Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (1)Книжкові видання та компакт-диски (3)
Пошуковий запит: (<.>A=Стрілецька С$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Представлено документи з 1 до 2

      
Категорія:    
1.

Стрілецька С. В. 
Дисграфія в школі: педагогічні засоби та методичні вправи корекції англійського письма / С. В. Стрілецька. - Біла Церква : Білоцерк. держ. аграр. ун-т, 2004. - 112 c. - Бібліогр.: с. 105-110. - англ.

Розглянуто специфічні розлади розвитку шкільних навичок, зокрема, стійку нездатність оволодіння письмом під час вивчення англійської мови як іноземної. Наведено педагогічні заходи та методичні вправи щодо корекції основних типів дисграфічних помилок англійського письма (фонетичних, оптичних і кінетичних) на початковому етапі навчання англійській мові.

Рассмотрены специфические расстройства развития школьных привычек, в частности, устойчивая неспособность овладения письмом при изучении английського языка как иностранного. Приведены педагогические меры и методические упражнения по коррекции основных типов дисграфических ошибок английского письма (фонетических, оптических и кинетических) на начальном этапе обучения английскому языку.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш143.21-81

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА657350 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Стрілецька С. В. 
Корекція дисграфічних помилок англійського письма в учнів молодших класів : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.03 / С. В. Стрілецька; Ін-т спец. педагогіки НАПН України. - К., 2010. - 21 c. - укp.

Розглянуто науково-теоретичні підходи в англомовній і вітчизняній літературі до вивчення проблеми дисграфії. Досліджено сучасні педагогічні та методичні прийоми корекції дисграфічних помилок і проведено аналіз основних напрямів навчання письма англійської мови як іноземної. Встановлено, що для подолання дисграфії першочерговим завданням є застосування педагогічних прийомів, які передбачають глибоку індивідуальну роботу педагогів і батьків з дитиною та спрямовані на усвідомлення нею своїх здібностей, віру у власні можливості. Визначено особливості дисграфічних помилок у письмових роботах учнів молодших класів, виділено та класифіковано типові та найчисленні серед орфографічних і графічних помилок. Запропоновано методику корекції дисграфічних помилок англійського письма із застосуванням спеціальних педагогічних і методичних прийомів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч437.93 + Ш143.21-917.38

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА375901 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського