Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (1)Книжкові видання та компакт-диски (4)
Пошуковий запит: (<.>A=Соломянюк Н$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 17
Представлено документи з 1 до 17

      
Категорія:    
1.

Соломянюк Н. М. 
Теоретичні основи визначення оточуючого середовища та впливу його факторів на стратегічні плани підприємства / Н. М. Соломянюк, О. В. Безпалько // Наук. пр. Нац. ун-ту харч. технологій. - 2006. - № 19, ч. 2. - С. 126-129. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.

Розглянуто актуальні теоретико-методологічні питання стратегічного планування на підприємстві з урахуванням впливу факторів оточуючого середовища (ОС). Запропоновано матрицю стратегій залежно від впливу факторів ОС і ймовірності їх виникнення.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)290-23 + У9(4УКР)28

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69879 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Безпалько О. В. 
Використання різних методів розрахунку середніх значень при встановленні рейтингу інноваційних ідей / О. В. Безпалько, Н. М. Соломянюк // Наук. пр. Нац. ун-ту харч. технологій. - 2007. - № 22. - С. 78-81. - Бібліогр.: 2 назв. - укp.

Розглянуто питання використання різних методів розрахунку середніх значень під час опрацювання даних експертних опитувань. На прикладі встановлення рейтингу інноваційних ідей доведено доцільність використання методу медіан для розрахунку середніх балів експертів.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.271.19 + У9(4УКР)0-55

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69879 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Соломянюк Н. М. 
Економічна безпека підприємства та критерії її оцінки / Н. М. Соломянюк // Харч. пром-сть. - 2008. - № 7. - С. 175-177. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Розглянуто сутність економічної безпеки підприємства та можливі критерії її оцінки; виокремлено методологію оцінки рівня економічної безпеки підприємства, що дозволяє визначити характеристику його рівня за умов конкуренції.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)290-995

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж29432 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Соломянюк Н. М. 
Оцінка впливу оточуючого середовища на стратегічні плани підприємства в умовах невизначеності (на прикладі підприємств пивоварної галузі України) : Автореф. дис... канд. екон. наук / Н. М. Соломянюк; Нац. ун-т харч. технологій. - К., 2005. - 21 c. - укp.

Здійснено теоретичне узагальнення та розроблено методичні засади стратегічного планування на підприємствах пивоварної галузі України за умов невизначеності навколишнього середовища. Запропоновано структурну модель оцінки його впливу на стратегічні плани підприємства та сформовано матрицю базових стратегій залежно від впливу факторів і ймовірності їх виникнення. Досліджено основні фактори навколишнього середовища та показники, що його характеризують. Проаналізовано діяльність підприємств пивоварної промисловості з використанням економіко-статистичних методів і моделей стратегічного аналізу. Розроблено та запропоновано методичні підходи до оцінки впливу навколишнього середовища на стратегічні плани підприємств з використанням удосконаленого методу "стратегічної гнучкості", на базі розрахунку підінтегральної функції стратегічного плану та визначення планового рівня конкурентоспроможності за умов невизначеності.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)306.752.61-23

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА341321 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Безпалько О. В. 
Marketing mix освітніх послуг / О. В. Безпалько, Н. М. Соломянюк // Наук. пр. Нац. ун-ту харч. технологій. - 2010. - № 33. - С. 161-164. - Бібліогр.: 3 назв. - укp.

Розглянуто актуальне питання планування складових маркетингового комплексу ВНЗ з урахуванням впливу факторів оточуючого середовища. Запропоновано напрями удосконалення основних складових marketing mix НУХТ за умов конкурентної ситуації на ринку освітніх послуг.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)49:Ч30/49 + Ч484(4УКР) к94

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69879 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Безпалько О. В. 
Місце вищого навчального закладу на ринку освітніх послуг / О. В. Безпалько, Н. М. Соломянюк // Наук. пр. Нац. ун-ту харч. технологій. - 2011. - № 40. - С. 115-121. - Бібліогр.: 3 назв. - укp.

Розглянуто взаємозв'язок між поведінкою споживачів освітніх послуг та іміджем суб'єкту цього ринку, проаналізовано за допомогою вибірки із Інтернет-ресурсів місце Національного університету харчових технологій на ринку освітніх послуг. Проведено розрахунки показників конкурентоспроможності освітніх послуг на прикладі економічних спеціальностей НУХТ в порівнянні з декількома вищими навчальними закладами м. Київ.


Індекс рубрикатора НБУВ: У. р31(4УКР)

Шифр НБУВ: Ж69879 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Соломянюк Н. М. 
Вирівнювання маркетингу та продаж на підприємстві / Н. М. Соломянюк // Бізнес Інформ. - 2013. - № 9. - С. 354-358. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Мета роботи - дослідження категорійного апарату поняття "вирівнювання маркетингу і продаж", яке широко використовується в практичній діяльності і недостатньо висвітлене в теоретичних доробках. Проведено порівняльний аналіз іноземних та вітчизняних поглядів на визначення поняття "воронка продажів" як методичного підходу під час планування маркетингу на підприємстві. Досліджено основні етапи побудови воронки продажів. Увагу приділено висвітленню поняття "лід" (lead), його типів, класифікацій та генералізації як одному з етапів побудови воронки продажів. Перспективою подальших розробок в даному напрямку є теоретичне обгрунтування доцільності використання воронки продажів під час планування маркетингу. Розглянутий методичний підхід дозволяє генерувати лід з перспективою формування цільових аудиторій, планувати комунікаційні заходи, контролювати процес їх реалізації та зворотну реакцію споживачів.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)290-211.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14572 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Соломянюк Н. М. 
Еволюція теорії маркетингу / Н. М. Соломянюк // Економіка і регіон. - 2012. - № 4. - С. 210-213. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

The origin of marketing concept as conceptions of management and business philosophy is investigated. The basic stages to forming of marketing opinion the countries of Soviet Union are examined.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.322

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24790 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Соломянюк Н. М. 
Фактори впливу на формування збалансованої системи маркетингових показників / Н. М. Соломянюк, В. А. Стеценко // Економіка і регіон. - 2012. - № 6. - С. 112-115. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

The purpose the article is research of factors of the formation of balanced system of marketing indicators, allocation of their by groups, and determine the possibility to take into account the impact of all factors in development of system.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)211.1-969

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24790 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Соломянюк Н. М. 
Теоретико-методологічні засади планування маркетингу на підприємствах харчової промисловості : автореф. дис. ... д-ра екон. наук : 08.00.04 / Н. М. Соломянюк; Нац. ун-т харч. технологій. - Київ, 2015. - 40 c. - укp.

Вдосконалено основні дефініції процесу планування маркетингу на підприємстві, систематизовано його основні етапи та види, з'ясовано головні проблеми вирівнювання маркетингу на підприємстві, розвинуто підхід до трейд-маркетингу як складової в ланцюгу маркетингового планування. Запропоновано підхід до визначення життєвої цінності сегменту з метою розвитку довгострокових відносин із цільовим ринком. Розвинуто економічну сутність теорії екстерналій в маркетингу, природи їх виникнення в процесі планування маркетингу на підприємстві, що за рахунок аналізу та планування інформаційних потоків, забезпечує ефективність політики просування та розповсюдження продукції. Розроблено теоретичний підхід до визначення механізму формування попиту через воронку продаж з урахуванням ефективності генерації лідів. Запропоновано й обгрунтовано доцільність планування витрат на маркетинг на підприємствах харчової промисловості за досягнення максимального рівня попиту, що забезпечується сучасною концепцією маркетингу взаємовідносин. Досліджено сучасний стан рекламної активності вітчизняних підприємств на ринку України, тенденції формування бюджету маркетингу та його структурного розподілу господарюючими суб'єктами, розвиток трейд-маркетингу, з метою обгрунтування перспективності планування маркетингової діяльності підприємством.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)306.71-211.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА418861 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Соломянюк Н. М. 
Аналіз ринку котлів на біомасі в Україні / Н. М. Соломянюк, А. І. Меденцева, Б. М. Макушенко // Формування ринк. відносин в Україні : зб. наук. пр. - 2018. - № 5. - С. 54-63. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

Предмет дослідження - ринок котлів на біомасі в Україні. Мета роботи - аналіз виробників котлів на біомасі в Україні за регіональним розподілом, співвідношення експорту та імпорту, прогноз розвитку ринку. Використана сукупність наукових методів і підходів, у тому числі системний, економіко-статистичний та порівняльний аналіз, що дозволило забезпечити концептуальну єдність дослідження ринку котлів на біомасі в Україні. Проаналізовано регіональний розподіл виробників котлів на біомасі в Україні, динаміку експортно-імпортних операцій та спрогнозовано тенденціїї розвитку. Галузь застосування результатів. Економіка та управління національним господарством, реалізація стратегії розвитку підприємствами теплоенергетичного комплексу. Висновки: найбільша кількість виробників котлів на біомасі в Україні розташована у Київській області, найменше у Дніпровській, Івано-Франківській, Кіровоградській, Луганській, Миколаївській, Тернопільській. Найбільша кількість виробників пропонує обладнання, що працює на дровах-89, найменше пропонують обладнання, що працюють на агровідходах. Найбільшим імпортером котлів є Польща, з якої ввезено котельного обладнання на біомасі на 14,8 млн $, що становить 45 % усього імпорту котлів на біомасі. Обсяг експорту всіх типів котлів за період 2012 - 2015 рр. становив 155,6 млн $, з яких 94 % - це обсяг від експорту котлів малої потужності (до 0,1 МВт). На основі питомих показників вартості обладнання залежно від його потужності і видів палива визначено, що обсяг ринку котлів на біомасі до 2020 р. становитиме близько 700 млн $, а до 2030 р. - не менше ніж 1,2 млрд $.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)305.851.511

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69574 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Соломянюк Н. М. 
Феномен маніпулятивного впливу реклами / Н. М. Соломянюк, Л. В. Опульська // Формування ринк. відносин в Україні : зб. наук. пр. - 2018. - № 6. - С. 53-58. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.

Предмет дослідження - особливості реалізації і застосування маніпулятивних методів і прийомів в рекламному бізнесі. Мета роботи - аналіз та встановлення значення маніпулятивного впливу в сфері рекламної діяльності. Використана сукупність наукових методів і підходів, в тому числі методи системний та порівняльний аналіз, що дозволило дослідити феномен маніпулятивного впливу реклами. Розглянуто і обгрунтовано основні підходи щодо поняття "маніпуляція" та "маніпулятивний вплив". Визначено маніпулятивні способи і прийоми, які включає в себе реклама. Ступінь впливу даних заходів на підсвідомість громадськості через рекламні засоби. Економіка та управління підприємством, реалізація стратегії розвитку підприємства, психологія реклами. Висновки: досліджено підходи щодо визначення поняття "маніпуляція" та запропоновано авторське бачення. Згруповано основні маніпулятивні способи і прийоми, які включає реклама: систематичне повторення, прискорення темпу міркування, використання незнайомих слів та термінів, недомовленість, замовчування, посилання на авторитет, гра на стереотипах. Визначено чинники, які описують феномен маніпулятивного впливу.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.0-803.81

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69574 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Соломянюк Н. М. 
Візуальний мерчандайзинг як інструмент управління роздрібним продажем / Н. М. Соломянюк, М. В. Гуменна // Формування ринк. відносин в Україні : зб. наук. пр. - 2018. - № 12. - С. 56-64. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Предмет дослідження - інструменти візуального мерчандайзингу, які використовуються підприємствами в процесі управління роздрібним продажем продукції. Мета роботи - дослідження елементів візуального мерчандайзингу, порівняльний аналіз позиціонування брендів компанії "The Coca-Cola Company" та "PepsiCo Inc" з урахуванням впливу кольорів на поведінку споживачів. Використана сукупність наукових методів і підходів, в тому числі методи групування та порівняльний аналіз, що дозволило дослідити застосування інструментів візуального мерчандайзингу в місцях продажу. Розглянуто сутність поняття "візуальний мерчандайзинг", інструменти візуального мерчандайзингу, які використовуються підприємствами в процесі управління роздрібним продажем продукції та досліджено вплив кольорів на поведінку споживачів на ринку безалкогольних напоїв України. Проведено порівняльний аналіз позиціонування брендів компанії "The Coca-Cola Company" та "PepsiCo Inc" з урахуванням впливу кольорів на поведінку споживачів. Галузь застосування результатів. Економіка та управління підприємством, реалізація стратегії розвитку підприємства, психологія реклами. Висновки: досліджено поняття "візуальний мерчандайзинг" та основні його складові. Досліджено вплив кольорів на поведінку споживачів на ринку безалкогольних напоїв України. Проведено порівняльний аналіз позиціонування брендів компанії "The Coca-Cola Company" та "PepsiCo Inc" з урахуванням впливу кольорів на поведінку споживачів.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4Укр)421.21-21

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69574 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Соломянюк Н. М. 
Визначення стратегії розвитку промислового підприємства / Н. М. Соломянюк, Т. С. Кузьменко // Формування ринк. відносин в Україні : зб. наук. пр. - 2019. - № 4. - С. 62-67. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

Предмет дослідження - фактори оточуючого середовища, вплив яких на промислове підприємство визначає стратегію його розвитку. Мета дослідження - визначення стратегії розвитку ПАТ "Лебединське хлібоприймальне підприємство" за умов збільшення рівня досконалості системи, яка відображає здатність до необмеженого розвитку. Використана сукупність наукових методів і підходів, в тому числі методи групування та порівняльний аналіз, що дозволило визначити стратегію розвитку промислового підприємства. Розглянуто теоретичні підходи щодо визначення поняття стратегії та стратегії розвитку. Застосовано матрицю SWOT - аналізу для ПАТ "Лебединське хлібоприймальне підприємство" з подальшим визначенням стратегії розвитку промислового підприємства за умов збільшення рівня досконалості системи, яка відображає здатність до необмеженого розвитку. Економіка та управління підприємством, реалізація стратегії розвитку підприємства. Висновки: досліджено поняття "стратегія" та "стратегічний розвиток". Побудовано матрицю SWOT - аналізу ПАТ "Лебединське хлібоприймальне підприємство". Визначено стратегічний розвиток ПАТ "Лебединське хлібоприймальне підприємство", який передбачає підвищення ступеню досконалості як співвідношення між функціональністю та загальними витратами діяльності.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)301-96

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69574 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Соломянюк Н. М. 
Інтернет-торгівля як елемент ринкової інфраструктури на ринку офісних меблів / Н. М. Соломянюк, Н. М. Фєдотова, О. С. Кривенко // Формування ринк. відносин в Україні : зб. наук. пр. - 2020. - № 4. - С. 62-67. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Розглянуто сучасний стан інтернет-торгівлі як елемент ринкової інфраструктури підприємства на ринку офісних меблів України. Наведено структуру ринку меблів в Україні, стан якої значною мірою залежить від динаміки розвитку суб'єктів господарювання; визначено основних конкурентів-виробників офісних меблів, в тому числі їх присутність в онлайн середовищі; структуру та динаміку експортно-імпортних операцій на ринку меблів за 2014 - 2018 роки. Проаналізовано сайт виробника офісних меблів ТОВ "Саліта-Трейд", а саме: зручність навігації, наявність товарних категорій, візуалізація товарів, можливість здійснення замовлень та їх оформлення, допомога консультанта тощо. Досліджено джерела трафіку (платний пошуковий та прямий), основні показники ефективності просування сайту (кількість нових користувачів, показник відмов, перегляд сторінок, середня тривалість сеансу) на прикладі ТОВ "Саліта-Трейд" і основних його конкурентів.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.523.42 ф

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69574 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Соломянюк Н. М. 
Гeнeзис тeoрії стeйкхoлдeрів / Н. М. Соломянюк, Ю. Є. Соловйова, Т. В. Саліонова // Формування ринк. відносин в Україні : зб. наук. пр. - 2020. - № 5. - С. 55-62. - Бібліогр.: 17 назв. - укp.

Сьогодні лідируючі підприємства почали оцінювати взаємодію із стейкхолдерами як інструмент, який може сприяти інноваціям при створенні продукту та організації процесів, посилювати орієнтацію стратегічних рішень на стійкість як всередині, так і ззовні підприємства. Актуальним питанням за умов глoбалізації постає виокремлення кола зацікавлених сторін, які за різних умов можуть здійснювати підтримку в діяльності підприємства або створювати певні виклики щодо його розвитку. Використана сукупність наукових методів і підходів, в тому числі методи групування та порівняльний аналіз, що дозволило окреслити генезис теорії стейкхолдерів та виокремити їх класифікаційні ознаки. Залeжнo від рівня інтeрeсу і ступeня впливу стейкхолдерів на рішeння, щo приймаються, наведено загальні рeкoмeндації щoдo взаємoдії із зазначeними групами. Розглянуто мeтoдику ідeнтифікації стeйкхoлдeрів та oцінки їхньoгo впливу на об'єкт дослідження.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.35

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69574 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Підприємництво, торгівля та біржова діяльність : монографія / А. Д. Бергер, Т. Г. Бєлова, Ю. М. Гринюк, О. М. Данкеєва, О. Ф. Крайнюченко, О. І. Лабурцева, А. В. Никоненко, О. М. Пєтухова, В. О. Полтавцев, В. О. Стахурський, Н. М. Соломянюк, Л. В. Страшинська, С. В. Ткачук, С. М. Еш; ред.: Н. М. Соломянюк, Л. В. Страшинська; Національний університет харчових технологій. - Київ : ЛІДЕР, 2020. - 220 c. - Бібліогр. в кінці ст. - укp.

Розкрито сучасні тренди у розвитку вітчизняного підприємництва, в тому числі з точки зору формування соціально-відповідального ведення бізнесу. Висвітлено питання розробки комунікаційних бренд-стратегій як інструменту підвищення конкурентоспроможності роздрібних торговельних мереж, а також застосування системного підходу до управління мерчандайзингом. Проаналізовано тенденції інтернет-маркетингу в діяльності підприємств харчової промисловості та визначено маркетингові засади організації рітейл-сервісу. Досліджено розвиток біржової діяльності в Україні, а також корупційні ризики в тендерній політиці підприємств.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)0-131.1 + У9(4УКР)421.30-212.13

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА848263 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського