![](/irbis64r_81/images/db_navy.gif) Віртуальна довідка ![](/irbis64r_81/images/db_navy.gif) Тематичний інтернет-навігатор ![](/irbis64r_81/images/db_navy.gif) Наукова електронна бібліотека ![](/irbis64r_81/images/db_navy.gif) Автореферати дисертацій ![](/irbis64r_81/images/db_navy.gif) Реферативна база даних ![](/irbis64r_81/images/db_navy.gif) Книжкові видання та компакт-диски ![](/irbis64r_81/images/db_navy.gif) Журнали та продовжувані видання
![Mozilla Firefox](../../ico/mf.png) |
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Формат представлення знайдених документів: | повний | стислий |
Пошуковий запит: (<.>A=Товстоган В$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 2
Представлено документи з 1 до 2
|
| | | | |
1. |
Товстоган В. С. Методичне забезпечення професійного відбору у системі трудової підготовки учнів допоміжної школи : Автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.03 / В. С. Товстоган; Ін-т дефектології АПН України. - К., 2002. - 18 c. - укp.Проведено теоретико-експериментальне дослідження з проблеми соціально-трудової адаптації випускників допоміжної школи. Розглянуто професійний відбір у системі трудового навчання розумово відсталих учнів як засіб підвищення ефективності підготовки школярів до опанування робітничих професій. Розроблено організаційні форми та методичне забезпечення здійснення професійного відбору в системі трудової підготовки в допоміжній школі. На підставі проведеного аналізу вимог професіограм робітничих професій, які запроваджено в школах, запропоновано комплекс методик для дослідження стану сформованості професійно важливих якостей в учнів. З метою здійснення прогнозу щодо опанування учнями робітничих професій обчислено індекси успішності професійного навчання. Визначено рівні придатності школярів до опанування трудової діяльності. Висвітлено методичні засоби розвитку професійно важливих якостей в учнів. На підставі результатів дослідження відзначено, що для успішного опанування школярами робітничих професій необхідно здійснювати спеціально організований навчальний процес, спрямований на розвиток професійно важливих якостей. Проведено порівняльний аналіз отриманих результатів пролонгованого професійного відбору учнів експериментальних та контрольних груп. Скачати повний текст Індекс рубрикатора НБУВ: Ч435.266
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА319441 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
| | | | |
2. |
Товстоган В. С. Визначення професійно важливих якостей в учнів допоміжної школи / В. С. Товстоган // Дефектологія. - 2007. - № 1. - С. 19-24. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.Розглянуто проблему допомоги молоді в професійному визначенні відповідно до її психофізичних та особистісних якостей. На прикладі професіограми столяра розкрито близько двадцяти методик дворазового на рік обстеження учнів з метою вивчення стану сформованості у них професійно значущих якостей. Обгрунтовано критерії віднесення обстежених учнів до рівнів: придатний, умовно придатний, умовно непридатний. Зосереджено увагу на даних методичних спостережень, які має заносити до "Анкети учня" шкільний лікар. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч435.266
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж15708 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
|
|