Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (1)
Пошуковий запит: (<.>A=Смолюк А$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Представлено документи з 1 до 2

      
Категорія:    
1.

Смолюк А. 
Формування професійної самосвідомості у студентів юридичного коледжу / А. Смолюк // Наук. вісн. Східноєвроп. нац. ун-ту ім. Лесі Українки. - 2015. - № 1. - С. 120-124. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

На підставі уявлень про професійну самосвідомість, що включає "внутрішню" діяльність, продуктом якої є "Я-концепція", а з інших позицій це - інтегральна якість особистості, що об'єднує і втілює в собі весь її професійний досвід, розкрито структуру та поцес розвитку професійної самосвідомості майбутнього юриста. Основні компоненти структури: сукупність когнітивної, афективної та поведінкової підструктур, зміст яких відображає специфіку юридичної діяльності. Процес розвитку професійної самосвідомості включає загальний і професійний розвиток особистості. При цьому становлення професійної самосвідомості нерозривно пов'язане з розвитком духовного світу людини. Значний вплив на формування професійної самосвідомості справляє розвиток її окремих феноменів, а також умови діяльності та спілкування, у яких відбувається професійний розвиток особистості.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч471.223.4 + Х8 р(4УКР)21

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69212 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Смолюк А. І. 
Професійний саморозвиток майбутніх учителів початкової школи в освітньому середовищі педагогічного коледжу : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / А. І. Смолюк; Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова. - Київ, 2018. - 23 c. - укp.

Проведено теоретико-експериментальне дослідження проблеми формування готовності до професійного саморозвитку майбутніх учителів початкової школи в освітньому середовищі педагогічного коледжу. Обґрунтовано та експериментально перевірено взаємозв’язок впливу компонентів освітнього середовища педагогічного коледжу на професійний саморозвиток майбутніх учителів початкової школи у процесі їхньої професійної підготовки. Поглиблено уявлення про змістові характеристики компонентів готовності до професійного саморозвитку майбутнього вчителя початкової школи. Спроектовано технологію формування готовності до професійного саморозвитку майбутнього вчителя початкової школи. Визначено критерії, показники та рівні сформованості готовності до професійного саморозвитку майбутніх учителів початкової школи в освітньому середовищі педагогічного коледжу. Виокремлено основні положення про напрями психолого-педагогічного супроводу процесу професійного саморозвитку майбутніх учителів початкової школи в освітньому середовищі педагогічного коледжу.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч479.518.3

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА434899 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського