1. |
Сунь Лінян Методика фахового самовдосконалення майбутніх учителів музики у процесі вивчення диригентсько-хорових дисциплін : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 / Сунь Лінян; Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова. - Київ, 2016. - 20 c. - укp.Розкрито сутність, зміст і компонентну структуру фахового самовдосконалення майбутніх учителів музики у процесі вивчення диригентсько-хорових дисциплін, визначено критерії, показники та рівні сформованості означеного феномену. Розроблено методи, прийоми, засоби підготовки майбутнього вчителя музики, здатного до фахового самовдосконалення у власній музично-педагогічній діяльності. Фахове самовдосконалення майбутнього вчителя музики у процесі вивчення диригентсько-хорових дисциплін розглянуто як складну психолого-педагогічну категорію, що дозволяє спрямувати професійну діяльність вчителя на підвищення власного професійного рівня за рахунок постійного акмеологічного розвитку. Наведено методичну модель фахового самовдосконалення майбутніх учителів музики у процесі вивчення диригентсько-хорових дисциплін, що включає мету дослідження, наукові підходи, основні функції та принципи фахового навчання, структуру означеного феномену, педагогічні умови формування готовності майбутніх учителів музики до фахового самовдосконалення у процесі диригентсько-хорової підготовки. Розроблено й експериментально перевірено поетапну методику формування готовності студентів до фахового самовдосконалення, що складається з чотирьох етапів: пізнавально-самостійного, компетентісно-самоаналізуючого, ціннісно-саморегулятивного, усвідомлено-креативного. Індекс рубрикатора НБУВ: Щ31 р(4УКР)3-3
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА424960 Пошук видання у каталогах НБУВ
|