Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (3)
Пошуковий запит: (<.>A=Степанченко Н$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 5
Представлено документи з 1 до 5

      
Категорія:    
1.

Степанченко Н.  
Еквіваленти деяких психологічних методів в роботі тренера / Н. Степанченко, Є. Ебінгер // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту. - 2003. - № 15. - С. 110-115. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Проаналізовано та порівняно методи психології та методичні прийоми, які використовує тренер в своїй роботі.

Проанализированы методы психологии и методические приемы, которые использует в своей работе тренер.

In the article we give the analysis and comparison of the psychology methods and methodical approaches that the coach uses in his work.


Ключ. слова: методи психології та психотерапії, педагогічні прийоми, спортивна діяльність, порівняльний аналіз
Індекс рубрикатора НБУВ: Ч511.58 + Ю943.9

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69411 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Степанченко Н. І. 
Особливості професійно-педагогічної мотивації майбутнього спортивного педагога / Н. І. Степанченко // Фіз. виховання, спорт і культура здоров'я у сучас. сусп-ві. - 2012. - № 3. - С. 101-105. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Наведено результати дослідження актуального стану професійно-педагогічної мотивації (вибору професійної діяльності та професійної спрямованості) майбутнього спортивного педагога, оскільки її суттєві відмінності та особливості вивчено недостатньо. В експерименті взяли участь 232 студента I та IV курсів Львівського державного університету фізичної культури. Рівень сформованості ціннісного ставлення до педагогічної діяльності визначався за допомогою анкетування. Установлено, що 25,33 % студентів I курсу мотивами вибору професійної діяльності обрали отримання диплома. Приблизно чверті опитаних (21,64 %) подобається обрана професія. Бути хорошим спеціалістом хотіли 15,67 % першокурсників; культурною, освіченою людиною - 13,45 %; подобається робота з людьми - 10,45 % студентів. Із I по IV курс мотиви студентів суттєво не змінюються. За цього низький рівень оцінки педагогічної діяльності в сучасній фізкультурній освіті, якщо не прямо, то опосередковано пов'язаний із низьким статусом професії спортивного педагога. Визначена динаміка показників професійної спрямованості свідчить про суттєве зниження до четвертого курсу відсотка тих, хто проявляє інтерес до напряму підготовки (із 44,03 % до 10,20 %) та досить високий відсоток студентів у яких відсутній стійкий інтерес до професії (20,15 % на I курсі та 31,63 % на IV курсі).


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч51 р30

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж71868 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Степанченко Н. 
Особливості професійного вибору в галузі "Фізичне виховання і спорт" / Н. Степанченко // Педагогіка і психологія проф. освіти. - 2013. - № 1. - С. 143-148. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

Досліджено особливості педагогічної діяльності загалом та відмінності педагогічної професії у сфері «Фізичне виховання і спорт» зокрема. Проаналізовано передумови вибору ВНЗ абітурієнтами. Висвітлено підхід до вибору фізкультурного ВНЗ і мотивацію вибору професії тренера-викладача в галузі «Фізичне виховання і спорт». Акцентовано увагу на професійному самовизначенні абітурієнтів, що підсилюється спілкуванням з людьми на теми спорту. Зазначено, що інтерес до професії у вищезазначеній площині заміняється інтересом до її предмету в означеному випадку до виду спорту.

Исследованы особенности педагогической деятельности в целом и различия педагогической профессии в сфере «Физическое воспитание и спорт» в частности. Проанализированы предпосылки выбора ВУЗ абитуриентами. Освещены подход к выбору физкультурного ВУЗ и мотивация выбора профессии тренера-преподавателя в области «Физическое воспитание и спорт». Акцентировано внимание на профессиональном самоопределении абитуриентов, которое усиливается общением с людьми на темы спорта. Отмечено, что интерес к профессии в вышеупомянутой плоскости заменяется интересом к ее предмету в данном случае к виду спорта.

Investigated the features of educational activities in general, and the differences in the teaching profession, «Physical Education and Sport» in particular. Background choice analyzed university entrants. Lit approach to the selection and motivation of sports high school career choices coaches in the «Physical Education and Sport». The attention of applicants for professional self that is enhanced communication with people on the theme of sport. Noted that interest in the profession in said plane is replaced by an interest in its subject matter in this case to the sport.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч51 р3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15641 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Степанченко Н. І. 
Система професійної підготовки учителів фізичного виховання у вищих навчальних закладах : монографія / Н. І. Степанченко; Львів. держ. ун-т фіз. культури. - Львів : Піраміда, 2016. - 649, [1] c. - Бібліогр.: с. 546-617 - укp.

Охарактеризовано педагогічну систему професійної підготовки учителів фізичного виховання у ВНЗ, що інтегрує цільовий, змістовий, аналітично-проектувальний, методико-технологічний і контрольно-діагностичний складники освітнього процесу. Розроблено модель і концепцію професійної підготовки фахівців фізичного виховання. Розглянуто психолого-педагогічні умови вдосконалення професійної підготовки майбутніх учителів у ВНЗ. Модернізовано методику та технологічне забезпечення професійно-педагогічної підготовки учителів фізичного виховання з педагогічних дисциплін. Конкретизовано педагогічну сутність професійної діяльності та професійно-педагогічної компетентності вчителя фізичного виховання. Визначено діагностичний інструментарій оцінювання ефективності підготовки майбутніх учителів фізичного виховання. Набули подальшого розвитку педагогічні та методичні підходи, зміст, методи, форми організації та технології навчання студентів ВНЗ галузі фізичної культури та спорту.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч51 р31(4УКР)

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА805377 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Степанченко Н. І. 
Система професійної підготовки майбутніх учителів фізичного виховання у вищих навчальних закладах : автореф. дис. ... д-ра пед. наук : 13.00.04 / Н. І. Степанченко; Вінниц. держ. пед. ун-т ім. М. Коцюбинського. - Вінниця, 2017. - 40 c. - укp.

Досліджено теоретичні та методичні аспекти професійної підготовки майбутніх учителів фізичного виховання у ВНЗ, що грунтується на положеннях гуманістичної парадигми освіти, ідеях синергетики, системному, цілісному, особистісно орієнтованому, діяльнісному, компетентнісному, рефлексивному та інших підходах, враховує структуру професійно-педагогічної компетентності вчителя, тенденції розвитку галузі фізичної культури та спорту. На засадах сучасної наукової методології теоретично обгрунтовано педагогічну систему професійної підготовки майбутніх учителів фізичного виховання у ВНЗ галузі ФКіС, що інтегрує цільовий, змістовий, аналітично-проектувальний, методико-технологічний і контрольно-діагностичний складники освітнього процесу, які взаємодіють і утворюють освітнє середовище ВНЗ. Конкретизовано педагогічну сутність професійної діяльності та професійно-педагогічної компетентності вчителів фізичного виховання, що дало змогу створити й апробувати модель і розробити концепцію їх професійної підготовки. На основі виявлених зовнішніх і внутрішніх чинників, що впливають на професійний розвиток особистості студента, обгрунтовані психолого-педагогічні умови вдосконалення професійної підготовки майбутніх учителів у ВНЗ. Удосконалено методику та технологічне забезпечення професійно-педагогічної підготовки майбутніх учителів фізичного виховання з педагогічних дисциплін. Доведено, що застосування авторської моделі системи професійної підготовки майбутніх учителів фізичного виховання та розробленої методики підвищує ефективності освітнього процесу та педагогічної взаємодії в діаді "викладач - студент", забезпечує формування в більшості студентів середнього та високого рівнів усіх компонентів професійно-педагогічної компетентності.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч51 р30

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА427940 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського