Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (1)Книжкові видання та компакт-диски (4)
Пошуковий запит: (<.>A=Стогул О$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 9
Представлено документи з 1 до 9

      
Категорія:    
1.

Стогул О. І. 
Управління якістю обслуговування пасажирів на автобусних станціях : автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.04 / О. І. Стогул; Укр. держ. акад. залізн. трансп. - Х., 2011. - 20 c. - укp.

Розроблено модель об'єкту за управління якістю обслуговування пасажирів на автобусних станціях (АС) з використанням процесного підходу. Сформовано систему управління якістю обслуговування пасажирів на АС у вигляді цілеспрямованого контуру щодо здійснення управлінських дій на процеси з надання послуг пасажирам і забезпечувальні. Запропоновано методичний підхід до оцінки якості обслуговування пасажирів на АС, який базується на поєднанні підходів з позиції підприємства та споживачів і визначення системи показників за параметрами реалізації процесів. Встановлено методичні положення оптимізації рівня якості обслуговування на АС на основі принципу Парето. Вдосконалено систему забезпечення якості обслуговування на АС. Визначено методичне забезпечення формування рекомендацій з преміювання за якість обслуговування пасажирів на автобусних станціях шляхом обгрунтування стимулювальної функції та системи показників депреміювання.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)373.310.3-814

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА382147 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Криворучко О. М. 
Управління якістю обслуговування пасажирів на автобусних станціях : монографія / О. М. Криворучко, О. І. Стогул; Харк. нац. автомоб.-дор. ун-т. - Х. : ХНАДУ, 2012. - 179 c. - Бібліогр.: 164 назв - укp.

Розглянуто теоретичні та методичні засади управління якістю обслуговування пасажирів на автобусних станціях (АС). Сформовано систему управління якістю обслуговування пасажирів АС у вигляді цілеспрямованого контуру щодо здійснення управлінських дій на процеси з надання послуг пасажирам і забезпечувальні. Запропоновано методичний підхід до оцінювання якості обслуговування пасажирів на АС, який грунтується на поєднанні підходів з позиції підприємства і споживачів та визначення системи показників за параметрами. Зазначено забезпечення впровадження системи управління якістю обслуговування пасажирів на АС.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)373.310.25

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА752104 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Стогул О. И. 
Методические основы оптимизации уровня качества на пассажирских автобусных станциях (ПАС) / О. И. Стогул // Економіка транспорт. комплексу. - 2010. - Вип. 16. - С. 154-164. - Библиогр.: 12 назв. - рус.

Обоснована сфера применения существующих методов оптимизации уровня качества. При функционировании системы управления качеством оптимальный уровень качества определяется путем сопоставления понесенных затрат и эффекта, на этапе внедрения - путем сопоставления данных значений уровня качества и выбор по определенным критериям. Разработаны методические основы оптимизации уровня качества на пассажирских автобусных станциях на основе принципа Парето, определяющие оптимальный уровень при взаимодействии двух сторон - предприятия и пассажиров.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)373.310.3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70345 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Стогул О. И. 
Система показателей оценки качества обслуживания на пассажирских автобусных станциях (ПАС) / О. И. Стогул // Економіка транспорт. комплексу. - 2010. - Вип. 15. - С. 94-103. - Библиогр.: 9 назв. - рус.

Проведен анализ существующего опыта формирования показателей оценки качества в различных отраслях народного хозяйства. Сформирована система показателей качества обслуживания на пассажирских автобусных станциях в соответствии с процессами предоставления услуг (реализация билетов на маршруты, диспетчерское руководство движением автобусов, информационно-консультативные услуги, услуги по созданию удобств пассажирам) и сопутствующими (выбор средств контроля качества обслуживания пассажиров, обеспечение надежности технических средств управления, оборудования, обеспечение ПАС необходимыми ресурсами). Разработаны показатели, отображающие параметры показателей "входов", непосредственно выполнения процессов и "выходов".


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)373.310.25

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70345 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Стогул О. И. 
Формирование объекта при управлении качеством услуг на пассажирских автобусных станциях / О. И. Стогул // Економіка трансп. комплексу. - 2009. - Вип. 14. - С. 150-160. - Библиогр.: 12 назв. - рус.

Предложены состав и содержание объекта при управлении качеством услуг на пассажирских автобусных станциях (ПАС). Формирование объекта управления представлено с помощью процессного подхода. Обосновано, что качество услуг на ПАС формируется в результате основных, вспомогательных, управленческих и обслуживающих процессов. Установлены виды процессов формирования качества. Предложено содержание каждого процесса, который формирует качество оказания услуг пассажирам, его входы и выходы, цели процессов и ответственных за них, а также установлена взаимосвязь между ними.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)373.31

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70345 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Стогул О. І. 
Впровадження системи управління якістю обслуговування пасажирів на автобусних станціях / О. І. Стогул // Економіка транспорт. комплексу. - 2011. - Вип. 18. - С. 110-120. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Наведено планові заходи щодо впровадження системи управління якістю обслуговування пасажирів на АС. Запропоновано функціональний розподіл робіт в процесі виконання функцій системи управління якістю за допомогою побудови схеми функціональних взаємозв'язків. Сформовано схему інформаційних потоків на АС, яка забезпечує необхідною інформацією усіх учасників процесів обслуговування пасажирів (обслуговуючий персонал автобусних станцій, управлінський персонал об'єднань автобусних станцій, органи влади і пасажирів). Визначено склад документації на автобусних станціях і рекомендації щодо їх автоматизації за допомогою програми Microsoft Excel.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)373.310.3-814

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70345 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Стогул О. И. 
Формирование финансовой стратегии на пассажирских автобусных станциях (ПАС) / О. И. Стогул, К. А. Щеблыкина // Економіка транспорт. комплексу : зб. наук. пр. - 2012. - Вип. 20. - С. 141-149. - Библиогр.: 10 назв. - рус.

Обоснована последовательность работ по формированию и реализации финансовой стратегии на пассажирских автобусных станциях (ПАС). Ее формирование предлагается проводить в три стадии: оценка возможностей финансового развития ПАС; разработка стратегических финансовых решений на ПАС; реализация финансовой стратегии на ПАС. Предложен алгоритм формирования финансовой стратегии на ПАС.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)373.310.3-93

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70345 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Шерстобітов С. І. 
Економіка та організація інноваційної діяльності : навч. посіб. для студентів ВНЗ / С. І. Шерстобітов, В. В. Блага, В. О. Могилко, В. В. Благой, О. І. Стогул; Харків. нац. автомоб.-дорож. ун-т. - Харків, 2013. - 319 c. - Бібліогр.: с. 316-317 - укp.

Охарактеризовано інновації та інноваційні процеси. Розкрито теоретичні засади та сучасні тенденції інноваційного розвитку економіки. Розглянуто іноземний досвід державного регулювання інноваційних процесів. Увагу приділено питанням інноваційної політики підприємства. Викладено основні аспекти оперативного менеджменту. Обгрунтовано принципи та функції управління інноваційним розвитком. Детально розглянуто організаційні форми інноваційної діяльності. Висвітлено особливості створення інновацій і формування попиту на товар. Акцентовано увагу на сучасних світових тенденціях розвитку інновацій.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.271.19 я73 + У50-55 я73 + У9(4УКР)0-55 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА785401 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Стогул О. И. 
Сущность понятия "экономический механизм развития предприятия" / О. И. Стогул // Економіка транспорт. комплексу : зб. наук. пр. - 2013. - Вип. 21. - С. 41-53. - Библиогр.: 36 назв. - рус.

Рассмотрено, уточнено и дополнено понятие "экономический механизм развития предприятия" на основе анализа исследуемого понятия. Под рассматриваемым понятием предлагается понимать целостную систему экономических методов, способов и рычагов, которые реализуют воздействие управленческой системы на управляемую с целью перехода последней в новое, более качественное состояние, вследствие чего повышается эффективность функционирования предприятия.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.35

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70345 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського