Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (1)Книжкові видання та компакт-диски (2)
Пошуковий запит: (<.>A=Тутутченко О$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 4
Представлено документи з 1 до 4

      
Категорія:    
1.

Тутутченко О. В. 
Стратегічні цілі аптечних підприємств, орієнтованих на надання високоякісного сервісу / О. В. Тутутченко, З. М. Мнушко // Вісн. фармації. - 2007. - № 3. - С. 47-50. - Бібліогр.: 12 назв. - укp.

Проаналізовано основні стратегічні цілі підприємств бізнесу, серед яких одну з провідних позицій займає обслуговування клієнтів. На базі ДП "Аптека № 208" м. Донецьк проведено вивчення зовнішнього та внутрішнього середовища, обгрунтовано стратегічні цілі, виділено клієнтську складову, аргументовано чинники, які впливають на збереження постійних і залучення нових покупців. Сформульовано критерії якості обслуговування відвідувачів аптеки, упроваджені як стандарти обслуговування. Показано роль професійних консультацій провізора та додаткових послуг, що надаються аптекою, у створенні та розширенні контингенту відвідувачів. Проаналізовано показники торговельно-фінансової діяльності аптечного підприємства за останні п'ять років, що свідчить про значне збільшення товарообігу, кількості та середньої суми чека та підтверджує ефективність роботи організації в результаті обгрунтованого вибору стратегічних цілей.

Проанализированы основные стратегические цели предприятий бизнеса, среди которых одну из ведущих позиций занимает обслуживание клиентов. На базе ГП "Аптека №208" г. Донецк проведены исследования по изучению внешней и внутренней среды, обоснованы стратегические цели, выделена клиентская составляющая, аргументированы факторы, влияющие на сохранение имеющихся и привлечение новых покупателей. Сформулированы критерии качества обслуживания посетителей аптеки, внедренные как стандарты обслуживания. Показана роль профессиональных консультаций провизора и дополнительных услуг, оказываемых аптекой, в создании и расширении контингента посетителей. Проанализированы показатели торгово-финансовой деятельности аптечного предприятия за последние пять лет, свидетельствующие о значительном увеличении товарооборота, количестве и средней сумме чека, что подтверждает эффективность работы организации в результате обоснованного выбора стратегических целей.

The basic strategic purposes of the enterprises of business among which one of leading positions is borrowed with servicing are analyzed. On the basis of "Drugstore №208" of Donetsk are carried out researches on studying the external and internal environment, the strategic purposes are proved, the client component is allocated, the factors influencing preservation available and an attraction of new buyers are given reason. Criteria of visitors service quality of drugstores introduced as standards of service are formulated. The role of professional consultations of the pharmacist and the additional services rendered by a drugstore, in creation and expansion of a contingent of visitors is shown. The analysis of parameters of trading-financial activityof the chemist's enterprise for last five years, testifying about substantial growth of commodity circulation, quantity and the average sum of the check that confirms an overall performance of the organization as a result of the proved choice of the strategic purposes is resulted.


Індекс рубрикатора НБУВ: Р11(4УКР)26л72

Шифр НБУВ: Ж14678 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Мнушко З. М. 
Дослідження системи планування у фармацевтичних організаціях / З. М. Мнушко, З. Р. Сафіуліна, І. В. Пестун, О. В. Тутутченко // Фармац. журн. - 2005. - 4 [спец. вип.]. - С. 29-33. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Рассмотрено состояние системы планирования в фармацевтических организациях. Установлено, что только 17 % руководителей используют стратегическое, половина - оперативное и 33 % - тактическое планирование. Отмечено, что успешно действуют в современных условиях рынка фармацевтические организации, где используется целостная система планирования, и, в первую очередь, стратегическое планирование.


Ключ. слова: стратегічне планування, стратегія підприємства, бізнес-план, споживачі, конкуренти, зовнішнє та внутрішнє середовище, SWOT-аналіз
Індекс рубрикатора НБУВ: Р281к41

Шифр НБУВ: Ж28227 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Мнушко З. М. 
Методичне обгрунтування збалансованої системи показників для оцінки ефективності роботи аптечного підприємства / З. М. Мнушко, О. В. Тутутченко, І. В. Пестун // Фармац. журн. - 2006. - № 1. - С. 11-17. - Бібліогр.: 22 назв. - укp.

В условиях динамично развивающейся внешней среды и жесточайшей конкуренции преуспевающие компании адаптируются, используя механизм стратегического планирования. Представлено теоретическое обоснование процесса стратегического планирования с учетом специфики фармацевтической отрасли. Для решения ряда задач, возникающих перед руководителями в процессе планирования, предложено использовать в качестве инструмента оценки эффективности деятельности аптеки и формулирования стратегии сбалансированную систему показателей с учетом финансовой, клиентной, внутренней составляющих и составляющей обучения и развития.


Ключ. слова: стратегічне планування, аптека, прогнозування, ефективність діяльності
Індекс рубрикатора НБУВ: Р11(4УКР)26

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж28227 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Тутутченко О. В. 
Науково-практичні підходи до розробки та реалізації сучасної стратегії аптечних підприємств : автореф. дис. ... канд. фармац. наук : 15.00.01 / О. В. Тутутченко; Нац. фармац. ун-т. - Х., 2010. - 21 c. - укp.

Визначено особливості використання етапів стратегічного планування керівниками аптек, обгрунтовано напрями формування стратегічних цілей і показників ефективності складових збалансованої системи показників (ЗСП) на базі аптечних підприємств. Проаналізовано етапи формування складової ЗСП "Навчання та розвиток", розроблено систему стимулювання праці провізорів. Визначено стратегічні напрями вдосконалення внутрішніх бізнес-процесів і клієнтської складової ЗСП. Обгрунтовано ефективність використання ЗСП як інструменту реалізації стратегічного управління аптечними підприємствами.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Р11(4УКР)26 к + У9(4УКР)421.525.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА372063 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського