Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (2)
Пошуковий запит: (<.>A=Тягунова З$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Представлено документи з 1 до 2

      
Категорія:    
1.

Тягунова З. О. 
Управління маркетинговим потенціалом торговельних підприємств споживчої кооперації України : автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.04 / З. О. Тягунова; ВНЗ Укоопспілки "Полтав. ун-т економіки і торгівлі". - Полтава, 2012. - 20 c. - укp.

Розглянуто економічну сутність потенціалу та, зокрема, маркетингового потенціалу (МП). Розкрито сучасний зміст процесу управління МП, поглиблено теоретично-методологічні підходи до визначення категорії управління ним. Досліджено основні тенденції й особливості розвитку торгівлі споживчої кооперації, проведено оцінювання стану МП і діагностику конкурентоспроможності МП торговельних підприємств споживчої кооперації. Розроблено алгоритми та процедури вдосконалення процесу управління МП, запропоновано методику оцінювання конкурентоспроможності МП даних підприємств.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.80-211.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА388337 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Тягунова З. А. 
Развитие SPA-индустрии: управленческий аспект / З. А. Тягунова, В. М. Бондаренко // Бізнес Інформ. - 2015. - № 9. - С. 358-364. - Библиогр.: 11 назв. - рус.

Исследование и анализ мирового рынка Spa-индустрии, основных этапов его развития, влияния на экономические процессы и сферу услуг, рассмотрение мирового опыта управления данной сферой бизнеса. Выявлена тесная взаимосвязь и взаимозависимость между различными бизнес-элементами, входящими в кластер Spa-индустрии, и их влияние на формирование системы управления персоналом Spa-структур. Обосновано, что внедрение и применение предложенной системы управления персоналом в Spa-организациях повысит эффективность управления предприятием, усилит его адаптивность и способность к изменениям, усовершенствует уровень знаний и компетентность персонала. Предложено авторское видение понятия "спа-менеджмент", что позволит определить специфические подходы к управлению Spa-структурами. Перспективой дальнейших исследований в данном направлении является исследование рынка Spa-индустрии в Украине, его проблем и путей их решения. Развитие отечественной Spa-индустрии и Spa-туризма является перспективным направлением инвестирования и государственной поддержки, поскольку благоприятное географическое и климатическое положение, а также богатые природно-лечебные ресурсы дают основу для формирования мощного сектора в сфере услуг.


Індекс рубрикатора НБУВ: У544.20-21

Шифр НБУВ: Ж14572 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського