Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (1)Книжкові видання та компакт-диски (34)
Пошуковий запит: (<.>A=Таньков К$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 22
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія:    
1.

Тридід О. М. 
Логістичний менеджмент : Навч. посіб. для студ. вищ. навч. закл. / О. М. Тридід, К. М. Таньков; Харк. нац. екон. ун-т. - Х. : ВД "ІНЖЕК", 2005. - 224 c. - (Навч. вид.). - Бібліогр.: с. 217-221. - укp.

Розглянуто питання логістичного менеджменту у промисловій сфері. Викладено сучасні підходи до розуміння сутності та змісту логістичних стратегій промислових підприємств. Проаналізовано особливості формування та планування логістичних потужностей, а також структуру формування матеріальних запасів на підприємстві. Обгрунтовано вибір моделей логістичних стратегій, наведено загальну схему функціонування системи MRP (рух інформаційних потоків).

Рассмотрены вопросы логистического менеджмента в промышленной сфере. Изложены современные подходы к пониманию сущности и содержания логистических стратегий промышленных предприятий. Проанализированы особенности формирования и планирования логистических мощностей, а также структура формирования материальных запасов на предприятии. Обоснован выбор моделей логистических стратегий, приведена общая схема функционирования системы MRP (движение информационных потоков).


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)40-212.1 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА663939 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Таньков К. М. 
Виробнича логістика : Навч. посіб. / К. М. Таньков, О. М. Тридід, Т. О. Колодизєва; Харк. держ. екон. ун-т. - Х. : ВД "ІНЖЕК", 2004. - 347 c. - (Навч. вид.). - Бібліогр.: 63 назв. - укp.

Розглянуто сутність і зміст виробничої логістики, визначено її місце в системі виробничо-економічних відносин. Проаналізовано принципи організації та стратегії логістичної системи промислового підприємства. Розглянуто питання розміщення виробничих об'єктів з урахуванням логістичних факторів. Досліджено методи та засоби логістичної підтримки виробництва. Проаналізовано особливості функціонування складського та транспортного господарств підприємства, висвітлено міжнародні аспекти організації транспортних перевезень.

Рассмотрены сущность и содержание понятия производственной логистики, определено ее место в системе производственно-экономических отношений. Проанализированы принципы организации и стратегии логистической системы промышленного предприятия. Рассмотрены вопросы размещения производственных объектов с учетом логистических факторов. Исследованы методи и средства логистической поддержки производства. Проанализированы особенности функционирования складского и транспортного хозяйств предприятия, освещены международные аспекты организации транспортных перевозок.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.323я73 + У9(4УКР)300-21я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА653000 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Тридід О. М. 
Аутсорсинг : конспект лекцій / О. М. Тридід, К. М. Таньков, Т. О. Колодізєва; Харк. нац. екон. ун-т. - Х., 2007 - Бібліогр.: с. 38. - укp.

Висвітлено сутність і призначення аутсорсингу як сукупності заходів, дій і прийомів організаційно-технологічного, управлінського, комерційного й іншого характеру з метою забезпечення конкурентоспроможності організації. Викладено засади теоретичних і практичних знань щодо проведення аутсорсингу маркетингових і логістичних функцій підприємства.

Освещены сущность и предназначение аутсорсинга как совокупности мероприятий, действий и приемов организационно-технологического, управленческого, коммерческого и иного характера с целью обеспечения конкурентоспособности организации. Изложены основы теоретических и практических знаний по проведению аутсорсинга маркетинговых и логистических функций предприятия.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)290-21я73-2

Рубрики:

Шифр НБУВ: Р109023 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Таньков К. М. 
Виробнича логістика : Навч. посіб. для студ. вищ. навч. закл. / К. М. Таньков, О. М. Тридід, Т. О. Колодизєва; Харк. нац. екон. ун-т. - 2-е вид., переробл. - Х. : ВД "ІНЖЕК", 2006. - 352 c. - (Навч. вид.). - Бібліогр.: с. 319-323. - укp.

Розглянуто теоретичні та практичні аспекти виробничої логістики (ВЛ) відповідно до специфіки діяльності промислових підприємств за умов ринкових відносин. Розкрито сутність і зміст ВЛ, висвітлено місце логістики в системі виробничо-економічних відносин. Проаналізовано особливості організації логістичного управління на промисловому підприємстві, розміщення його об'єктів за логістичними принципами. Показано роль матеріальних запасів у забезпеченні виробничого процесу, викладено питання контролю та захисту складських запасів.

Рассмотрены теоретические и практические аспекты производственной логистики (ПЛ) в соответствии со спецификой деятельности промышленных предприятий в условиях рыночных отношений. Раскрыты сущность и содержание ПЛ, освещено место логистики в системе производственно-экономических отношений. Проанализированы особенности организации логистического управления на промышленном предприятии, размещения его объектов с учетом логистических принципов. Показана роль материальных запасов в обеспечении производственного процесса, изложены вопросы контроля и защиты складских запасов.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.323 я73 + У9(4УКР)300-21 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА676945 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Тридед А. Н. 
Логистика : Учеб. пособие / А. Н. Тридед, К. Н. Таньков; Харьк. нац. экон. ун-т. - Х. : ИД "ИНЖЭК", 2006. - 206 c. - (Учеб. изд.). - Библиогр.: 11 назв. - рус.

Раскрыта социально-экономическая сущность логистики, рассмотрены задачи современной логистики. Приведены основные логистические определения, освещены ключевые сферы приложения логистики, в частности, снабжения, производства, распределения.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.323я7 + У9(4УКР)40я7

Рубрики:

Шифр НБУВ: АО265184 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Мельникова К. В. 
Логістичне обслуговування : Конспект лекцій / К. В. Мельникова, К. М. Таньков; Харк. нац. екон. ун-т. - Х., 2006. - 156 c. - Бібліогр.: с. 151-152. - укp.

Викладено теоретичні засади логістичного обслуговування. Розкрито сутність організації логістичного сервісу. Наведено відомості щодо основних принципів формування систем обслуговування, програм розвитку бізнесу, організації логістичного обслуговування замовлень споживачів, формування мережі сервісних центрів.

Изложены теоретические основы логистического обслуживания. Раскрыта сущность организации логистического сервиса. Приведены данные об основных принципах формирования систем обслуживания, программах развития бизнеса, организации логистического обслуживания заказов потребителей, формировании сети сервисных центров.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.323я73-2 + У9(4УКР)40я73-2

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА681060 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Тридід О. М. 
Основи теорії систем і системний аналіз : Конспект лекцій / О. М. Тридід, К. М. Таньков; Харк. нац. екон. ун-т. - Х., 2006. - 74 c. - Бібліогр.: с. 72-73. - укp.

Викладено сутність і призначення системного аналізу, синтезу та практичного проектування виробничо-логістичних систем підприємства. Розкрито засади теоретичних знань щодо організації й управління логістичними системами (ЛС) на підприємстві. Розглянуто системний підхід у проектуванні ЛС підприємства. Наведено приклади типових моделей аналізу та синтезу ЛС, охарактеризовано математичний інструмент моделювання ЛС.

Изложены сущность и назначение системного анализа, синтеза и практического проектирования производственно-логистических систем предприятия. Раскрыты основы теоретических знаний об организации и управлении логистическими системами (ЛС) на предприятии. Рассмотрен системный подход в проектировании ЛС предприятия. Приведены примеры типовых моделей анализа и синтеза ЛС, охарактеризован математический инструмент моделирования ЛС.


Індекс рубрикатора НБУВ: У.в610.8 я73-2

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА683269 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Таньков К. М. 
Основи логістичного консультування : конспект лекцій / К. М. Таньков, А. Ю. Овсянкіна; Харк. нац. екон. ун-т. - Х., 2008. - 79 c. - Бібліогр.: с. 76-77. - укp.

Розглянуто теоретичні аспекти управлінського консультування, зокрема, цілі, принципи, методи консультування. Охарактеризовано професійно-етичні принципи діяльності консультанта, проаналізовано етапи консультаційного процесу. Особливу увагу приділено технології логістичного консультування.

Рассмотрены теоретические аспекты управленческого консультирования, в частности, цели, принципы, методы консультирования. Охарактеризованы профессионально-этические принципы деятельности консультанта, проанализированы этапы консультационного процесса. Внимание уделено технологии логистического консультирования.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.323 я73-2 + У9(4УКР)400-21 я73-2

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА710490 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Тридід О. М. 
Система обслуговування споживача: теорія і практика : монографія / О. М. Тридід, К. М. Таньков, Г. Я. Дутка; Нац. банк України, Ун-т банк. справи. - К., 2008. - 184 c. - Бібліогр.: с. 152-162. - укp.

Розглянуто проблеми формування системи обслуговування споживажа на підставі об'єднання можливостей виробництва, маркетингу та логістики сервісу. Сформульовано основні концептуальні положення формування системи цінностей обслуговування споживача за маркетингово-логістичним підходом. Увагу приділено проблемам сприйняття, ідентифікації, конкурентоспроможності потоку цінності сервісного продукту. Розкрито сутність й особливості ситуаційного управління системою обслуговування споживача, основною формою якого є управління сукупністю потоків функцій усіх підсистем підприємства із забезпеченням внутрішніх і зовнішніх зв'язків "підприємство - споживач".

Рассмотрены проблемы формирования системы обслуживания потребителя на основе объединения возможностей производства, маркетинга и логистики сервиса. Сформулированы основные концептуальные положения формирования системы ценностей обслуживания потребителей на базе маркетингово-логистического подхода. Уделено внимание вопросам восприятия, идентификации, конкурентоспособности потока ценности сервисного продукта. Раскрыты сущность и особенности ситуационного управления системой обслуживания потребителя, основной формой которого является управление совокупностью потоков функций всех подсистем предприятий с обеспечением внутренних и внешних связей "предприятие - потребитель".


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.0-361

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА711828 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Тридід О. М. 
Функціональна логістика : конспект лекцій / О. М. Тридід, Т. О. Колодізєва, К. В. Мельникова, Ю. О. Леонова, І. П. Голофаєва, К. М. Таньков; Харк. нац. екон. ун-т. - Х., 2007. - 271 c. - Бібліогр.: с. 266-269. - укp.

Висвітлено сутність і призначення функціональної логістики та її основних сфер, зокрема, транспортної, складської, закупівельної, виробничої. Охарактеризовано системи оптимального управління запасами й організації документообігу на складі, технологію прийняття рішень і оформлення документації у процесі організації закупівель, методи ідентифікації та зберігання даних у логістичному управлінні. Увагу приділено технології траспортування та страхування вантажів, відповідальності перевізників.

Освещены сущность и предназначение функциональной логистики и ее основных сфер, в частности, транспортной, складской, закупочной, производственной. Охарактеризованы системы оптимального управления запасами и организации документооборота на складе, технология принятия решений и оформления документации при организации закупок, методы идентификации и хранения данных в логистическом управлении. Уделено внимание технологии транспортировки и страхования грузов, проблемам ответственности перевозчиков.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.323я73-2 + У9(4УКР)40я73-2

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА704867 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Таньков К. М. 
Формування системи обслуговування машинобудівного підприємства за маркетингово-логістичним підходом : автореф. дис... канд. екон. наук / К. М. Таньков; Харк. нац. екон. ун-т. - Х., 2008. - 20 c. - укp.

Наведено визначення поняття "сервісне забепечення". Виділено класифікаційні угруповання сервісу виробничого призначення. Розвинуто складові концепції маркетингово-логістичного управління за рахунок інтеграції завдань маркетингу та логістики управління процесами створення та доставки цінності сервісного продукту. Визначено підходи до формування системи обслуговування за умови залучення аутсорсингу. Розвинуто структурно-технологічний підхід до проектування складних систем у вирішенні завдань оптимізації системи обслуговування. Удосконалено процедуру прийняття планово-управлінських рішень щодо формування системи обслуговування за рахунок її реалізації у середовищі інформаційної бази, яка відображає її предметну область. Запропоновано ситуаційний підхід до управління даною системою, який передбачає проведення комплексного аналізу логістичних ситуацій за умов визначення завдань ситуаційного характеру.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)305.851.1-211.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА358375 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Пономаренко В. С. 
Логістичний менеджмент : підруч. для студ. вищ. навч. закл. / В. С. Пономаренко, К. М. Таньков, Т. І. Лепейко; ред.: В. С. Пономаренко; Харк. нац. екон. ун-т. - Х. : Інжек, 2010. - 437 c. - Бібліогр.: 88 назв. - укp.

Розглянуто проблеми теорії логістичного менеджменту. Відстежено еволюцію логістики як сучасного напряму науки управління підприємством, розглянуто методологічний апарат та інструментарій логістичного менеджменту, визначено сутність логістичної стратегії та механізми її формування. Досліджено основні положення теорії управління ланцюгами поставок, представлено концептуальні положення виробничо-логістичних ланцюгів, подано основні питання стратегічного планування логістики, логістичного аутсорсингу, логістичного консалтингу та формування організаційної структури логістичного менеджменту підприємства.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.323.1 я73-1 + У9(4УКР)290-591-212.1 я73-1

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА735665 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Гриньова В. М. 
Механізм стратегічного управління підприємством на засадах логістики : монографія / В. М. Гриньова, К. М. Таньков, С. О. Огієнко, Т. О. Колодізєва, К. В. Мельникова; ред.: В. М. Гриньова. - Х., 2011. - 230 c. - Бібліогр.: 69 назв - укp.

Розглянуто теоретико-методологічні та методичні проблеми формування механізмів стратегічного управління (СУ) підприємством на засадах логістики. Запропоновано підходи до розкриття сутності логістичної стратегії підприємства та формування системи ключових цінностей як вихідної умови компетентності в процесі побудови механізмів СУ на засадах логістики. Наведено методичні рекомендації щодо використання кількісних методів оцінювання впливу стратегій логістичного управління на економічні й організаційні параметри системи управління підприємством.


Індекс рубрикатора НБУВ: У529.0-591-21 + У9(4УКР)290-591-21

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА745493 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Таньков К. М. 
Моделювання бізнес-процесів у логістиці : конспект лекцій / К. М. Таньков, О. В. Бахурець; Харк. нац. екон. ун-т. - Х., 2011. - 83 c. - Бібліогр.: 18 назв - укp.

Розглянуто принципи та науково-методичні підходи до моделювання бізнес-процесів у логістиці, що застосовуються у підготовці й обгрунтуванні рішень зі складних проблем економічного характеру, віднесених до виробничо-логістичної діяльності підприємства та зовнішнього середовища. Подано інформацію про сучасні стандарти бізнес-управління, організаційні бізнес-структури, основні методології опису бізнес-процесів. Розкрито функції, завдання, напрями удосконалення логістичного обслуговування споживача за процесним підходом.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)301-591 в611 я73-2

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА740276 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Гриньова В. М. 
Оптимізація виробничо-логістичних ланцюгів при формуванні коопераційних зв'язків / В. М. Гриньова, К. М. Таньков, О. В. Бахурець; Харк. нац. екон. ун-т. - Препринт. - Х. : Вид. ХНЕУ, 2010. - 34 c. - Бібліогр.: с. 33 - укp.

Розглянуто теоретико-методологічні та методичні проблеми оптимізації виробничо-логістичних ланцюгів за формування коопераційних зв'язків. Викладено підходи до їх вирішення шляхом побудови системи економіко-математичних моделей оптимізації таких ланцюгів, управління коопераційним фондом запасів.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.323 + У9(4УКР)400

Рубрики:

Шифр НБУВ: Р117922 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Таньков К. М. 
Логістика : навч.-практ. посіб. / К. М. Таньков, Ю. О. Леонова, О. В. Бахурець; Харк. нац. екон. ун-т. - Х. : Вид. ХНЕУ, 2011. - 129 c. - Бібліогр.: с. 119-120. - укp.

Висвітлено концептуальні засади логістики, охарактеризовано методологічний апарат інтегрованої логістики, об'єкти логістичного управління та логістичні операції, логістичну діяльність, а також логістичний менеджмент у системі загального менеджменту. Значну увагу приділено функціонально-базовому поділу логістики, акцентовано на логістичних підходах до управління матеріальними потоками у сферах виробництва та обігу, до обслуговування споживачів. Подано детальну інформацію про склад і транспорт у логістиці. Детально проаналізовано питання економічного забезпечення логістики.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.323 я73 + У9(4УКР)40 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА752694 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Чепурда Л. М. 
Управління якістю туристичних послуг: теоретико-методологічні аспекти : монографія / Л. М. Чепурда, К. М. Таньков, Л. В. Скрипник, Г. М. Чепурда; ред.: Ю. Г. Лега; Черкас. держ. технол. ун-т. - Черкаси : ЧДТУ, 2014. - 199 c. - Бібліогр.: с. 196-199 - укp.

Розкрито теоретичні та методичні засади управління якістю послуг туристичних підприємств, які розвиваються в умовах ринкових трансформацій. Розглянуто структуру та завдання побудови системи управління якістю туристичних послуг, процедури організаційної підтримки процесу управління. Наведено механізми, що можуть використовуватися підприємствами, які працюють у сфері туристичного обслуговування. Доведено, що на концептуальному рівні підвищення якості туристичних послуг повинно розглядатися як довгострокова інвестиція, яка базується на розумінні забезпечення прихильності клієнтури до туристичного підприємства шляхом безпечного задоволення її потреб та вимог.


Індекс рубрикатора НБУВ: У544.135.81-823.2-21

Шифр НБУВ: ВА779696 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Таньков К. М. 
Концептуальні аспекти формування системи інтегрованого управління якістю туристичних послуг / К. М. Таньков, Г. М. Чепурда // Пробл. економіки. - 2014. - № 1. - С. 259-264. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

На концептуальному рівні розглянуто завдання представлення методологічних положень формування системи інтегрованого управління якістю туристичних послуг як одного з найбільш значущих у теорії туризму. Обгрунтовано, що існуючі методологічні підходи до управління якістю у системі матеріального виробництва не можуть повною мірою бути застосовані до системи управління якістю туристичних послуг. Показано, що для більшості туристичних послуг процеси їх надання і споживання практично невіддільні - вони розробляються як результат узгоджених дій систем управління їх виробництвом і споживанням. Формування системи інтегрованого управління якістю туристичних послуг передбачає, що система виробництва послуг повинна не просто функціонувати, а взаємодіяти із системою їх споживання, що є однією з найбільш важливих умов ефективного ведення туристичного бізнесу.


Індекс рубрикатора НБУВ: У544.135.81-823.2-21

Шифр НБУВ: Ж100602 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

Таньков К. М. 
Концептуальна постановка завдання виділення поняття туристичного продукту / К. М. Таньков, Г. М. Чепурда // Бізнес Інформ. - 2014. - № 3. - С. 216-220. - Бібліогр.: 15 назв. - укp.

На концептуальному рівні ставиться завдання виділення поняття туристичного продукту як одного з ключових у теорії туризму. Обгрунтовано представлення туристичного продукту як "складної речі", що включає в себе все різноманіття матеріальних і невідчутних властивостей, у тому числі функціональну, соціальну і психологічну користь чи вигоду. Показано, що концептуальним підгрунтям представлення поняття туристичного продукту є прийняття ідеї формування й розвитку продуктивних взаємовідносин учасників продукту, які відображають системні процеси взаємодії матеріальних і нематеріальних елементів туристичного продукту, їх взаємну обумовленість і породження одним елементом іншого.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч518.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14572 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
20.

Чепурда Л. М. 
Ключові компетенції як базова категорія системи обслуговування споживача / Л. М. Чепурда, К. М. Таньков // Бізнес Інформ. - 2014. - № 10. - С. 225-229. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

У роботі набули подальшого розвитку теоретичні положення формування конкурентних переваг підприємства сфери обслуговування з позицій концепції ключових компетенцій. Показано, що в її основі лежить здатність підприємства максимально ефективно зібрати та використати необхідну комбінацію власних обмежених ресурсів краще, оригінальніше та швидше, ніж у конкурентів, і які лише в поєднанні з інноваційними процесами обслуговування набувають форму компетенцій. Стверджується, що стимулом до розвитку концепції ключових компетенцій має служити перехід підприємства від "жорсткої" й вертикально ієрархічно інтегрованої системи обслуговування, що базується на забезпечені постійного перерозподілу фінансових, матеріальних і інформаційних ресурсів на підприємстві (ERP-системи), до формування мережного (горизонтально інтегрованого) середовища обслуговування споживача, яке спирається на комбінації ресурсів у саморегульованих центрах компетенції. Останні розглядаються як особливі структурні одиниці підприємства, функція яких полягає в тому, щоб контролювати найбільш важливі напрями його діяльності, збираючи відповідні знання та знаходячи способи їх максимально ефективного використання при наданні послуг споживачеві. Принципового значення набуває можливість розширеної взаємодії таких центрів, що повинно забезпечити високу продуктивність процесів обслуговування, зниження сукупних витрат і прийнятний рівень економічної безпеки взаємодії підприємства зі споживачем. Представлено формально-математичну модель мережного середовища обслуговування, де як базові використано виробничо-обслуговуючу функцію, функцію прибутку і функцію продуктової пропозиції.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)442.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14572 Пошук видання у каталогах НБУВ 
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського