1. |
Смолюк А. Формування професійної самосвідомості у студентів юридичного коледжу / А. Смолюк // Наук. вісн. Східноєвроп. нац. ун-ту ім. Лесі Українки. - 2015. - № 1. - С. 120-124. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.На підставі уявлень про професійну самосвідомість, що включає "внутрішню" діяльність, продуктом якої є "Я-концепція", а з інших позицій це - інтегральна якість особистості, що об'єднує і втілює в собі весь її професійний досвід, розкрито структуру та поцес розвитку професійної самосвідомості майбутнього юриста. Основні компоненти структури: сукупність когнітивної, афективної та поведінкової підструктур, зміст яких відображає специфіку юридичної діяльності. Процес розвитку професійної самосвідомості включає загальний і професійний розвиток особистості. При цьому становлення професійної самосвідомості нерозривно пов'язане з розвитком духовного світу людини. Значний вплив на формування професійної самосвідомості справляє розвиток її окремих феноменів, а також умови діяльності та спілкування, у яких відбувається професійний розвиток особистості. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч471.223.4 + Х8 р(4УКР)21
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж69212 Пошук видання у каталогах НБУВ
|