Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
Пошуковий запит: (<.>A=Ткачук I$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Представлено документи з 1 до 2

      
Категорія:    
1.

Ткачук I. О. 
Тенденцiї розвитку ритейлiнгових аптечних мережевих структур / I. О. Ткачук, О. А. Бiлан // Фармац. журн. - 2007. - № 5. - С. 32-35. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Дослiджено питання розвитку роздрiбного сектору фармацевтичного ринку України, структурнi змiни в системi забезпечення населення лiкарськими засобами (ЛЗ) і виробами медичного призначення (ВМП), формування нових суб'єктiв фармацевтичного ринку - ритейлiнгових аптечних мережевих структур. Проаналiзовано динамiку змiн кiлькiсних і якiсних показникiв забезпечення населення ЛЗ і ВМП. Показано необхiднiсть дослiдження стану та прогнозування закономiрностей розвитку ритейлiнгових аптечних мереж.


Індекс рубрикатора НБУВ: Р11(4УКР)26 + У9(4УКР)421.525.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж28227 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Ткачук I. О. 
Етичнi норми регулювання фармацевтичного бiзнесу / I. О. Ткачук, Л. Г. Новикова // Фармац. журн. - 2008. - № 1. - С. 17-19. - Библиогр.: 15 назв. - укp.

При продвижении лекарственных препаратов на фармацевтический рынок фирмы должны придерживаться положений об этике фармацевтического бизнеса, а также Кодекса Международной маркетинговой практики для фармацевтических производителей (IFPMA), принятых в начале 80-х гг. ХХ ст. В рекламных материалах необходимо подавать точную, понятную, объективную информацию о лекарственных средствах и возможных побочных эффектах. Фармацевтическая фирма также несет ответственность за уровень профессиональной подготовки, информированность и этичность поведения медицинского представителя. Рекламодатели должны давать информацию о лекарственных средствах в соответствии с действующим законодательством про рекламу вообще и рекламу лекарственных препаратов в частности. Использование неэтических и незаконных приемов в фармацевтическом маркетинге сказывается на имидже фармацевтической отрасли и украинской медицины в целом.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)306.952-131-21

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж28227 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського