Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (1)Книжкові видання та компакт-диски (6)
Пошуковий запит: (<.>A=Сєрова Л$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 7
Представлено документи з 1 до 7

      
Категорія:    
1.

Мазаракі А. А. 
Регулювання зовнішньоекономічної діяльності в Україні : Навч. посіб. / А. А. Мазаракі, В. В. Юхименко, Л. П. Сєрова, О. П. Гребельник, Т. Д. Ліпіхіна, Т. І. Чаюн, О. О. Донченко, І. Я. Софіщенко, Т. М. Мельник; Київ. нац. торг.-екон. ун-т. - К. : КНИГА, 2003. - 271 c. - укp.

Розкрито теоретичні засади регулювання зовнішньоекономічної діяльності. Викладено концептуальні положення державного регулювання економіки. Проаналізовано державну політику сприяння розвитку експортного сектору в Україні, систему регулювання зовнішньоекономічної діяльності, описано митно-тарифну систему, її специфіку. Наведено характеристики механізму дії імпортного мита, системи нетарифного регулювання зовнішньоекономічної діяльності в країні. Визначено напрямки гармонізації українського законодавства у сфері нетарифного регулювання. Розглянуто питання регулювання іноземних інвестицій, валютного регулювання.

Раскрыты теоретические основы регулирования внешнеэкономической деятельности. Изложены концептуальные положения государственного регулирования экономики. Проанализированы государственная политика способствования развитию экспортного сектора в Украине, система регулирования внешнеэкономической деятельности, описаны таможенно-тарифная система, её специфика. Приведены характеристики механизма действия импортной пошлины, системы нетарифного регулирования внешнеэкономической деятельности в стране. Определены направления гармонизации украинского законодательства в сфере нетарифного регулирования. Рассмотрены вопросы регулирования иностранных инвестиций, валютного регулирования.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)80-21я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА644481 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Осічнюк Ю. В. 
Філософія : Навч. посіб. для студ. вищ. навч. закл. / Ю. В. Осічнюк, В. С. Зубов, І. М. Молчанов, Є. Ф. Сластенко, Л. В. Сєрова, Н. В. Зубова; Нац. акад. упр. - К. : Атіка, 2003. - 461 c. - Бібліогр.: 37 назв. - укp.

Проаналізовано роль філософії у житті та розвитку суспільства, єдність онтологічного, гносеологічного і логічного аспектів відображення предмета філософії в теорії. Розглянуто проблему світу і людини в історії філософії, розкрито соціально-діяльну сутність людини, висвітлено взаємозв'язок буття і матерії, основні форми людської дійсності. Описано структуру суспільної свідомості та духовного світу особи.

Проанализированы роль философии в жизни и развитии общества, единство онтологического, гносеологического и логического аспектов отражения предмета философии в теории. Рассмотрена проблема мира и человека в истории философии, раскрыта социально-деятельностная сущность человека, освещены взаимосвязь бытия и материи, основные формы человеческой действительности. Описана структура общественного сознания и духовного мира человека.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю0я73

Шифр НБУВ: ВА647517 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Сєрова Л. П. 
Управління експортним потенціалом підприємства : Автореф. дис... канд. екон. наук : 08.06.02 / Л. П. Сєрова; Київ. нац. торг.-екон. ун-т. - К., 2002. - 21 c. - укp.

Досліджено теоретичні та методологічні аспекти вдосконалення процесу управління експортним потенціалом на рівні підприємства. Систематизовано концептуальні положення формування та реалізації експортного потенціалу підприємства, визначено передумови розробки методики його оцінки. Проаналізовано динаміку розвитку експортної діяльності металургійних підприємств, визначено рівень її ефективності. Вивчено фактори, що впливають на формування та реалізацію експортного потенціалу суб'єктів господарювання. Розглянуто проблеми, пов'язані з фінансовим забезпеченням експортного потенціалу вітчизняних металургійних підприємств. Запропоновано методику оцінки експортного потенціалу на рівні первинної ланки національного господарства, за допомогою якої визначено напрями та резерви підвищення ефективності формування та реалізації експортного потенціалу підприємств металургійної галузі.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4Укр)305.4-592 + У9(4Укр)843.0-803.4

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА318628 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Мазаракі А. А. 
Управління експортним потенціалом України : монографія / А. А. Мазаракі, В. В. Юхименко, О. П. Гребельник, Т. І. Чаюн, Т. М. Мельник, Л. П. Сєрова, Л. П. Кудирко, Л. П. Покотилюк, І. В. Таран, М. В. Чугай; Київ. нац. торг.-екон. ун-т. - К., 2007. - 210 c. - укp.

Розглянуто сутність і структуру потенціалу економіки України. Визначено місце експортного потенціалу у системі "національна економіка - світове господарство". Проаналізовано умови, що впливають на його розвиток і використання. Обгрунтовано методичні підходи до визначення експортного потенціалу на різних рівнях господарювання. Увагу приділено проблемам оптимізації експорту вітчизняних підприємств.

Рассмотрены сущность и структура потенциала экономики Украины. Определено место экспортного потенциала в системе "национальная экономика - мировое хозяйство". Проанализированы условия, влияющие на его развитие и использование. Обоснованы методические подходы к определению экспортного потенциала на разных уровнях хозяйствования. Уделено внимание проблемам оптимизации экспорта отечественных предприятий.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)843-803.4

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА727934 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Олейніков Ю. 
Детермінанти збалансованості валютного ринку України / Ю. Олейніков, Л. Сєрова // Вісн. Київ. нац. торг.-екон. ун-ту. - 2018. - № 2. - С. 67-79. - Бібліогр.: 14 назв. - укp.

З'ясовано умови встановлення рівноваги між попитом та пропозицією на валютному ринку. Охарактеризовано стан валютного ринку України у 2015 - 2017 рр. Визначено еластичність попиту та пропозиції на безготівковому та готівковому валютному ринку України. Надано оцінку кон'юнктурним зрушенням, які відбулись на валютному ринку України протягом 2015 - 2017 рр.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)262.6-18

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16143 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Олейніков Ю. 
Інституційні складові бренд-орієнтованої економіки / Ю. Олейніков, Л. Сєрова // Зовн. торгівля: економіка, фінанси, право. - 2021. - № 3. - С. 23-35. - Бібліогр.: 18 назв. - укp.

Проаналізовано інституційні основи підтримки формування національного бренду України. Визначено основні напрями організаційно-інституціональних перетворень у експортоорієнтованому комплексі економіки України. Акцентовано на розумінні особливої ролі національного бренду в розвитку експортоорієнтованої економіки, що сприяє встановленню та підтримці конкурентної позиції країни.


Індекс рубрикатора НБУВ: У542.10-803.43

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69762 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Україна: бренд-орієнтований розвиток : монографія / А. А. Мазаракі, С. В. Мельниченко, Т. М. Мельник, Г. Т. П'ятницька, Г. Я. Студінська, Л. П. Кудирко, Ю. Б. Забалдіна, Л. П. Сєрова, О. В. П'янкова, М. Г. Слоква, В. М. Будзяк, Ю. І. Головня, Т. М. Стукач, О. В. Дьяченко, А. С. Варібрусова; ред.: А. А. Мазаракі; Київський національний торговельно-економічний університет. - Київ : Київ. нац. торг.-екон. ун-т, 2021. - 351 c. - Бібліогр.: с. 325-351 - укp.

Розкрито зміст, передумови та алгоритм формування національного бренда України. Обґрунтувати концептуальні засади формування бренд-орієнтованої економіки України в умовах активної інтеграції її в глобальний економічний простір. Здійснено порівняльний аналіз та систематизацію підходів до розкриття теоретико-методологічних засад розвитку окремих форм бренда, створення національного бренда. Виокремити пріоритетні напрями розвитку бренд-орієнтованої економіки шляхом компаративного аналізу секторальної структури національних економік країн, що розвивають та просувають національні бренди. Досліджено та розширено термінологічний зміст національного бренда; виявлено взаємовплив між архітектурою національного бренда та секторальною структурою національної економіки. Визначити взаємозв’язок між експортною орієнтацією країни та силою національного бренда. Розкрито елементи позиціонування національного бренда на міжнародному ринку для створення привабливого і безпечного іміджу держави.


Індекс рубрикатора НБУВ: У584.30-803.43 + У9(4УКР)0-96

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА858671 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського