Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (1)
Пошуковий запит: (<.>A=Танченко А$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

      
Категорія:    
1.

Танченко А. Ю. 
Методи розрахунку напружено-деформованого стану тонкостінних конструкцій при зміні товщини в процесі експлуатації : автореф. дис. ... канд. техн. наук : 05.02.09 / А. Ю. Танченко; НТУ "Харк. політехн. ін-т". - Х., 2013. - 20 c. - укp.

Проаналізовано питання забезпечення конструкційної міцності тонкостінних елементів машинобудівних конструкцій з урахуванням зміни товщини в процесі експлуатації, зокрема, викликаної впливом корозійного зношування. Розкрито проблеми визначення чутливості тонкостінної конструкції до зміни початкових товщин її елементів. Запропоновано підхід, який передбачає обчислення чутливостей компонент напружено-деформованого стану (НДС) та власних частот (ВЧ) коливань, користуючись не самим математичним апаратом теорії збурень, а використовуючи скінченно-різницеві співвідношення. Зазначено, що чутливість визначається за допомогою залучення "реперних" розв'язків, які відповідають гранично допустимим стоншуванням окремих елементів конструкції. У результаті лінеаризовані співвідношення для визначення ВЧ коливань та компонент НДС розповсюджуються на нескінченно малі варіації товщин окремих елементів та на малі, але скінченні їх величини. Зазначено, що оскільки для гранично допустимих стоншувань розв'язання задач аналізу здійснюється за допомогою прямого збурення скінченно-елементних їхніх моделей, то завдяки цьому точність побудованих лінеаризованих залежностей не зменшується, а зростає у разі наближення елементів конструкції до гранично допустимих стоншувань. Для низки машинобудівних конструкцій надано розв'язання задачі обгрунтування раціональних конструктивних схем і проектних параметрів. Зокрема, за рахунок перерозподілу матеріалу в елементах верхньої будови досягнуто зменшення маси проектованого перевантажувача, підвищено його навантажувальну здатність на термін служби. Зазначено, що аналогічні дослідження наведено для інших конструкцій.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ж434-028.4 + К415

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА402446 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського