1. |
Сюй Цзяюй Методичні засади етнокультурної підготовки майбутніх учителів музики у процесі фахового навчання : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 / Сюй Цзяюй; Нац. пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. - Київ, 2017. - 21 c. - укp.Досліджено проблему етнокультурної підготовки студентів факультетів мистецтв педагогічних університетів у процесі фахового навчання. Методологічно обґрунтовано і сформульовано визначення цього поняття, з'ясовано його сутність, специфіку і властивості, розроблено, апробовано та експериментально перевірено поетапну методику ефективного формування етнокультурної підготовленості майбутніх учителів музики згідно визначених методичних засад. Зазначено, що розроблена поетапна методика включає перебіг інтенціонально-мотиваційного, компетентнісно-поглиблюючого та рефлексивно-творчого етапів, що дозволяє здійснювати експериментальну перевірку методичних засад етнокультурної підготовленості майбутніх учителів музики на основі застосування спеціальних форм і методів експериментальної роботи. Узагальнення результатів упровадження експериментальної методики в практику мистецьких вищих навчальних закладів дозволило визначити педагогічні умови формування етнокультурної підготовленості майбутніх учителів музики у процесі фахового навчання. Практичним результатом впровадження розробленої та апробованої моделі етнокультурної підготовки майбутніх учителів музики у процесі фахового навчання є позитивна динаміка зростання всіх структурних компонентів досліджуваного педагогічного явища, що дає підстави визначити доцільність та перспективність її застосування для підвищення ефективності етнокультурної підготовки майбутніх учителів музики у системі вищої музично-педагогічної освіти. Індекс рубрикатора НБУВ: Щ31 р30
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА429701 Пошук видання у каталогах НБУВ
|