![](/irbis64r_81/images/db_navy.gif) Віртуальна довідка ![](/irbis64r_81/images/db_navy.gif) Тематичний інтернет-навігатор ![](/irbis64r_81/images/db_navy.gif) Наукова електронна бібліотека ![](/irbis64r_81/images/db_navy.gif) Автореферати дисертацій ![](/irbis64r_81/images/db_navy.gif) Реферативна база даних ![](/irbis64r_81/images/db_navy.gif) Книжкові видання та компакт-диски ![](/irbis64r_81/images/db_navy.gif) Журнали та продовжувані видання
![Mozilla Firefox](../../ico/mf.png) |
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Формат представлення знайдених документів: | повний | стислий |
Пошуковий запит: (<.>A=Соломонова О$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 2
Представлено документи з 1 до 2
|
| | | | |
1. |
Соломонова О. Б. "И когда смеется лицо - вместе с ним не веселится ум". Смеховое зазеркалье русской музыкальной классики : моногр. / О. Б. Соломонова. - К. : Задруга, 2006. - 380 c. - Библиогр.: с. 362-376 - рус.Освещены история и теория смеха в русской музыкальной классике ХІХ - ХХ вв. в его национально-ментальном, индивидуально-психокреативном и жанрово-стилистическом аспектах. Рассмотрено жизнетворчество русских композиторов, в частности, М.Мусорского, Д.Шостаковича, сквозь "призму смеха" - часто не веселого, сопряженного с эмоциональными состояниями грусти, тоски, отчаяния. Предложена теория смехового музыкального текста и музыкальной пародии для формирования нового мировоззрения на многие известные явления культуры. Індекс рубрикатора НБУВ: Щ31 г(4РОС)6 + Щ313(4РОС)5-81 + Щ313(4РОС)6-81
Рубрики:
Шифр НБУВ: ВА693425 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
| | | | |
2. |
Соломонова О. Б. Сміховий світ російської музичної класики : автореф. дис... д-ра мистецтвознав. / О. Б. Соломонова; Нац. муз. акад. України ім. П.І.Чайковського. - К., 2008. - 32 c. - укp.Досліджено історію та теорію сміхового музичного світу російської класики XIX - XX ст. у його ментально-історичному, психокреативному і жанрово-стилістичному аспектах. Обгрунтовано виокремлення сміхового музичного світу як феномену культури. Визначено процеси взаємодії сміхового тексту з "престижною" культурою. Уперше у вітчизняному музикознавстві розроблено теорію сміхового музичного тексту та пародії, опрацьовано їх жанрову типологію, досліджено структурно-інтонаційні ознаки вітальних і пародійних музичних текстів. Суттю даних розробок є створення методологічної бази для аналізу будь-яких творів сміхової семантики. Розроблено спеціальний понятійний апарат для вивчення інтонаційно-семантичних процесів сміхового музичного світу. Введено наукові дефініції сміхового музичного тексту та пародії. Запропоновано методику її аналізу. Досліджено унікальні "сміхові стилі" М.Мусоргського, О.Бородіна, С.Танєєва, Д.Шостаковича. Виявлено динаміку жанрово-стилістичних перетворень у творчості М.Мусоргського та Д.Шостаковича у взаємозв'язку з їх індивідуальними психокреативними властивостями та соціокультурним контекстом. Скачати повний текст Індекс рубрикатора НБУВ: Щ313(4РОС)5/6-4 + Ю811.52
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА358316 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
|
|