Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
Пошуковий запит: (<.>A=Стернюк О$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 5
Представлено документи з 1 до 5

      
Категорія:    
1.

Сорочак О. З. 
Оцінка параметрів продукції при формуванні товарного асортименту швейного підприємства / О. З. Сорочак, О. Б. Стернюк // Соц.-екон. дослідж. в перехід. період. - 2006. - Вип. 2. - С. 656-674. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)306.51-82

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69299 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
2.

Стернюк О. Б. 
Особливості асортиментної політики автомобілебудівного підприємства в умовах кризи / О. Б. Стернюк // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка". - 2009. - № 640. - С. 400-405. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Проаналізовано тенденції розвитку вітчизняного автомобілебудування в "докризовий період". Визначено орієнтовні напрями формування асортиментної політики автомобілебудівного підприємства в період фінансово-економічної кризи.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)305.851.527.31

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж29409/А Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Стернюк О. Б. 
Дослідження впливу зовнішнього середовища під час прийняття управлінських рішень щодо асортиментної політики підприємства / О. Б. Стернюк // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка". - 2010. - № 668. - С. 420-426. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Розглянуто значення дослідження зовнішнього середовища під час формування асортиментної політики підприємства. Проаналізовано комплекс факторів, що визначають особливості конкурентної боротьби в галузі та здійснюють вплив на якісну і кількісну структуру асортименту підприємства. Запропоновано показники для оцінювання впливу розглянутих факторів, використання яких сприятиме підвищенню ефективності управлінських рішень щодо формування асортиментної політики підприємства.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)290

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж29409/А Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Стернюк О. Б. 
Дослідження ефективності конкурентної стратегії підприємства (на прикладі ВАТ "Львівський холодокомбінат") / О. Б. Стернюк // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка". - 2011. - № 698. - С. 295-301. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Проаналізовано особливості управління витратами, асортиментною та ціновою політикою ВАТ "Львівський холодокомбінат" із метою дослідження конкурентної стратегії, яку використовує товариство на ринку. Визначено чинники забезпечення ефективності обраної стратегії на цьому етапі розвитку ринку та у прогнозованому майбутньому.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР-4ЛЬВ)301-862-21

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж29409/А Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Стернюк О. Б. 
Обгрунтування вибору стратегій розвитку стратегічних бізнес-одиниць / О. Б. Стернюк // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка". - 2012. - № 725. - С. 379-383. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Проаналізовано альтернативні стратегії розвитку стратегічних бізнес-одиниць (СБО) залежно від привабливості ринку та конкурентної позиції на ньому. Надано рекомендації для прийняття управлінського рішення на корпоративному рівні управління підприємством щодо вибору ефективної стратегії розвитку конкретної СБО.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)290-21

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж29409/А Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського