Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (1)Книжкові видання та компакт-диски (7)Журнали та продовжувані видання (1)
Пошуковий запит: (<.>A=Стрій Л$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 9
Представлено документи з 1 до 9

      
Категорія:    
1.

Стрій Л. О. 
Маркетинг. Основні тенденції та проблеми розвитку : Навч.-метод. посіб. / Л. О. Стрій; Держ. ком. зв'язку та інформатизації України. - О. : Вид. центр УДАЗ ім. О.С.Попова, 2000. - 200 c. - Бібліогр.: с. 195-197. - укp.

Розкрито соціально-економічну сутність, чинники, умови формування та функції маркетингу. Проведено порівняльний аналіз основних маркетингових концепцій. Охарактеризовано ринкову інфраструктуру, приниципи та стратегії маркетингу. Визначено зміст поняття маркетингового управління, розглянуто різні форми його реалізації. Визначено основні задачі та напрямки маркетингових досліджень, представлено методи збирання первинної та спеціальної інформації. Проаналізовано еволюцію теорій міжнародної торгівлі та співробітництва. Запропоновано методику визначення ефективності різних організаційних форм маркетингової діяльності. Наведено стислий термінологічний словник, плани проведення семінарських занять, теми рефератів, контрольні питання та завдання для самостійної роботи.

Раскрыта социально-экономическая сущность, факторы, условия формирования и функции маркетинга. Проведен сравнительный анализ основных маркетинговых концепций. Охарактеризованы рыночная инфраструктура, принципы и стратегии маркетинга. Раскрыто содержание понятия маркетингового управления и рассмотрены различные формы его реализации. Определены основные задачи и направления маркетинговых исследований, представлены методы сбора первичной и специальной информации. Праонализрована эволюция теорий международной тоговли и сотрудничества. Предложена методика определения эффективности различных организационных форм маркетинговой деятельности. Приведен краткий терминологический словарь, планы семинарских занятий, темы рефератов, контрольные вопросы и задания для самостоятельной работы.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.322 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА663252 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Стрій Л. О. 
Ринково-орієнтована система управління економічною діяльністю в галузі зв'язку : Автореф. дис... д-ра екон. наук : 08.07.04 / Л. О. Стрій; НАН України. Ін-т пробл. ринку та екон.-екол. дослідж. - О., 2003. - 36 c. - укp.

Досліджено теоретичні, методологічні та практичні аспекти та знайдено нове розв'язання актуальної науково-прикладної проблеми галузі зв'язку - формування в галузі інформаційної системи управління економічною діяльністю, орієнтованої на використання ринкових методів в усіх її ланках. Виконано аналіз стану галузі зв'язку України, порівняно її основні показники з аналогічними в розвинених країнах. Вказано шляхи підвищення ефективності галузі. Досліджено вплив сучасних економічних процесів на розвиток зв'язку, формування всесвітньої інфраструктури зв'язку на зміну структури та суті ринку, еволюцію теорії та практики маркетингу. З'ясовано нову роль зв'язку у світовій економіці. Розроблено економіко-кібернетичний підхід до дослідження інформаційних економічних систем, побудовано моделі економічної діяльності підприємства, орієнтованого на ринок. Виконано синтез системи управління економічною діяльністю даної галузі в Україні. Розроблено технологію оцінки ефективності орієнтації підприємства зв'язку на ринкові методи.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)380-21

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА325436 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Стрій Л. О. 
Маркетинг XXI століття. Тенденції концептуального розвитку / Л. О. Стрій. - О. : Фенікс, 2009. - 64 c. - Бібліогр.: 32 назв. - укp.

Проаналізовано тенденції розвитку концепцій маркетингу на початку ХХІ ст. в контексті його еволюції. Описано нові види маркетингу ХХІ ст., зокрема, нових ідей, зворотний, інтернет-маркетинг, холістичний.

Проанализированы тенденции развития концепций маркетинга в начале ХХІ ст. в контексте его эволюции. Описаны новые виды маркетинга ХХІ ст., в частности, новых идей, обратный, интернет-маркетинг, холистический.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.322

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА719447 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Стрій Л. І. 
Структурно-композиційні особливості інавгураційної промови як жанру політичного дискурсу / Л. І. Стрій // Слов'ян. зб. : зб. наук. пр. - 2014. - Вип. 18. - С. 240-247. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.

Виявлено особливості структури та композиції одного з жанрів політичного дискурсу - інавгураційної промови. Матеріалом для аналізу слугували тексти інавгураційних промов українських президентів Л. Кучми, В. Ющенка, В. Януковича та П. Порошенка. Проаналізовано обов'язкові та факультативні компоненти інавгураційної промови, простежено функціонально-семантичні особливості мовних одиниць в інавгураційній промові.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш141.14-70 + Ф082

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69687 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Стрій Л. І. 
Ритуальні жанри українського політичного дискурсу: структурно-семантичний і лінгвопрагматичний аспекти : автореф. дис. ... канд. філол. наук : 10.02.01 / Л. І. Стрій; Одес. нац. ун-т ім. І.І. Мечникова. - Одеса, 2015. - 19 c. - укp.

Вивчено структурно-семантичні та лінгвопрагматичні аспекти ритуальних жанрів української політичної комунікації - інавгураційної промови, привітання, подяки, некрологу, співчуття та звернення. Визначено місце ритуалізації політичного дискурсу як одного з параметрів ігрової сутності політичної комунікації разом з міфологізацією, театралізацією й агональністю. З'ясовано специфіку мовленнєвих жанрів і розроблено типологію ритуальних жанрів політичного дискурсу. Проаналізовано ритуальні жанри президентської риторики та виявлено особливості інавгурації Президента України як політичного ритуалу. Висвітлено стратегічний характер комунікативної поведінки політиків та визначено комунікативні стратегії та тактики, використані в ритуальній політичній комунікації.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш141.14-70

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА418139 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Стрій Л. І. 
Некролог і співчуття як мовленнєві жанри ритуального політичного дискурсу / Л. І. Стрій // Зап. з укр. мовознавства. - 2016. - Вип. 23. - С. 249-255. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Досліджено ритуальні жанри українського політичного дискурсу - некролог і співчуття. Визначено поняття політичного ритуалу та виокремлено основні мовленнєві жанри ритуального характеру. Проаналізовано некролог та співчуття як основні мовленнєві форми репрезентації ритуальних дій у ситуації смерті політичних або культурних діячів.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш141.14-70

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70290 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Стрій Л. І. 
Подяка як ритуальний мовленнєвий жанр політичного дискурсу / Л. І. Стрій // Зап. з укр. мовознавства. - 2017. - Вип. 24, т. 2. - С. 225-230. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Проаналізовано подяку як мовленнєвий жанр ритуальної політичної комунікації. Розглянуто основні питання теорії мовленнєвих жанрів, представлено погляди на типології українських ритуальних мовленнєвих жанрів у політичного дискурсі та схарактеризовано жанр подяки. Досліджено жанрову та мовну специфіку подяки в українському політичному дискурсі у порівнянні з іншими ритуальними жанрами.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш141.14-715

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70290 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Кондратенко Н. В. 
Лінгвопрагматика політичного дискурсу: типологія мовленнєвих жанрів : монографія / Н. В. Кондратенко, Л. І. Стрій, О. С. Билінська; ред.: Н. В. Кондратенко. - Одеса : Астропринт, 2019. - 235 c. - Бібліогр.: 275 назв - укp.

Політичний дискурс потрактовано в лінгвопрагматичному аспекті, викладено проблеми інтерактивного спілкування учасників мовленнєвої взаємодії (якими є політики та пересічні громадяни). На концептуальних засадах сучасної генристики запропоновано типологію мовленнєвих жанрів політичного тексту з огляду на розмежування інформативного і фактичного виявів спілкування.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш141.14-70

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА834289 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
9.

Романченко А. П. 
Семантична та синтаксична параметризація заголовків прогнозів погоди / А. П. Романченко, Л. І. Стрій // Зап. з укр. мовознавства : зб. наук. пр. - 2022. - Вип. 29. - С. 78-88. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

Заголовок як елемент метеодискурсу, реалізованого в жанрі прогнозу погоди, відбиває специфіку, що грунтується на кількох принципах висвітлення інформації. Йдеться про поєднання особливостей наукового, публіцистичного та художнього стилів. Мета розвідки - лексична та синтаксична специфіка заголовків у мережі Фейсбук. Об'єкт дослідження - медійний заголовок, предмет дослідження - його особливості в семантичному та граматичному аспектах. Під час вивчення заголовків прогнозів погоди прислужилися такі методи, як описовий метод (для характеристики метеолексем), компонентний аналіз (для встановлення семантики основних лексичних елементів заголовків), кількісні підрахунки (для з'ясування частотності метеолексем та конструкцій). Джерельною базою послугували заголовки прогнозів погоди, репрезентовані на фейсбук-сторінці начальника Черкаського обласного центру з гідрометеорології В. Постриганя. Фактичну базу становлять 300 вказаних одиниць, зафіксованих у дописах із 12 серпня 2019 до 31 січня 2022 року. Семантична специфіка заголовків значною мірою визначається якісними й кількісними параметрами використовуваних лексем. Найрозгалуженішою є система слів на позначення часу. У її межах виокремлено найчастотніші лексеми: назви сезонів, місяців, днів. Доволі активними серед власне метеолексем виявилися ті, що виражають температурні параметри погоди, опади та явища, а також ті, які конкретизують перебіг погоди в певний проміжок часу. Менш активними компонентами в заголовках є геортоніми, що слугують хрономаркерами погодних умов. Заголовки прогнозів погоди оформлено як різні типи синтаксичних конструкцій. Прості конструкції переважають і відображають основний зміст прогнозу погоди. Складні речення відбивають головну думку прогнозу з певними деталями й порівняно рідко використовуються. Перспективи дослідження вбачаємо в лексико-стилістичній параметризації заголовків прогнозів погоди.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш141.14-3:Д23

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70290 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського