Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (1)Книжкові видання та компакт-диски (3)
Пошуковий запит: (<.>A=Сімех Ю$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 3
Представлено документи з 1 до 3

      
Категорія:    
1.

Іванілов О. С. 
Маркетинг : навч. посіб. / О. С. Іванілов, М. В. Чорна, Т. Б. Кушнір, Л. М. Філіпішина, Ю. А. Сімех. - 2-е вид., доповн. і переробл. - Донецьк : Схід. вид. дім, 2009. - 311 c. - Бібліогр.: с. 303-311. - укp.

Розглянуто сутність, сучасні концепції, систему, принципи, завдання та функції маркетингу. Увагу приділено особливостям розробки маркетингової цінової політики підприємств, чинникам формування та методам оцінки конкурентоспроможності товару, товарній номенклатурі, алгоритму планування комплексу маркетингових комунікацій, напрямам і методам стимулювання збуту, програмам пропаганди, типам персонального продажу, класифікації посередницьких підприємств, питанням маркетингової політики розподілу.

Рассмотрена сущность, современные концепции, система, принципы, задачи и функции маркетинга. Уделено внимание особенностям разработки маркетинговой ценовой политики предприятий, факторам формирования и методам оценки конкурентоспособности товара, товарной номенклатуре, алгоритму планирования комплекса маркетинговых коммуникаций, направлениям и методам стимулирования сбыта, программам пропаганды, типам персональной продажи, классификации посреднических предприятий, вопросам маркетинговой политики распределения.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.322я73 + У9(4УКР)290-211.1я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА710340 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Сімех Ю. А. 
Оцінка конкурентостійкості підприємств роздрібної торгівлі : автореф. дис... канд. екон. наук: 08.00.04 / Ю. А. Сімех; Харк. держ. ун-т харчування та торгівлі. - Х., 2009. - 18 c. - укp.

Розвинуто теоретичні положення та розроблено методичний інструментарій оцінювання конкурентостійкості підприємств роздрібної торгівлі. Розкрито економічну суть поняття "конкурентостійкість підприємств торгівлі". Розмежовано поняття "конкурентоспроможність" і "конкурентостійкість". Удосконалено ситематизацію принципів оцінювання конкурентостійкості підприємств торгівлі. Обгрунтовано методичний підхід до оцінювання конкурентостійкості даних підприємств, який передбачає послідовне оцінювання її складових (конкурентоспроможності та стійкості) та їх взаємодії з використанням динамічних показників розвитку підприємств торгівлі та їх співвідношення. Розроблено методичний інструментарій оцінювання конкурентостійкості підприємства. Для встановлення наявності конкурентостійкості певного підприємства торгівлі запропоновано комплексний метод оцінювання загального рівня конкурентостійкості. Вдосконалено метод оцінювання конкурентостійкості у межах певної конкурентної групи, а також запропоновано метод для з'ясування стійкості функціонування торговельного підприємства за умов невизначеності. Розроблено й обгрунтовано технологію практичної реалізації оцінювання конкурентостійкості даних підприємств на базі запропованих методів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.21-13

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА363054 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Сімех Ю. А. 
Асортимент продукції як чинник конкурентоспроможності підприємств роздрібної торгівлі / Ю. А. Сімех // Вісн. Міжнар. Слов'ян. ун-ту. Сер. Екон. науки. - 2006. - 9, № 2. - С. 39-42. - Бібліогр.: 12 назв. - укp.

Розглянуто підходи науковців-економістів до визначення терміна "асортимент" та основних змістових елементів даного поняття; визначено основні характеристики та властивості асортименту; сформульовано авторське визначення даного поняття.

Рассмотрены подходы ученых - экономистов к определению термина "ассортимент" и основных смысловых элементов данного понятия; определены основные характеристики и свойства ассортимента; сформулировано авторское определение данного понятия.

Approaches of scientists- economists to determination of term assortment and basic semantic elements of the given notion are considered; basic descriptions and properties of assortment are determined; author determination of the given notion is formulated


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.0-361.41

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16622/екон Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського