Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (2)Книжкові видання та компакт-диски (10)Журнали та продовжувані видання (1)
Пошуковий запит: (<.>A=Станкевич І$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 22
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія:    
1.

Станкевич І. С. 
Клінічні аспекти перитоніту у дітей молодшого віку / І. С. Станкевич, М. М. Міндришора, Х. М. Аль Хавамдех // Хист. - 2002. - Вип. 3. - С. 63-66. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Проаналізовано клінічні картини в 48-ми дітей віком від 1-го місяця до 3-х років, які лікувались у клініці дитячої хірургії з 1998 р. по 2002 р. з приводу перитонітів та гострого апендициту. Встановлено, що в 85,4 % випадків причиною перитонітів був гострий апендицит. Співвідношення апендикулярних перитонітів до неускладнених апендицитів становило 2,4:1. Причинами пізньої госпіталізації є складність діагностики, несвоєчасне звернення хворих та лікарські помилки. Визначено цінність загальної симптоматики перитонітів і фізикального обстеження живота у дітей під час сну.


Ключ. слова: перитоніт, гострий апендицит, клінічна картина, діти раннього віку
Індекс рубрикатора НБУВ: Р733.457.465.101.1-3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22770 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Горелкіна С. Б. 
Операційний менеджмент в галузі зв'язку : навч. посіб. для студ. усіх форм підготов. за напрямами 050903 "Телекомунікації" та 030601 "Менеджмент" / С. Б. Горелкіна, І. В. Станкевич, Є. М. Стрельчук; Держ. служба зв'язку, Одес. нац. акад. зв'язку ім. О. С. Попова, Ін-т економіки та менедж., Каф. менедж. та маркетингу. - О. : ОНАЗ, 2011. - 311 c. - (Ректор. сер.). - укp.

Висвітлено сутність та основи виробничого (операційного) менеджменту. Розглянуто питання стратегічного та оперативного (тактичного) планування операційної діяльності в організаціях зв'язку. Подано детальну інформацію щодо стратегічного процесу управління операторами зв'язку, корпоративних, конкурентних, функціональних стратегій стратегій підприємств, стратегій розвитку телекомунікаційних компаній і поштового зв'язку. Охарактеризовано ефективну систему доведення послуг до клієнтів, розкрито основи менеджменту якості послуг. Значну увагу приділено питанням управління проектами, а також поточним функціонуванням та результативністю операційної системи.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)386.0-212.1 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА748773 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Бобровнича Н. С. 
Оцінка ефективності та продуктивності праці персоналу поштового зв'язку / Н. С. Бобровнича, Є. Г. Борисевич, В. Г. Буряк, І. В. Станкевич, Є. М. Стрельчук. - О., 2009. - 112 c. - Бібліогр.: 59 назв. - укp.

Визначено тенденції розвитку послуг поштового зв'язку (ПЗ) та їх вплив на ефективність праці, склад персоналу та його мотивацію на рівні підприємств. Проаналізовано шляхи вирішення проблеми підвищення ефективності та продуктивності праці (ПП) в системі управління підприємством та удосконалено основні методи нормування праці працівників ПЗ як інструмент для визначення ПП. Описано нові елементи організації праці працівників підприємств ПЗ у механізмі тарифікування робочих місць (ТРМ). Обгрунтовано порядок проведення ТРМ ПЗ, визначено ефективність його впровадження та наведено структурно-логічну схему формування моделі організації праці на робочому місці підприємств ПЗ з урахуванням впровадження нових управлінських та інформаційних технологій.

Определены тенденции развития услуг поштовой связи (ПС) и их влияние на эффективность труда, состав персонала и его мотивация на уровне предприятий. Проанализированы пути решения проблемы повышения эффективности и продуктивности труда (ПТ) в системе управления предприятием и усовершенствованы основные методы нормирования труда работников ПС как инструмент для определения ПТ. Описаны новые элементы организации труда работников предприятий ПС в механизме тарифицирования рабочих мест (ТРМ). Обоснован порядок проведения ТРМ ПС, определена эффективность его внедрения и приведена структурно-логическая схема формирования модели организации труда на рабочем месте предприятий ПС с учётом внедрения новых управленческих и информационных технологий.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)385.0-641

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА726128 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Станкевич І. В. 
Складові організаційно-економічного механізму управління якістю послуг поштового зв'язку : автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.04 / І. В. Станкевич; Одес. нац. акад. зв'язку ім. О.С. Попова. - О., 2009. - 20 c. - укp.

Досліджено теоретико-методичні засади та практичні аспекти формування і реалізації складових організаційно-економічного механізму управління якістю послуг поштового зв'язку. Розглянуто існуючі методичні підходи щодо управління якістю продукції та послуг. Проаналізовано національний досвід управління якістю послуг взагалі, послуг поштового зв'язку зокрема. Визначено сутність організаційно-економічного механізму управління якістю послуг поштового зв'язку. Розкрито роль поштового зв'язку за умов інформаційного суспільства. Розглянуто проблеми та узагальнено міжнародний досвід управління якістю послуг поштового зв'язку. Обгрунтовано напрями удосконалення складових організаційно-економічного механізму управління. Розроблено методичні положення щодо інтегральної оцінки якості послуг поштового зв'язку. Удосконалено диференціацію нормативів. Обгрунтовано економічні складові організаційно-економічного механізму управління якістю послуг поштового зв'язку.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)385.0

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА369359 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Станкевич І. П. 
Сучасні політичні конфлікти: основні джерела та шляхи розв'язання : автореф. дис. ... канд. політ. наук : 23.00.02 / І. П. Станкевич; Київ. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. - К., 2010. - 18 c. - укp.

Наведено результати комплексного теоретико-методологічного аналізу політичного конфлікту (ПК), виявлено ступінь розробленості цього феномену в сучасній вітчизняній політичній думці. На підставі аналізу конфліктологічних теорій розкрито сутність ПК, його специфіку, об'єкт і предмет, джерела виникнення. Визначено структурні елементи ПК, основні чинники, деструктивні та конструктивні наслідки ПК для сучасного суспільства. Класифіковано ПК у сучасній Україні, на основі джерел їх виникнення. Запроповано класифікацію джерел ПК на основі характеру існування, податливості до впливу та можливих наслідків. Доведено доцільність застосування комплексного критерію класифікації даних джерел. Охарактеризовано етапи ПК, типи взаємин між його учасниками. Розкрито відмінність між основними поняттями впливу на ПК - управлінням, розв'язанням, врегулюванням ПК. Встановлено, що спільним для технологій врегулювання та розв'язання ПК є спрямованість на їх джерело. Доведено, що саме процес управління ПК призводить до його негативних або позитивних функцій в суспільстві. Виокремлено ПК, що піддаються лише врегулюванню, а також ті, що можуть бути розв'язаними. Визначено найбільш оптимальні поведінкові стратегії для успішного управління ПК, шляхи, принципи та стадії його розв'язання. Проаналізовано процедури для управління та розв'язання ПК, конструктивні наслідки в ході управління ПК. Зазначено, що оптимальною поведінковою стратегією у ПК для успішного його розв'язання є дискурсивно-консенсусна стратегія.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ф043.2

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА371585 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Борисевич Є. Г. 
Управління якістю інфокомунікаційних послуг : навч. посіб. / Є. Г. Борисевич, В. Г. Буряк, І. В. Станкевич, Є. М. Стрельчук; Одес. нац. акад. зв'язку ім. О.С.Попова, Ін-т економіки та менедж., каф. менедж. та маркетингу. - О. : ОНАЗ, 2010. - 271 c. - Бібліогр.: 56 назв. - укp.

Розглянуто питання якості як базової категорії за умов розвитку ринкових відносин. Висвітлено основні методи управління якістю, роль та задачі керівництва підприємств взагалі, операторів зв'язку зокрема, в створенні та наданні конкурентоспроможної продукції (послуг). Подано детальний аналіз стандартизації як головної складової управління якістю, охарактеризовано Міжнародні стандарти забезпечення та управління якістю ISO серії 9000. Розкрито статистичні методи менеджменту якості, особливості застосування статистичних інструментів в управлінні якістю та статистичного управління процесами. Значну увагу приділено методологічним положенням та особливостям оцінки якості інфокомунікаційних послуг.

Рассмотрены вопросы качества как базовой категории в условиях развития рыночных отношений. Освещены основные методы управления качеством, роль и задачи руководства предприятий вообще, операторов связи в частности, в создании и предоставлении конкурентосособной продукции (услуг). Дан детальный анализ стандартизации как главной составлящей управления качеством, охарактеризованы Международные стандарты обеспечения и управления качеством ISO серии 9000. Раскрыты статистические методы менеджмента качества, особенности применения статистических инструментов в управлении качеством и статистического управления процессами. Значительное внимание уделено методологическим положениям и особенностям оценки качества инфокоммуникационных услуг.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)0-823.2-21 + У9(4УКР)386.0-823.2-21

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА731082 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Ціомашко Ю. С. 
Еволюційні передумови формування процесного підходу до управління якістю / Ю. С. Ціомашко, І. В. Станкевич // Бізнес Інформ. - 2013. - № 6. - С. 372-377. - Бібліогр.: 15 назв. - укp.

Досліджено основні етапи еволюції розуміння та формування підходів до управління якістю. Простежено виникнення та шлях розвитку наукової думки в теорії управління якістю з точки зору процесного підходу. Обгрунтовано актуальність підвищення рівня результативності та ефективності діяльності організації за рахунок створення, забезпечення та управління системою взаємопов'язаних процесів. Проведені дослідження дозволили виділити вісім основних етапів еволюції в управлінні якістю, що знайшло відображення в розробленій схемі. Установлено, що процесний підхід, який був запропонований ще у 1920-х рр. представниками адміністративного менеджменту, сьогодні є основним підходом до управління якістю та відповідає вимогам сучасності. У ході аналізу історичного формування підходів до управління якістю визначено еволюційні передумови, що сприяли запровадженню та поширенню процесного підходу до управління якістю як основи уcпішного функціонування організації.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)290-823.2-21

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14572 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Воробієнко П. 
Досвід розробки та впровадження системи управління якістю підготовки фахівців з вищою освітою в Одеській національній академії зв'язку імені О. С. Попова / П. Воробієнко, І. Станкевич, О. Глухова, Л. Суліма // Вища шк.. - 2013. - № 6. - С. 7-20. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

З урахуванням суттєвих змін у системі освіти інформаційного суспільства розглянуто проблеми розробки та впровадження системи управління якістю (СУЯ) освіти на прикладі Одеської національної академії зв’язку (ОНАЗ) ім. О. С. Попова. Організаційну структуру СУЯ ОНАЗ ім. О. С. Попова подано у вигляді схеми. Для підготовки системи управління СУЯ ОНАЗ ім. О. С. Попова до сертифікації сформовано структуру документації, визначено етапи та запропоновано календарний план її розробки та впровадження. Із використанням графічного способу опису розроблено методику побудови ієрархії мережі процесів СУЯ ОНАЗ і подано схему їх взаємодії. Опис вимог до персоналу, який здійснює діяльність у системі управління якістю освіти ОНАЗ ім. О. С. Попова, зведено у таблицю. Схематично зображено піраміду категорій персоналу, залученого до управління якістю. Охарактеризовано перші результати та визначено позитивні тенденції в діяльності ВНЗ, що впроваджують СУЯ освіти.

С учетом существенных изменений в системе образования информационного общества рассмотрены проблемы разработки и внедрение системы управления качеством (СУК) образования на примере Одесской национальной академии связи (ОНАС) им. А. С. Попова. Организационную структуру СУК ОНАС им. А. С. Попова представлено в виде схемы. Для подготовки системы управления СУК ОНАС им. А. С. Попова к сертификации сформирована структура документации, определены этапы и предложен календарный план ее разработки и внедрения. С использованием графического способа описания разработана методика построения иерархии сети процессов СУК ОНАС и представлена схема их взаимодействия. Описание требований к персоналу, осуществляющему деятельность в системе управления качеством образования ОНАС им. А. С. Попова, сведено в таблицу. Схематически изображена пирамида категорий персонала, привлеченного к управлению качеством. Охарактеризованы первые результаты и определены позитивные тенденции в деятельности ВУЗ, внедряющих СУК образования.

The practical experience of developing and introducing the system of managing the quality of training specialists with higher education at the Odessa O. S. Popov National Academy of Communication is being considered. The algorithm of developing, the scheme of interaction of the processes and the pyramid of the personnel which exercises the activities in the system of managing the quality of a higher educational establishment have been proposed.


Індекс рубрикатора НБУВ: З88 р(4УКР)3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23773 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Станкевич І. В. 
Ранжування ВНЗ: термінологія та визначення базових понять / І. В. Станкевич // Пробл. економіки. - 2013. - № 4. - С. 140-150. - Бібліогр.: 45 назв. - укp.

Досліджено переклад та тлумачення термінів "рейтинг", "ранг", "ранжування" в різних, як радянських, так і сучасних, словникових джерелах. Узагальнено визначення даних термінів з боку науковців, з урахуванням їх трактування застосовно до освітньої сфери. Виявлено відмінність та неоднозначність у застосуванні термінології в наукових джерелах, присвячених дослідженню проблематики процесу ранжування об'єктів різних сфер, зокрема, вишів. Наведено розуміння понять "ранжування" та "таблиці ліг" Міжнародною експертною групою з ранжування (IREG). На основі узагальнення перекладів та тлумачень базових понять процесу ранжування різними словниковими та науковими джерелами удосконалено термінологічний апарат процесу ранжування вишів. Запропоновано та розкрито зміст ключових визначень процесу ранжування з урахуванням самого процесу, результату та форми представлення результату, а саме: "ранжування об'єктів освіти", "таблиця ліг", "рейтинг об'єктів освіти за популярністю" та "рейтинг об'єктів освіти за результатами діяльності".


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч484(4/8) к95

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж100602 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Пахтусов М. І. 
Організаційно-економічний механізм управління рекламною діяльністю підприємств зв'язку: теоретичні засади формування / М. І. Пахтусов, І. В. Станкевич // Бізнес Інформ. - 2015. - № 11. - С. 434-438. - Бібліогр.: 17 назв. - укp.

Досліджено підходи науковців до поняття "організаційно-економічний механізм", запропоновано власне визначення. Визначено співвідношення між поняттями "організаційно-економічний механізм" та "господарський механізм". Виділено три способи організації (власна, делегована та комбінована рекламна діяльність) та дві складові ефективності рекламної діяльності підприємства - комунікативна та економічна. Запропоновано механізм проведення власної рекламної кампанії, який включає п'ять етапів: розробка рекламної стратегії та її узгодження із загальною стратегією розвитку підприємства; розробка та узгодження рекламної кампанії; планування рекламної кампанії; реалізація рекламної кампанії; оцінка ефективності конкретних рекламних засобів у рамках рекламної кампанії та рекламної кампанії в цілому.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)386.1-803.81

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14572 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Станкевич І. В. 
Оцінювання якості вищої освіти та навчально-виробничої діяльності освітніх організацій на основі акредитаційних критеріїв / І. В. Станкевич // Бізнес Інформ. - 2016. - № 6. - С. 119-125. - Бібліогр.: 21 назв. - укp.

Узагальнено національний та світовий досвід оцінювання якості вищої освіти та навчально-виробничої діяльності освітніх організацій на основі акредитаційних критеріїв. Обгрунтовано, що серед існуючих підходів та моделей оцінювання якості вищої освіти певне місце посідає акредитаційна модель, критерії якої носять обов'язковий характер, закріплений на державному рівні через відповідні законодавчо-нормативні акти. Чинна в Україні модель акредитації освітніх організацій дає можливість оцінити, передусім, ресурсне забезпечення освітнього процесу та результати навчання особистостей, при цьому залишаючи поза увагою оцінювання усіх інших результатів вищої освіти та задоволеності вимог усіх зацікавлених сторін. Натомість акредитаційні моделі оцінювання якості вищої освіти інших країн світу оцінюють як процеси та ресурси, так і відповідність отриманих результатів встановленим цілям. Такий підхід до оцінювання забезпечується шляхом проведення внутрішнього та зовнішнього оцінювання якості вищої освіти. Одержані результати досліджень можна застосовувати в подальшому для розроблення системи критеріїв та показників оцінювання якості вищої освіти та навчально-виробничої діяльності освітніх організацій та їх конкретизації.


Індекс рубрикатора НБУВ: У549.740 + У9(4УКР)497.40 + Ч481.21

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14572 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Воробієнко П. П. 
Цільовий підхід до менеджменту вищої освіти / П. П. Воробієнко, І. В. Станкевич // Проблеми економіки. - 2015. - № 2. - С. 33-41. - Бібліогр.: 40 назв. - укp.

Мета роботи - обгунтування доцільності менеджменту вищої освіти (ВО) за цільовим підходом із визначенням конкретних цілей ВО на основі узагальнення існуючих наукових напрацювань. Наголошено на тому, що визначати цілі вищої освіти потрібно не лише з урахуванням філософських, педагогічних, соціологічних і психологічних аспектів, але й передусім - економічних. Визначено ряд узагальнених мотивів, які спонукають суспільство й особистість до активної діяльності у сфері ВО. Сукупність окреслених мотивів разом із проведеним науковим аналізом теорії управління за цілями, теорії організації, вимог щодо цілей ДСТУ ISO 9001:2009 та існуючих поглядів науковців дозволили обгрунтувати та запропонувати власне бачення конкретних цілей ВО. Одержані результати досліджень можуть бути застосовані у подальшому для конкретизації цілей ВО відносно своїх складових із розробкою процедури (процесу, заходів) їх досягнення, методик і засобів вимірювання.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)497.40-212.1 + Ч484(4УКР) к94

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж100602 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Станкевич І. В. 
Організаційно-економічні напрямки розвитку українських освітніх організацій в контексті вимог європейського простору вищої освіти / І. В. Станкевич // Наук. вісн. Полісся. - 2016. - Вип. 3. - С. 60-75. - Бібліогр.: 25 назв. - укp.

Досліджено сучасний стан та тенденції функціонування освітніх організацій України. Визначено низку проблем, що властиві сучасному ринку освітніх послуг країни. В ході узагальнення національних тенденцій та європейських вимог у сфері вищої освіти, обгрунтовано основні організаційно-економічні напрямки подальшого розвитку освітніх організацій України, такі як: мобільність, диверсифікація та якість вищої освіти. Діяльність освітніх організацій у зазначених напрямках дозволить забезпечити досягнення базових цілей та пріоритетів перспективного розвитку сфери вищої освіти країни в контексті вимог Європейського освітнього простору.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч484(4УКР)

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73620 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Тардаскіна Т. М. 
Визначення маркетингової стратегії розвитку УДППЗ "Укрпошта" в умовах лібералізації ринку послуг поштового зв'язку / Т. М. Тардаскіна, І. В. Станкевич, О. М. Бондаренко // Бізнес Інформ. - 2016. - № 12. - С. 318-323. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

Мета роботи - обгрунтування маркетингової стратегії розвитку УДППЗ "Укрпошта" на основі аналізу існуючих маркетингових конкурентних стратегій розвитку підприємств та доцільності їх застосування за умов лібералізації ринку послуг поштового зв'язку. Визначено загальні тенденції розвитку національного оператора поштового зв'язку УДППЗ "Укрпошта" за умов лібералізації ринку послуг поштового зв'язку. Досліджено існуючі можливі стратегії розвитку підприємств, спрямовані на забезпечення конкурентних переваг на ринку, зокрема маркетингові стратегії. Установлено, що найбільш дієвою сьогодні для національного оператора є маркетингова стратегія лідера. Обгрунтовано маркетингову стратегію розвитку УДППЗ "Укрпошта" та визначено основні напрями її реалізації, зорієнтовані на всі ключові ринки послуг поштового зв'язку за рахунок зростання обсягів продажів, підвищення якості надання послуг та збільшення прибутковості. Організаційно-економічні засади реалізації зазначених заходів та визначення рівня їх результативності для національного оператора є метою подальших досліджень.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)385.0-211.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14572 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Станкевич І. В. 
Ідентифікація та моделювання бізнес-процесів системи управління якістю освітньої організації: теорія та практика / І. В. Станкевич // Проблеми економіки. - 2017. - № 1. - С. 258-268. - Бібліогр.: 22 назв. - укp.

Мета - забезпечення дієвості реалізації цілей управління освітньою організацію шляхом ідентифікації бізнес-процесів системи управління якістю (БПСУЯ) освітньої організації та обгрунтування вибору мови та діаграм їх моделювання. Зроблено наголос на тому, що підхід до ідентифікації БПСУЯ освітньої організації має грунтуватись не на видах, а на результатах діяльності організації у вищій освіті. Визначено, що результативний підхід до ідентифікації БПСУЯ освітньої організації має бути заснований на життєвому циклі освітньої послуги (петлі якості), вимогах стандарту ISO 9001:2015 щодо побудови процесів системи управління якістю та стандартизованому переліку бізнес-процесів International Benchmarking Clearinghouse. Для подальшої процедури імплементації системи управління якістю автором розроблено контекстну діаграму системи, яку декомпозовано на процеси рівня "0" та рівня "1". Розглянуто переваги та недоліки різних мов моделювання, що застосовано до віртуалізації бізнес-процесів, зокрема уніфіковану мову моделювання UML, що використовує ряд діаграм для віртуалізації бізнес-процесів саме складних організацій. Розроблені в роботі практичні рекомендації щодо ідентифікації та моделювання БПСУЯ сприятимуть дієвій імплементації таких систем у діяльність освітніх організацій, що надасть змогу у подальшому забезпечити задоволеність вимог замовників і реалізацію цілей управління.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)497.40

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж100602 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Станкевич І. В. 
Рейтингова система оцінювання працівників у забезпеченні якості діяльності освітньої організації / І. В. Станкевич // Бізнес Інформ. - 2017. - № 9. - С. 93-100. - Бібліогр.: 15 назв. - укp.

Мета роботи - вдосконалення та розвиток рейтингової системи оцінювання працівників, зокрема науково-педагогічних, як одного із інструментів забезпечення якості діяльності освітньої організації. Обгрунтовано, що рейтингова система як стимулює діяльність працівників вишів до забезпечення якісної підготовки здобувачів вищої освіти, так і координує їх зусилля в напрямку підвищення рівня лояльності до освітньої організації замовників та інших зацікавлених сторін, а також підвищення її іміджу на ринку освітніх послуг. Розвиток рейтингової системи оцінювання діяльності працівника, за пропозиціями автора, має відбутися за рахунок не лише показників оцінювання, а ще й методів стимулювання - як прямих, так і непрямих. Наведено приклад практичного застосування запропонованих автором положень рейтингової системи оцінювання діяльності працівників освітньої організації.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)24

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14572 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Тардаскіна Т. М. 
Маркетинговий інструментарій визначення конкурентних переваг операторів поштового зв'язку / Т. М. Тардаскіна, І. В. Станкевич, С. І. Івасілєвіч // Проблеми економіки трансп. : зб. наук. пр. - 2018. - Вип. 15. - С. 73-83. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

Визначено за допомогою маркетингового інструментарію конкурентні переваги операторів поштового зв'язку України. Теоретичною основою дослідження стали наукові праці вітчизняних і зарубіжних вчених з проблем формування стратегії досягнення конкурентних переваг підприємства. Для досягнення сформульованої мети використані такі методи, як: системний та факторний аналіз, методи порівнянь, узагальнень і аналогій, аналітичний метод, статистичний метод, метод експертних оцінок та, зокрема, маркетинговий інструментарій: SWOT-аналіз, ADL-аналіз. Досліджено ринок поштового зв'язку України, проведено маркетинговий аналіз за допомогою інструментарію SWOT-аналізу та ADL-аналізу операторів-лідерів поштового зв'язку України із визначенням їх конкурентних переваг. На основі проведених досліджень визначені стратегічні напрями підвищення рівня конкурентоспроможності операторів поштового зв'язку України. Визначено, що саме застосування маркетингового інструментарію забезпечує можливість визначення конкурентних переваг операторів поштового зв'язку на сучасному етапі розвитку ринку послуг поштового зв'язку. Розроблено напрями, які сприятимуть підвищенню рівня конкурентоспроможності операторів та їх подальшому розвитку на національному та міжнародному ринку послуг поштового зв'язку.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)385.0-21

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж74014 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Станкевич І. В. 
Управління діяльністю освітньої організації на засадах багатовимірного оцінювання якості : автореф. дис. ... д-ра екон. наук : 08.00.04 / І. В. Станкевич; Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна. - Дніпро, 2018. - 40 c. - укp.

Сформовано теоретико-методологічні підходи й обгрунтовано концептуальну схему забезпечення ефективності управління освітньої організації на основі системно-кібернетичної моделі та багатовимірного оцінювання якості її діяльності у напрямі досягнення комплексних цілей у сфері вищої освіти. Проаналізовано стан управління діяльністю освітньої організації в ринкових умовах господарювання, відповідно до якого виявлено системні проблеми, для усунення яких визначено тенденції розвитку освітніх організацій країни в умовах глобалізації й інтернаціоналізації, зокрема у сфері якості, за рахунок розвитку методичного інструментарію кількісної оцінки факторів SWOT-аналізу. Запропоновано визначати якість вищої освіти й якість діяльності освітньої організації з позиції економіки й управління як відповідність результатів вищої освіти вимогам замовників та інших зацікавлених сторін. Удосконалено методичний підхід до формування та реалізації системи управління якістю освітньої організації та розвинено теоретичні положення вимірювання й оцінювання результативності процесів в системі управління якістю. Удосконалено науково-методичні підходи до моніторингу зовнішніх та внутрішніх факторів впливу на якість діяльності освітньої організації, узагальнено систему типологізації рейтингових моделей оцінювання якості діяльності освітньої організації. Розроблено науково-методичний підхід до формування системно-кібернетичної моделі управління діяльністю освітньої організації, яка базується на багатовимірному кількісному методі Парето. Розроблено концептуальні положення імплементації системно-кібернетичної моделі управління діяльністю освітньої організації на основі функції корисності підвищення рівня якості, з урахуванням розвитку методичного підходу до оцінювання якості діяльності науково-педагогічних працівників освітньої організації.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)497.40-21 + Ч481.21

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА434817 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

Станкевич І. В. 
Розвиток маркетингових досліджень задоволеності вимог стейкхолдерів організації на засадах методичного інструментарію управління якістю / І. В. Станкевич, І. І. Поліщук, Є. Г. Борисевич // Бізнес Інформ. - 2021. - № 2. - С. 336-345. - Бібліогр.: 15 назв. - укp.

Мета роботи - адаптація до використання методичного інструментарію управління якістю для розвитку маркетингових досліджень щодо виявлення задоволеності вимог стейкхолдерів результатами діяльності організації, забезпечуючи грунтовне прийняття управлінських рішень у напрямку впливу на поведінку останніх. У ході проведених авторами досліджень, узагальнень наукових праць у площині методичного інструментарію маркетингу з'ясовано, що застосування такого інструменту управління якістю, як SERVQUAL, забезпечує не просто розвиток проведення самих маркетингових досліджень, а створює передумови для "маркетингу відносин" стейкхолдерів з організацією. Відповідно до наведеного в роботі прикладу адаптації методичного інструментарію SERVQUAL до сфери освітнього бізнесу на прикладі освітньої організації проілюстровано, як цей інструмент може забезпечити підвищення рівня конкурентоспроможності вишу за рахунок поліпшення різних споживчих характеристик і диференціації споживчої цінності освітніх послуг, яка, своєю чергою, включає: диференціацію освітньої послуги з орієнтацією на поточний незадовільний попит і перспективний прогноз в освітніх послугах, тобто впровадження нових типів послуг; диференціацію споживчих властивостей уже існуючої освітньої послуги; диференціацію каналів збуту послуги - залучення нових категорій стейкхолдерів. Універсальність запропонованого методичного інструментарію SERVQUAL забезпечує можливість розвитку маркетингових досліджень щодо задоволеності вимог стейкхолдерів у діяльності як освітніх організацій, так і підприємств та організацій різного рівня, форми власності, типу та сфери діяльності національної економіки, що і є напрямками подальших досліджень авторів статті.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.357

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14572 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
20.

Бірбіренко С. С. 
Оцінка впливів ризиків зовнішнього середовища телекомунікаційного підприємства на його економічну стійкість / С. С. Бірбіренко, І. В. Станкевич, Н. В. Банкет // Держава та регіони. Сер. Економіка та підприємництво. - 2022. - № 1. - С. 72-76. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Встановлено необхідність вчасного і об'єктивного оцінювання впливів (ризиків) зовнішнього середовища телекомунікаційного підприємства (ТКП) з метою прийняття стратегічних управлінських рішень щодо забезпечення його належної економічної стійкості. Запропоновано інтегральний показник оцінювання ступеня впливу ризиків зовнішнього середовища ТКП на рівень його економічної стійкості. Використано метод оцінювання макросередовища - PEST-аналіз. У процесі здійснення оцінювання впливів ризиків суспільно-політичного, економічного, наукового техніко-технологічного і соціально-демографічного середовища на рівень економічної стійкості ТКП з визначенням імовірності їх появи визначено загальний інтегральний показник оцінки впливу ризиків зовнішнього середовища функціонування ТКП. Установлено, що ризики зовнішнього середовища чинять значний вплив на економічну стійкість ТКП, рівень впливу на межі підвищеного і ризикованого.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)386.0-21

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23244:екон. та підпр. Пошук видання у каталогах НБУВ 
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського