Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (2)
Пошуковий запит: (<.>A=Стефіна Н$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Представлено документи з 1 до 2

      
Категорія:    
1.

Стефіна Н. В. 
Педагогічна практика студентів у школі : Навч. посіб. / Н. В. Стефіна; Сум. держ. пед. ун-т ім. А.С.Макаренка. - Суми, 2005. - 84 c. - укp.

Розкрито завдання, зміст, форми, методи та програму організації студентів факультетів мистецтв, музично-педагогічних факультетів у процесі неперервної педагогічної практики у школі з позицій творчості. Висвітлено роль та місце даного виду практики в системі підготовки творчої особистості вчителя та учнів у навчально-виховних закладах.

Раскрыты задание, содержание, методы и программа организации студентов факультетов искусств, музыкально-педагогических факультетов в процессе непрерывной педагогической практики в школе с позиций творчества. Освещены роль и место данного вида практики в системе подготовки творческой личности учителя и учеников в учебно-воспитательных учреждениях.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.266.69я73

Шифр НБУВ: ВА675861 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Стефіна Н. В. 
Педагогічна скринька майбутнього вчителя : Навч. посіб. / Н. В. Стефіна; Сум. держ. пед. ун-т ім. А.С.Макаренка. - Суми, 2006. - 327 c. - укp.

Наведено технологічну модель практичної професійно-педагогічної підготовки (ПППП) майбутніх учителів, яка апробована експериментально в Сумському державному педагогічному університеті протягом 1986 - 2006 рр. Запропоновано підходи щодо ПППП майбутніх педагогів, учителів музики, зокрема, оволодіння в процесі неперервної педагогічної практичної роботи в школі технологіями навчання та виховання, педагогічно-діагностичними та науково-дослідницькими вміннями та навичками.

Приведена технологическая модель практической профессионально-педагогической подготовки (ПППП) будущих учителей, экспериментально апробированной в Сумском государственном педагогическом университете на протяжении 1986 - 2006 гг. Предложены подходы по ПППП будущих педагогов, учителей музыки, в частности, овладению ими в процессе непрерывной педагогической практической работы в школе технологиями обучения и воспитания, педагогически-диагностическими и научно-исследовательскими умениями и навыками.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.215 + Ч479.511.215

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА676893 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського