження - подальше науково-практичне обгрунтування процесу створення ефективної системи патріотичного виховання в освіті; визначення комплексу умов, реалізація яких забезпечить виконання завдань патріотичного виховання. Розроблено головну мету патріотичного виховання - формування патріотизму як найважливішої соціальної та духовно-моральної цінності, а також особистості, що характеризується найважливішими соціально значущими та активними громадянськими якостями, здатної проявити їх у зміцненні й удосконаленні основ нашого суспільства, Батьківщини; визначено завдання, які повинні розв'язувати освітні установи й реалізація яких сприятиме підвищенню рівня соціальної активності та патріотизму молоді.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.352.13

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69212 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Смолюк І. О. 
Виховання здорової дитини в українській етнопедагогіці / І. О. Смолюк, В. І. Смолюк // Фіз. виховання, спорт і культура здоров'я у сучас. сусп-ві. - 2016. - № 1. - С. 5-12. - Бібліогр.: 14 назв. - укp.

Мета дослідження - науковий аналіз і систематизація положень української етнопедагогіки щодо фізичного виховання дітей і розкриття перспективного її застосування за умов розвитку системи національної освіти та виховання в сучасній Україні. У ході дослідження використано порівняльно-історичний і системно-структурний методи, які надали змогу цілісно проаналізувати та з'ясувати суть, форми, засоби фізичного виховання та забезпечення здоров'я дітей в етнопедагогіці; прогностичні методи аналізу історико-педагогічної літератури застосовано для осмислення й окреслення перспектив реалізації ідей скарбниці українського народного виховання в сучасній національній освітньо-виховній практиці. Розкрито ідеї здорового способу життя та досвід фізичного виховання дитини в українській етнопедагогіці. Охарактеризовано засоби, фактори та форми фізичного виховання дітей. Досліджено національний спадок, що містить багатовікову систему фізичного виховання, яка базується на системі загальнолюдських цінностей. Узагальнено можливості цієї скарбниці у формуванні оздоровчого світогляду, основ культури здоров'я, активної оздоровчої життєвої позиції підростаючого покоління. Зроблено висновки, що в Україні впродовж багатьох століть складалася надзвичайно ефективна система оздоровлення, тісно пов'язана зі звичаями, обрядами, світоглядом наших предків. Її використання має велике значення для формування в підростаючого покоління оздоровчого світогляду, основ культури здоров'я, активної оздоровчої життєвої позиції, що передбачає і фізичне вдосконалення, і духовне збагачення, і моральне зростання, і правила поведінки в соціумі.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч313(4УКР) + Ч311.354.5

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж71868 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Смолюк І. О. 
Ефективність патріотичного виховання молоді в системі освіти / І. О. Смолюк, В. І. Смолюк // Гуманіт. науки. - 2013. - № 2. - С. 8-12. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.

Розроблена головна мета патріотичного виховання - формування патріотизму як найважливішої соціальної і духовно-моральної цінності, формування особистості, що характеризується найважливішими соціально значущими і громадянсько активними якостями, здатної проявити їх у зміцненні та вдосконаленні основ нашого суспільства, нашої Батьківщини; визначені завдання, які повинні вирішуватись освітніми установами, і реалізація яких сприяє значному підвищенню рівня соціальної активності і патріотизму молоді.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.352.133

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23366 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського