Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (13)
Пошуковий запит: (<.>A=Тарара А$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 7
Представлено документи з 1 до 7

      
Категорія:    
1.

Корець М. С. 
Основи машинознавства : Навч.посіб. / М. С. Корець, А. М. Тарара, І. Г. Трегуб. - К., 2001. - 145 c. - укp.

Висвітлено особливості вивчення машинознавства студентами дефектологічного факультету. Розкрито основи теорії механіки та машин, наведено їх структурні елементи та класифікації. Розглянуто кінематичні ланки, пари, ланцюги, наведено їх класифікацію. Визначено зміст основних понять опору матеріалів, зокрема, міцність, стійкість, внутрішні та зосереджені сили, а також поняття працездатності деталей машин, розглянуто критерії їх розрахунку. Наведено структурний аналіз плоских механізмів, визначено основні геометричні параметри зубчастих передач, різьб. Розглянуто основи гідро- , термодинаміки, теплопередачі, наведено класифікацію гідравлічних машин.


Індекс рубрикатора НБУВ: К4я73

Шифр НБУВ: ВА620787 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Тарара А. 
Навчальний предмет "Технічне проектування" для профільної підготовки учнів за спеціалізаціями інженерно-технічного спрямування / А. Тарара, В. Мадзігон, В. Вдовченко // Молодь і ринок. - 2010. - № 11. - С. 49-53. - Бібліогр.: 12 назв. - укp.

Актуалізовано важливість профільної підготовки учнівської молоді за спеціалізаціями інженерно-технічного спрямування (ІТС). Розкрито інноваційних підхід до розробки структури і змісту навчального профільного предмету ІТС "Технічне проектування". Обгрунтовано важливість і ефективність запропонованих інновацій для профільного навчання учнівської молоді. Розкрито структуру та зміст розробленого авторами навчально-методичного комплекту профільного предмету "Технічне проектування". На підставі результатів експериментальної апробації визначено сукупність педагогічних умов для практичної реалізації змісту технологічного профілю навчання. Обгрунтовано, що реалізація змісту навчання ІТС у старшій школі сприятиме свідомому професійному вибору учнями X - XI класів подальшої навчальної або трудової діяльності, формування у них компетентності з технологічного напряму навчання в цілому й обраних профілів, зокрема.

Актуализирована важность профильной подготовки учащейся молодежи по специализациям инженерно-технической направленности (ИТН). Раскрыт инновационный подход к разработке структуры и содержания учебного профильного предмета ИТН "Техническое проектирование". Обоснована важность и эффективность предложенных инноваций для профильного обучения учащейся молодежи. Раскрыта структура и содержание разработанного авторами учебно-методического комплекта профильного предмета "Техническое проектирование". На основании результатов экспериментальной апробации определена совокупность педагогических условий для практической реализации содержания технологического профиля обучения. Обосновано, что реализация содержания обучения ИТН в старшей школе будет способствовать сознательному профессиональному выбору учащимися X - XI классов дальнейшей учебной или трудовой деятельности, формирование у них компетентности по технологическому направлению обучения в целом и избранных профилей, в частности.

In the article the attention is accented to the importance and actuality of profile training of pupil youth in specializations of engineering and technical direction and the innovational pedagogical technology is opened in detail, which will be promoted to the solution of a pointed problem.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.202 + Ч421.351.6 + Ж2 р(4УКР)2

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24982 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Тарара А. 
Навчальний предмет "Технічне проектування" для профільної підготовки учнів за спеціалізаціями інженерно-технічного спрямування / А. Тарара, В. Мадзігон, В. Вдовченко // Молодь і ринок. - 2010. - № 12. - С. 23-27. - Бібліогр.: 12 назв. - укp.

Акцентовано увагу на необхідності й актуальності підготовки учнівської молоді за спеціалізаціями інженерно-технічного спрямування, детально розкрито інноваційну педагогічну технологію, що сприятиме розв'язанню зазначеної проблеми. Розглянуто мету профільного навчання, структуру, розгорнуту за смисловими навчальними блоками, яка, крім того, базується на дидактичній моделі профілю, стратегічних і тактичних завданнях предмету "Технічне проектування". Вміщено таблиці, де розглянуто структуру та зміст профільного предмету. Виокремлено раціоналізаторську та винахідницьку, науково-дослідну та пошуково-конструкторську види діяльності з дотриманням диференційованого викладу професійного проектування на рівні засвоєння учнями старшої школи. На думку авторів статті, практичні результати, одержані в процесі комплексного дослідження технологічної освіти, є ефективними, і знайшли свою реалізацію в даному навчально-методичному комплекті предмету "Технічне проектування".

Акцентировано внимание на необходимости и актуальности подготовки учащейся молодежи по специализациям инженерно-технического направления, подробно раскрыто инновационную педагогическую технологию, будет способствовать решению указанной проблемы. Рассмотрены цели профильного обучения, структура, которая базируется на дидактической модели профиля, стратегических и тактических задачах предмета "Техническое проектирование". Помещены таблицы, где представлена структура и содержание профильного предмета. Выделены рационализаторская и изобретательская, научно-исследовательская и поисково-конструкторская виды деятельности с соблюдением дифференцированного изложения профессионального проектирования на уровне усвоения учащимися старших классов. По мнению авторов статьи, практические результаты, полученные в процессе комплексного исследования технологического образования, являются эффективными, и нашли свою реализацию в данном учебно-методическом комплекте предмета "Техническое проектирование".

In the article the attention is accented to the importance and actuality of profile training of pupil youth in specializations of engineering and technical direction and the innovational pedagogical technology is opened in detail, which will be promoted to the solution of a pointed problem.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.204 + Ж2 р(4УКР)3-3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24982 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Тарара А. 
Концептуальні та інноваційні структурні розроблення для профільного навчання старшокласників в освітній галузі “Технології“ / А. Тарара, В. Вдовченко // Молодь і ринок. - 2011. - № 10. - С. 64-68. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Розкрито сутність і практичне використання сформульованих в процесі дослідження концептуальних і теоретико-методологічних засад, розроблених структурних моделей для створення науково обґрунтованих навчальних програм і відповідних підручників для профільного навчання старшокласників за технологічним напрямом.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.266 + Ч421.204

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24982 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Тарара А. 
Технології розвитку творчих технічних здібностей учнів / А. Тарара // Молодь і ринок. - 2013. - № 6. - С. 49-53. - Бібліогр.: 13 назв. - укp.

Розглянуто технології навчання учнів технічного моделювання як важливої складової технічної творчості. Запропоновано технології різного рівня складності та творчого змісту, що забезпечить розвиток в учнів різнопланових творчих технічних здібностей, необхідних для їх майбутньої конкурентноздатності на ринку праці.

Рассмотрены технологии обучения учащихся техническому моделированию как важной составляющей технического творчества. Предложены технологии разного уровня сложности и творческого содержания, что обеспечит развитие у учащихся разноплановых творческих технических способностей, необходимых для их будущей конкурентоспособности на рынке труда.

Considered learning technologies students technical modeling as an important component of technical creativity. Proposed technologies of varying complexity and creative content that will ensure the development of students of diverse creative technical skills necessary for their future competitiveness in the labor market.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ж.р(4УКР)2-3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24982 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Тарара А. 
Розвиток творчого потенціалу учнів загальноосвітньої школи як основи їх майбутнього професійного становлення в конкурентному ринковому середовищі / А. Тарара // Молодь і ринок. - 2012. - № 9. - С. 153-157. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Акцентовано на важливості розвитку творчих здібностей учнів за сучасних умов ринкової економіки. Розглянуто способи їx розвитку й оцінки рівня сформованості творчого потенціалу учнів основної школи.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.220

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24982 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Тарара А. М. 
Технічна творчість учнів основної школи у процесі проектної і технологічної діяльності : навч.-метод. посіб. / А. М. Тарара; НАПН України, Ін-т педагогіки. - Київ : Пед. думка, 2014. - 133 c. - Бібліогр.: с. 133 - укp.

Розглянуто методику організації та реалізації різних типів творчої технічної діяльності учнів і добору її змістового компонента. Висвітлено принципи та критерії формування системи творчих завдань, винахідницьких задач для розвитку кмітливості, винахідливості, технічного творчого мислення й уяви учнів, здатності до фантазування. Охарактеризовано методи технічної творчості та методики розв'язування творчих технічних задач, способів оцінювання навчальних досягнень учнів. Увагу приділено психологічним аспектам творчої діяльності людини (асоціативному мисленню, асоціаціям, інтуїції, інертності мислення тощо) та важливості їх врахування у процесі творчої технічної діяльності учнів.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.385.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВС59353 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського