Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (1)
Пошуковий запит: (<.>A=Сюй Фейфей$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

      
Категорія:    
1.

Сюй Фейфей 
Формування виконавської уваги вчителів музичного мистецтва в процесі фортепіанної підготовки : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 / Сюй Фейфей; Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова. - Київ, 2019. - 20 c. - укp.

Дослідження присвячено актуальній проблемі формування виконавської уваги майбутніх учителів музичного мистецтва під час фортепіанної підготовки. Здійснено огляд загальнонаукових концепцій уваги та проаналізовано стан науково-методичної розробки досліджуваної проблеми. Висвітлено класифікацію видів уваги, охарактеризовано її властивості та функції. Уточнено феномен "виконавська увага", його зміст і компонентну структуру. Виконавську увагу визначено як складний психічний феномен, що спрямовує та супроводжує пізнавальні процеси музиканта-виконавця, відображуючи динаміку їх перебігу на різних етапах роботи над музичним твором, і виявляється в зосередженості упродовж пошуку, деталізації та реалізації власної виконавсько-інтерпретаційної концепції. Конкретизовано алгоритм розгортання музично-виконавського процесу та визначено сфери прояву виконавської уваги на кожному з його етапів. Виявлено потенціал навчальних дисциплін фортепіанної підготовки у формуванні виконавської уваги та розкрито специфіку її формування під час різних видів музично-виконавської діяльності (сольного виконання, самостійної роботи над музичним твором, читання з аркуша, акомпанування, транспонування, ансамблева гра). Розроблено критерії та показники оцінювання, методику діагностики та охарактеризовано рівні сформованості виконавської уваги майбутнього вчителя музичного мистецтва. Розроблено організаційно-методичну модель, що включає мету, завдання, підходи, принципи, педагогічні умови, етапи, методи та форми роботи, педагогічний результат. Обґрунтовано вагомість застосування аксіологічного, діяльнісного, індивідуально-диференційного підходів. Експериментально доведено ефективність поетапної методики формування виконавської уваги майбутніх учителів музичного мистецтва.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю9935.15 + Щ315.42-7 р

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА443810 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського