Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (1)Книжкові видання та компакт-диски (9)
Пошуковий запит: (<.>A=Супруненко М$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 8
Представлено документи з 1 до 8

      
Категорія:    
1.

Аніщенко В. О. 
Гурткова робота з астрономії : Навч. посіб. для студ. фіз.-мат. ф-ту ун-ту / В. О. Аніщенко, Г. П. Грищенко, М. І. Супруненко; Ніжин. держ. пед. ун-т ім. М.Гоголя. - Ніжин, 1999. - 135 c. - Бібліогр.: 41 назв. - укp.

Розглядаються завдання гурткової роботи з астрономії, наводяться програми гуртка загальної астрономії для учнів III-XI класів. Розповідається про виготовлення та установку на астрономічному майданчику деяких астрономічних приладів, про практичні роботи в астрономічному гуртку, розкривається методика проведення астрономічних спостережень. Характеризуються особливості фотографування небесних тіл за допомогою телескопа та короткофокусного астрографа.


Індекс рубрикатора НБУВ: В6 р(4Укр)21-36

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА591581 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Касьяненко В. О. 
Економічні основи інформатизації інноваційно-цільової стратегії України / В. О. Касьяненко, А. В. Євдокимов, М. І. Супруненко // Вісн. Сум. держ. ун-ту. Сер. Економіка. - 2006. - № 7. - С. 138-142. - Бібліогр.: 11 назв. - укp.

Розглянуто економічні основи інформатизації, що виступає передумовою інноваційного типу розвитку суспільства. Також розкрито економічну сутність категорії "інформація", що лежить в основі якісних змін усіх етапів розвитку людства. Особливу увагу приділено втіленню інноваційно-цільової стратегії, що грунтується на формуванні та реалізації цілей інформатизації.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.242.4 + У9(4УКР)0-55ф

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69231/екон. Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Супруненко М. О. 
Ідентифікація дефектів структури композитів Al-SiC методами акустичної резонансної спектроскопії / М. О. Супруненко, О. В. Вдовиченко, А. Г. Протасов // Методи та прилади контролю якості. - 2006. - Вип. 17. - С. 12-14. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

Наведено результати експериментального дослідження композитних матеріалів з алюмінієвою матрицею, зміцнених частинками карбіду кремнію. Дослідження проведено резонансною ультразвуковою спектроскопією. Показано, що збільшення матричного розміру частинки зменшує модуль пружності композита в результаті наявних дефектів (пор і недосконалих контактів) у сформованих в агломератах частинок кераміки.


Індекс рубрикатора НБУВ: К391.91-7с

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16570 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Супруненко М. І. 
Розвиток творчого потенціалу старшокласників у процесі розв'язування задач бізнесового змісту : автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.02 / М. І. Супруненко; Ін-т педагогики АПН України. - К., 2009. - 20 c. - укp.

Розкрито особливості творчої діяльності старшокласників у процесі прийняття управлінського рішення. Здійснено проектування особистісних якостей сучасних менеджерів на площину творчого потенціалу старшокласників, обгрунтовано зміст творчих задач управлінського характеру у сфері бізнесу та організаційні форми залучення старшокласників до їх розв'язування. Наведено результати експериментальної перевірки ефективності реалізації програми розвитку творчого потенціалу старшокласників. Показано, що запровадження зазначеної програми позитивно впливає на навчальні досягнення.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.220 + Ч421.357 + Ю945.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА367361 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Супруненко М. 
Відображення особистісних якостей менеджерів у полі творчого потенціалу старшокласників / М. Супруненко // Дир. шк., ліцею, гімназії. - 2008. - № 3. - С. 61-67. - Бібліогр.: 28 назв. - укp.

Висвітлено різні погляди щодо творчого мислення людини й охарактеризовано якості, притаманні творчій особистості. Розглянуто концепції структури та розвитку інтелектуальних здібностей. Досліджено можливості навчання творчості та відзначено, що творча поведінка індивіда може бути охарактеризована за вищим рівнем завдяки відповідній навчальній техніці та створенню сприятливих умов для творчого мислення. Зазначено, що зіставлення особистісних якостей менеджерів зі структурою та змістом творчого потенціалу старшокласників є підставою для їх залучення до управлінської діяльності з метою формування творчого потенціалу.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.220 + Ч421.331.3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22620 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Супруненко М. І. 
Структура і зміст програми формування творчого потенціалу старшокласників / М. І. Супруненко // Педагогіка і психологія. - 2008. - № 2. - С. 58-68. - Бібліогр.: 11 назв. - укp.

За результатами проведеного аналізу існуючих програм розвитку творчих здібностей школярів зроблено висновок про доцільність їх представлення у вигляді двох частин. Розглянуто зміст першої - загальної частини, й охарактеризовано одинадцять її складових. Описано складові другої - спеціальної частини, зорієнтованої на практичне застосування набутого потенціалу в процесі опанування методів розв'язування творчих задач наукового, технічного, художнього чи організаційного характеру. Констатовано, що процес формування творчого мислення потребує вироблення певних навичок.

По результатам проведенного анализа существующих программ развития творческих способностей школьников сделан вывод о целесообразности их представления в виде двух частей. Рассмотрено содержание первой - общей части, и охарактеризованы одиннадцать ее составляющих. Описаны составляющие второй - специальной части, ориентированной на практическое применение приобретенного потенциала в процессе освоения методов решения творческих задач научного, технического, художественного или организационного характера. Констатировано, что процесс формирования творческого мышления требует выработки определенных навыков.

Basing upon the analysis of programs aimed at pupils' creative thinking development the author suggests his own vision of senior pupils' creative potential formation.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.220

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14642 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Супруненко М. І. 
Форми залучення старшокласників до розв'язування творчих задач / М. І. Супруненко // Педагогіка і психологія. - 2008. - № 3/4. - С. 45-52. - Бібліогр.: 22 назв. - укp.

Акцентовано увагу на створенні умов, сприятливих для розвитку творчих здібностей учнів; формах, методах і прийомах розвитку творчих здібностей. Обгрунтовано тезу, що потрібно розвивати такі характеристики вчителя, які продукують поведінку, що позитивно корелює з тією чи іншою складовою творчих здібностей. Розглянуто практику поділу класу на групи учнів за умови надання їм творчих завдань. Оскільки розвиток творчого мислення школярів тісно пов'язаний з вирішенням ними реальних проблем, рекомендовано під час добору творчих задач використовувати результати аналізу наявних виробничих проблем бізнесового характеру за допомогою блок-схеми діагностичного обстеження системи управління підприємством. Розглянуто складові цієї системи. Висвітлено переваги методу "мозкової атаки" у вирішенні проблем. Розкрито роль: заохочування до творчості, зокрема, через ознайомлювання з життям видатних особистостей; постачання мозку свіжих вражень та інформації з різних джерел; постійної праці над новою проблемою з метою вирішення чи генерування нової ідеї. Визначено завдання, про вирішення яких дбають вчителі, розвиваючи творчий потенціал учнів шляхом залучення їх до розв'язування творчих задач.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.220

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14642 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Супруненко М. В. 
Формування рухових навичок дітей 4 - 6 років у процесі гри в теніс : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 / М. В. Супруненко; Держ. закл. "Луган. нац. ун-т ім. Т. Шевченка". - Луганськ, 2013. - 22 c. - укp.

Розглянуто актуальну проблему формування перспективних рухових навичок дітей 4 - 6 років у процесі гри в теніс. Виявлено та досліджено зміну в тенісі самих механізмів руху тіла в ударі. Вивчено й описано зовнішню картину рухів тіла в ударі у провідних тенісистів, що демонструють сучасну техніку ударів у безопорному положенні. Теоретично розроблено, експериментально апробовано та впроваджено спеціалізовану тренувальну програму розвивальних вправ, яка сприяє ефективному формуванню перспективних рухових навичок дітей 4 - 6-ти років у процесі гри в теніс. Удосконалено педагогічні основи організації занять із формування рухових навичок дітей зазначеного віку у процесі гри в теніс. Набуло подальшого розвитку питання мотивації та рухової підготовленості дітей на початковому етапі навчання тенісу. Вирішено питання навчання перспективних базових елементів у період становлення рухового фонду дитини із урахуванням сучасного стану у грі й існуючої практики. Узагальнено основні вимоги щодо координації рухів дитини у фазах ударної дії.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч515.771.52 + Ч511.483.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА403841 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського