Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (1)Книжкові видання та компакт-диски (5)Журнали та продовжувані видання (2)
Пошуковий запит: (<.>A=Танана С$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 10
Представлено документи з 1 до 10

      
Категорія:    
1.

Танана С. М. 
Актуальні проблеми підготовки вчителів початкових класів до організації краєзнавчої роботи / С. М. Танана // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту. - 2006. - № 2. - С. 107-110. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Розглянуто актуальні проблеми підготовки вчителів початкових класів до організації краєзнавчої роботи, шляхи вирішення цих проблем. З'ясовано значення краєзнавчої роботи у формуванні професійних якостей майбутніх вчителів початкових класів.

Рассмотрены актуальные проблемы подготовки учителей начальных классов к организации краеведческой работы, пути решения этих проблем. Определено значение краеведческой работы в формировании профессиональных качеств будущих учителей начальных классов.

The actual problems of preparation of the primary school teachers to the organization of regional work and the ways of desidion of these problems are considered in the article. The meaning of regional work in the formation of pruayional qualities of future primary school teachers is defined.


Ключ. слова: організація краєзнавчої роботи, підготовка вчителів, освітні цілі, завдання, мотивація навчання
Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.518.5

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69411 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Танана С. М. 
Використання прикладної спрямованості іноземних мов у процесі підготовки майбутніх учителів початкових класів до організації краєзнавчої роботи / С. М. Танана // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту. - 2006. - № 1. - С. 102-105. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Розглянуто деякі аспекти прикладної спрямованості іноземних мов у процесі підготовки майбутніх учителів початкових класів до організації краєзнавчої роботи. Розкрито мовленнєві взаємодії студентів у даному процесі з використанням акмеологічного підходу в формуванні комунікативної компетенції.

Рассмотрены некоторые аспекты проблемы прикладной направленности иностранных языков в процессе подготовки будущих организаторов туристической работы. Раскрыты речевые взаимодействия студентов в данном процессе с использованием акмеологического подхода в формировании коммуникативной компетенции.

Some aspects of applieding direction for foreign languages in the process of training of future primary school teacher the organization of regional work are in to considered this article. Linguistic interaction of the students in this process with acmeology approach using formation of communicational competence is discovered.


Ключ. слова: прикладна спрямованість, аспекти, мовленнєва взаємодія, акмеологічний підхід
Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.518.3 + Ш12-913

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69411 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Танана С. М. 
Підготовка майбутніх учителів початкових класів до організації краєзнавчої роботи : Автореф. дис... канд. пед. наук / С. М. Танана; Житомир. держ. ун-т ім. І.Франка. - Житомир, 2007. - 20 c. - укp.

Розглянуто зміст, форми та методику підтримки майбутніх учителів початкових класів до організації краєзнавчої роботи, яка передбачає здійснення взаємозв'язаних навчальної та позанавчальної діяльності. Використання запропонованої моделі педагогічної підготовки майбутніх учителів початкових класів до організації зазначеної роботи детерміновано комплексом внутрішніх і зовнішніх чинників, реалізація яких відбувається за умов орієнтації даних учителів на національну систему навчально-виховної роботи, здійснення системного підходу до різних видів діяльності, формування у студентів відповідних знань, умінь і навичок під час вивчення спецкурсу "Організація краєзнавчої роботи в початковій школі", апробації набутих майбутніми вчителями знань під час педагогічної практики. Розроблена модель і поетапна методика їх підготовки до організації краєзнавчої роботи є загальнодидактичною та може бути використана під час підготовки майбутніх педагогів інших спеціальностей з урахуванням їх специфіки.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.518.3 + Ч489.511.385.44

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА349704 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Заболотна Т. 
Використання інноваційних методів як запорука ефективності навчання іноземної мови / Т. Заболотна, С. Танана // Гуманіт. вісн. ДВНЗ "Переяслав-Хмельниц. держ. пед. ун-т ім. Г. Сковороди" : зб. наук. пр. - 2012. - Вип. 24. - С. 100-103. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.

Проаналізовано використання інноваційних методів навчання іноземної мови в педагогічній діяльності. Визначено зміст інноваційних процесів в освіті. Обгрунтовано предмет і завдання освітньої інноватики, концептуальні положення проектування ефективних освітніх технологій у процесі вивчення іноземних мов.

Раскрыты инновационные методы обучения иностранному языку в педагогической деятельности. Определено содержание инновационных процессов в образовании. Обоснован предмет и задания образовательной инноватики, концептуальные положения проектирования эффективных образовательных технологий.

The using of innovative methods of study of foreign languages in the pedagogical activity is analized; content of innovative process in an education is determined; object and tasks of educational innovation are grounded in it, conceptional technologies in a study of foreign languages process.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш12-91

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж71961 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Заболотна Т. 
Підвищення професійної компетентності майбутніх учителів іноземних мов за допомогою використання новітніх технологій / Т. Заболотна, С. Танана // Гуманіт. вісн. ДВНЗ "Переяслав-Хмельниц. держ. пед. ун-т ім. Г. Сковороди". - 2013. - Вип. 28. - С. 121-124. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.

Зазначено, що підвищення професійної компетентності майбутніх учителів іноземних мов за допомогою використання новітніх технологій є одним із завдань навчально-виховного процесу вищого навчального педагогічного закладу. Виявлено шляхи та етапи формування підвищення професійної компетентності майбутніх учителів іноземних мов, визначено способи їх практичного впровадження. Проаналізовано зміст понять «професійна компетентність», «інноваційна діяльність».

Отмечено, что повышение профессиональной компетентности будущих учителей иностранных языков с помощью использования новейших технологий является одной из задач учебно-воспитательного процесса высшего учебного педагогического заведения. Рассмотрены пути и этапы формирования повышения профессиональной компетентности будущих учителей иностранных языков, определены способы их практического внедрения. Проанализировано содержание понятий «профессиональная компетентность», «инновационная деятельность».

Increase of professional competence of future teachers of foreign languages to innovative activity is one of the aims of educational process of higher educational teachers’ training institute. The theoretical aspects of the problem of readiness to innovative activity are considered, content of concept the «professional competence» and «innovative activity» is analysed.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш12-913.0

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж71961 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Шапран О. І. 
Методика викладання товарознавства : [навч.-метод. посіб.: для студентів зі спец. 015 Проф. освіта (Товарознавство)] / О. І. Шапран, О. М. Сергійчук, С. М. Танана; Переяслав-Хмельниц. держ. пед. ун-т ім. Г. Сковороди. - Переяслав-Хмельницький : Домбровська Я.М., 2019. - 223 c. - Бібліогр.: с. 216-222 - укp.

Розглянуто педагогічні та організаційні основи методики викладання товарознавства у закладах вищої освіти (ЗВО). Висвітлено основні методи та форми організації освітнього процесу у ЗВО. Охарактеризовано методику контролю навчальної діяльності студентів, організацію освітнього процесу за кредитно-трансферною системою навчання.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ж609 о(4УКР)3-3

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА837958 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Здоров'я дітей і молоді: безпекові та психолого-педагогічні аспекти : колект. монографія. Вип. 2 / ред.: Н. І. Коцур, Л. П. Товкун, В. В. Куйбіда, С. І. Горденко, К. С. Варивода, Т. Ю. Єрічева, С. М. Танана; ДВНЗ "Переяслав-Хмельниц. держ. пед. ун-т ім. Г. Сковороди". - Переяслав-Хмельницький, 2019. - 301 c. - укp.

Розглянуто безпекові та психопого-педагогічні аспекти здоров'я дітей і молоді. Висвітлено теоретичні та практичні результати досліджень із питань формування, збереження та зміцнення здоров'я дітей і молоді у контексті безпекових проблем сучасності. Розкрито питання екологізації мислення студентів закладів вищої освіти в процесі вивчення природничих дисциплін. Висвітлено особливості формування готовності майбутніх фахівців із охорони праці до використання здоров'язбережувальних технологій. Увагу приділено фізичній реабілітації студентів ВНЗ з порушеннями постави. Розкрито проблеми забезпечення безпеки туристів у сфері обслуговування в Україні. Розглянуто тривожність сучасних школярів як показник їх психічного здоров'я.


Індекс рубрикатора НБУВ: Р128 + Ч311.354.5

Рубрики:

Шифр НБУВ: В358023/2 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Танана С. М. 
Складові формування комунікативної компетентності майбутніх фахівців сфери обслуговування та готельно-ресторанної справи / С. М. Танана // Екон. вісн. ун-ту/Ун-т Григорія Сковороди в Переяславі. - 2021. - Вип. 50. - С. 17-23. - Бібліогр.: 11 назв. - укp.

Досліджено теоретичні та практичні питання складових формування комунікативної компетентності майбутніх фахівців сфери обслуговування та готельно-ресторанної справи. Мета статті - визначення основних наукових підходів до тлумачення поняття "комунікативна компетентність" та її складових, а також визначенні змісту творчих завдань різного аспекту, завдяки яким відбувається формування комунікативної компетентності майбутніх фахівців сфери обслуговування та готельно-ресторанної справи. Застосовано методи теоретичного узагальнення, порівняння та системного аналізу. Від комунікативних здібностей кожного працівника туристичної галузі залежить кількість проданої продукції та залучених клієнтів, точність наданої інформації, а залежно від спрямування турдіяльності - і задоволеність якістю обслуговування. Виконання таких завдань вимагає високого рівня комунікативних навиків персоналу. Зазначено, що протягом останнього десятиліття простежується значний науковий інтерес до проблеми комунікативної компетентності працівників туристичного бізнесу як важливого атрибуту їх професіоналізму. Така компетентність розглядається як комплекс психологічної контактності, доречності стилю спілкування, уміння активно слухати, креативний підхід та ситуативна адаптивність, контекстуальні знання, емоційна збалансованість поведінки. Результати даного дослідження можуть бути застосовані у сфері вивчення ділової комунікації при підготовці сучасних фахівців сфери обслуговування у ЗВО. Висновки: в умовах сучасного освітнього процесу педагог професійного навчання має володіти високим рівнем культури педагогічного спілкування, оскільки фахова комунікація є основою його професійної діяльності. Знання іноземних мов при роботі з закордонними партнерами потребує вміння спеціальних комунікативних навичок під час комунікації. Комунікативна орієнтація процесу навчання професійному іншомовному спілкуванню в туристичній роботі визначається двома головними факторами: існування мотивації та існуванням переносу мовленнєвих умінь у сферу їх практичного застосування.


Індекс рубрикатора НБУВ: У542.4р3

Шифр НБУВ: Ж73720 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Танана С. М. 
Використання інноваційних складників технологій навчання/викладання іноземних мов у ЗВО / С. М. Танана // Зап. з укр. мовознавства : зб. наук. пр. - 2021. - Вип. 28. - С. 345-353. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Здійснено пошук шляхів підвищення ефективності навчання/викладання іноземних мов при використанні інноваційних складників технологій та визначення способів їх практичного впровадження у заклади вищої освіти. Було виявлено, що підвищення професійної компетентності майбутніх учителів іноземних мов за допомогою використання сучасних освітніх технологій є одним із завдань освітнього процесу закладу вищої освіти. Розглянуто деякі проблеми професійної підготовки майбутніх фахівців при застосуванні інноваційних складників технологій під час вивчення іноземних мов в Університеті Григорія Сковороди у Переяславі.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш12-913.0

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70290 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
10.

Танана С. М. 
Навчання професійному іншомовному спілкуванню майбутніх фахівців туризму: проблеми і перспективи / С. М. Танана // Екон. вісн. ун-ту/Ун-т Григорія Сковороди в Переяславі. - 2022. - Вип. 53. - С. 42-46. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

Предмет дослідження - теоретичні та практичні питання процесу навчання професійному іншомовному спілкуванню майбутніх фахівців туризму. Мета статті - розкриття сучасних підходів навчання професійному іншомовному спілкуванню як одного із засобів підготовки до туристичної роботи; визначенні критеріїв готовності майбутніх фахівців туризму та шляхів підвищення ефективності іншомовної комунікативної компетенції в туристичній роботі. Методи дослідження. Застосовані методи теоретичного узагальнення, порівняння та системного аналізу. Результати роботи. Навчання професійному іншомовному спілкуванню може здійснюватися лише на основі вже сформованих базових знань, пов'язаних із професійними сферами діяльності майбутнього фахівця туристичної галузі. Значущим є професійне спілкування для фахівця туристичного профілю, яке включає в себе володіння специфічним вокабулярієм. Аналізується комунікативна орієнтація процесу навчання професійному іншомовному спілкуванню в туристичній роботі, яка визначається двома головними факторами: існування мотивації та існуванням переносу мовленнєвих умінь у сферу їх практичного застосування. Розкрито основні напрями використання туристичної роботи при навчанні іноземних мов, визначається їх місце і значення у навчальному процесі закладу вищої освіти. Галузь застосування результатів. Отримані результати створюють теоретичне підгрунттядля активізації навчання професійному іншомовному спілкуванню майбутніх фахівців туризму. Висновок: навчання професійному іншомовному спілкуванню майбутніх фахівців туризму є важливою складовою сучасного освітнього процесу у ЗВО, оскільки фахова комунікація є основою його професійної діяльності. Наявність культурних знань, інформації про традиції, звичаї та норми поведінки країни, дозволить майбутнім фахівцям зрозуміти краще співрозмовника і вибрати свою власну лінію поведінки в процесі спілкування. Тому знання іноземних мов при роботі з закордонними партнерами потребує вміння спеціальних фахових комунікативних навичок під час професійної комунікації.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч518.1 р + Ш12-913.371.9

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73720 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського