Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (1)Книжкові видання та компакт-диски (5)
Пошуковий запит: (<.>A=Стечкевич О$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 5
Представлено документи з 1 до 5

      
Категорія:    
1.

Стечкевич О. О. 
Методичні засади інтегрованого уроку виробничого навчання у підготовці операторів комп'ютерного набору / О. О. Стечкевич; Ін-т педагогіки і психології проф. освіти АПН України. - К., 2003. - 20 c. - укp.

Виявлено методологічні, психологічні, загальнопедагогічні, цільові, організаційні, інтеграційні та методичні особливості інтегрованого уроку виробничого навчання в професійно-технічних навчальних закладах. Розроблено його методичні засади в підготовці операторів комп'ютерного набору: інтегрований урок є синергетичною системою, яку доцільно моделювати з виділенням логічно завершеного елемента уроку - чарунки - з опорою на існуючі системи виробничого навчання на підставі інноваційного підходу до інструктажу та специфічні методи навчання даних операторів з дотриманням визначених вимог до інтегрованого уроку виробничого навчання. Запропоновано модель даного уроку для підготовки операторів в професійно-технічних навчальних закладах, яка відображає основні компоненти та вплив на його ефективність інших зовнішніх і внутрішніх критеріїв.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч451.260.15 + Ч451.203 + з97 р(4УКР)1

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА325709 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Джулик О. І. 
Інноваційні методики навчання у професійно-технічній освіті : Моногр. / О. І. Джулик, І. М. Козловська, А. В. Литвин, Я. М. Собко, О. О. Стечкевич, Т. Д. Якимович, О. Н. Якимович; Львів. наук.-практ. центр ПТО АПН України. - Л. : Сполом, 2006. - 171 c. - укp.

Висвітлено теоретико-методологічні аспекти інноваційних методик у контексті інтегративного навчання учнів ПТУ. Проаналізовано модель інтеграції теоретичного і виробничого навчання, організаційно-педагогічні особливості впровадження інтегративних курсів. Викладено методику навчання інформатики, розглянуто питання впровадження інноваційних методик на уроках виробничого навчання, формування технічної іншомовної термінології в учнів ПТУ, а також активізуючі методики навчання економіки.

Освещены теоретико-методологические аспекты инновационных методик в контексте интегративного обучения учеников ПТУ. Проанализированы модель интеграции теоретического и производственного обучения, организационно-педагогические особенности внедрения интегративных курсов. Изложена методика обучения информатики, рассмотрены вопросы внедрения инновационных методик на уроках производственного обучения, формирования технической иноязычной терминологии в учеников ПТУ, а также активизирующие методы обучения экономики.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ж.р(4УКР)2-3

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА676574 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Козловська І. М. 
Теоретичні та методичні основи забезпечення якості професійно-практичної підготовки учнів професійно-технічних навчальних закладів : монографія / І. М. Козловська, Я. М. Собко, О. О. Стечкевич, О. Н. Якимович, Т. Д. Якимович; АПН України, Львів. наук.-практ. центр ПТО. - Л. : Сполом, 2009. - 148 c. - Бібліогр.: 13 назв. - укp.

Обгрунтовано методологічні основи гуманізації та інтеграції змісту професійно-практичної підготовки у професійно-технічних навчальних закладах (ПТНЗ). Розкрито організаційно-педагогічні засади виробничого навчання, висвітлено педагогічні умови вивчення програмного забезпечення спеціального призначення у підготовці фахівців невиробничої сфери. Описано методику інтеграції професійно-практичної підготовки соціальних працівників у ПТНЗ.

Обоснованы методологические основы гуманизации и интеграции содержания профессионально-практической подготовки в профессионально-технических учебных заведениях (ПТУЗ). Раскрыты организационно-педагогические основы производственного обучения, освещены педагогические условия изучения программного обеспечения специального назначения в подготовке специалистов непроизводственной сферы. Описана методика интеграции профессионально-практической подготовки социальных работников в ПТУЗ.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч461.266

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА720975 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Стечкевич О. О. 
Організація уроків виробничого навчання: компетентнісний підхід : навч.-метод. посіб. / О. О. Стечкевич; НАПН України, Львів. наук.-практ. центр проф.-техн. освіти. - Київ : Пед. думка, 2013. - 125 c. - укp.

Висвітлено теоретичні основи формування професійних компетенцій у майбутніх фахівців, вибір базових професійних компетенцій, розкрито особливості уроку виробничого навчання з урахуванням реалій ринку праці. Проаналізовано структуру уроків виробничого навчання, їх класифікацію та зроблено спробу моделювання уроку виробничого навчання на базі різних наукових підходів.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч461.266

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА778639 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Стечкевич О. 
Психолого-педагогічні аспекти впровадження компетентнісного підходу на уроках виробничого навчання / О. Стечкевич // Педагогіка і психологія проф. освіти. - 2012. - № 5. - С. 67-74. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Розглянуто психолого-педагогічні аспекти впровадження компетентнісного підходу на уроках виробничого навчання. Розкрито особливості діяльності майстра з формування професійної компетентності учнів на уроці з урахуванням структури його особистості. Зазначено, що упровадження компетентнісного підходу переорієнтовує зміст навчання, його методи та педагогічні технології на розкриття і становлення особистісних якостей учня, необхідних у майбутній професійній діяльності.

Рассмотрены психолого-педагогические аспекты внедрения компетентностного подхода на уроках производственного обучения. Раскрыты особенности деятельности мастера по формированию профессиональной компетентности учеников на уроке с учетом структуры его личности. Отмечено, что внедрение компетентностного подхода переориентирует содержание обучения, его методы и педагогические технологии на раскрытие и становление личностных качеств ученика, необходимых в будущей профессиональной деятельности.

Examined the psychological and pedagogical aspects of the implementation of the competence approach in the classroom trainers. The features of the master on the formation of professional competence of students in the classroom with the structure of his personality. It is noted that the implementation of the competency approach reorients training content, methods and educational technology to the disclosure of personal qualities and becoming a student required in their future careers.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.266

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15641 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського