Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (1)Книжкові видання та компакт-диски (23)Журнали та продовжувані видання (3)
Пошуковий запит: (<.>A=Тєлєтов О$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 31
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія:    
1.

Тєлєтов О. С. 
Маркетинг на промисловому підприємстві : Навч. посіб. для студ. екон. та техн. спец. вузів / О. С. Тєлєтов; Ін-т змісту і методів навчання. - Суми : Собор, 1999. - 148 c. - Бібліогр.: 19 назв. - укp.

Розглядаються особливості маркетингу у виробничій сфері, організаційної маркетингової діяльності, маркетингового планування, а також проведення маркетингових досліджень. Висвітлюються принципи створення та ведення інформаційних маркетингових систем, просування продукції до споживача, основи інноваційної політики на промисловому підприємстві; дається оцінка ефективності маркетингу на промисловому підприємстві тощо.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)301-211.1 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА592493 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Тєлєтов О. С. 
Бізнес-план : Навч. посіб. / О. С. Тєлєтов; Сум. держ. ун-т. - Суми, 2005. - 104 c. - Бібліогр.: с. 101-102. - укp.

Розглянуто сутність бізнес-планування. Висвітлено питання розроблення маркетингових стратегій, тактичних і фінансового планів, проведення сегментування цільового ринку, визначення конкурентоспроможності товару. Описано методи брендингової політики фірми, охарактеризовано ризики, пов'язані зі створенням бізнес-плану.

Рассмотрена сущность бизнес-планирования. Освещены вопросы, касающиеся разработки маркетинговых стратегий, тактических и финансового планов, проведения сегментации целевого рынка, определения конкурентоспособности товара. Описаны методы брендинговой политики фирмы, охарактеризованы риски, связанные с созданием бизнес-плана.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)290-233.1 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА660194 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Тєлєтов О. С. 
Маркетинг продукції виробничо-технічного призначення : Моногр. / О. С. Тєлєтов. - Суми : Вид-во Сум. держ. ун-ту, 2002. - 231 c. - укp.

Проаналізовано економічний стан промислових підприємств, які випускають виробничо-технічну продукцію, розглянуто складові відповідного комплексу маркетингу. Висвітлено особливості переходу промислових підприємств від планової до маркетингової орієнтації. Викладено засади системного підходу до організації маркетингової діяльності виробничо-технічної продукції в порівнянні з товарами широкого вжитку.

Проанализировано экономическое состояние промышленных предприятий, выпускающих производственно-техническую продукцию, рассмотрены составляющие соответствующего комплекса маркетинга. Освещены особенности перехода промышленных предприятий от плановой к маркетинговой ориентации. Изложены основы системного подхода к организации маркетинговой деятельности производственно-технической продукции в сравнении с товарами широкого употребления.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)300-82-211.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА633446 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Ілляшенко С. М. 
Проблеми управління інноваційним розвитком підприємств у транзитивній економіці : Моногр. / С. М. Ілляшенко, О. В. Прокопенко, Л. Г. Мельник, В. В. Божкова, О. С. Тєлєтов. - Суми : Унів. кн., 2005. - 582 c. - укp.

Висвітлено теоретико-методологічні та методичні проблеми управління інноваційним розвитком підприємств за нестабільних умов транзитивної економіки, викладено наукові підходи до їх вирішення у контексті концепцій менеджменту та маркетингу інновацій. Охарактеризовано потенціал інноваційного розвитку та визначено його складові. Розглянуто особливості інвестиційного забезпечення інноваційної діяльності підприємств регіону, управління їх нематеріальними активами. Здійснено моделювання функціональної діяльності економічних систем, що самоорганізуються.

Освещены теоретико-методологические и методические проблемы управления инновационным развитием предприятий в нестабильных условиях транзитивной экономики, изложены научные подходы к их решению в контексте концепций менеджмента и маркетинга инноваций. Охарактеризован потенциал инновационного развития и определены его слагаемые. Рассмотрены особенности инвестиционного обеспечения инновационной деятельности предприятий региона, управления их нематериальными активами. Осуществлено моделирование функциональной деятельности самоорганизующихся экономических систем.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)301-55-21

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА673380 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Тєлєтов О. С. 
Промисловий маркетинг та маркетинг послуг на транспорті / О. С. Тєлєтов // Вісн. Сум. держ. ун-ту. Сер. Економіка. - 2004. - № 5. - С. 122-129. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Розглянуто розвиток маркетингу на транспорті, що поєднує в собі елементи промислового маркетингу та маркетингу послуг. Описано деякі види цільових ринків транспорту на Україні.


Ключ. слова: промисловий маркетинг, маркетинг послуг, транспорт, цільові ринки
Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)370-211.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69321/екон. Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Тєлєтов О. С. 
Системи штучного інтелекту в конструюванні технічно складних виробів / О. С. Тєлєтов // Вісн. Сум. держ. ун-ту. Сер. Техн. науки. - 2002. - № 1. - С. 80-85. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.

In clause the general concepts of systems of artificial intellegence are given. The necessity of use of such systems for development technically of difficult products is shown. The example of creation of expert system of preparation of new model of electronic engineering is given.


Індекс рубрикатора НБУВ: З810.4 + Ж2с116

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69231 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Тєлєтов О. С. 
Сучасні споживацькі пріоритети в Україні / О. С. Тєлєтов // Вісн. Сум. держ. ун-ту. Сер. економіка. - 2003. - № 5. - С. 107-114. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Розглянуто товари, пріоритетне споживання яких, згідно ієрархії потреб за А. Маслоу, відповідає існуючим на сьогодні шарам населення. Проведено порівняння переваг, властивих українським споживачам та споживачам з інших країн.


Ключ. слова: товари, споживацькі потреби
Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4Укр)421.0-361

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69231/екон. Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Тєлєтов О. С. 
Організація маркетингових служб партнерських стосунків на підприємстві / О. С. Тєлєтов // Вісн. Сум. держ. ун-ту. Сер. Економіка. - 2005. - № 2. - С. 105-113. - Бібліогр.: 2 назв. - укp.

На сьогодні крупні промислові підприємства в основному завершили процес створення маркетингових служб. Розглянуто необхідність їх поступової трансформації в підрозділи створення нових цінностей та формування довгострокових взаємовигідних партнерських відносин зі споживачами. Запропоновано нову організаційну структуру маркетингових служб та області картотеки необхідної інформації для вивчення споживача. Наведено приклади з промислових підприємств Північно-Східного регіону України.


Ключ. слова: маркетингові служби, організаційна структура
Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР1)301-211.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69231/екон. Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Тєлєтов О. С. 
Можливості маркетингу у ресурсозбереженні / О. С. Тєлєтов // Вісн. Сум. держ. ун-ту. Сер. Економіка. - 2004. - № 9. - С. 230-236. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Розглянуто проблему ресурсозбереження. Проаналізовано стан деяких галузей обробляючої промисловості України. Показано, що найгостріше питання енергозбереження стоїть у енергетиці й одним з його рішень є застосування маркетингового підходу.


Ключ. слова: маркетинг, ресурсозбереження
Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)300-55

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69321/екон. Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Тєлєтов О. С. 
Маркетингова регіональна політика просування і розподілу продукції виробничо-посередницького підприємства / О. С. Тєлєтов, С. М. Ясенок // Вісн. Сум. держ. ун-ту. Сер. Економіка. - 2007. - № 2. - С. 165-173. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.

Розглянуто особливості просування лакофарбової продукції. На підставі аналізу ситуації, що склалася на окремих ділянках лакофарбового ринку, запропоновано оптимальний варіант системи організації товарообігу виробничо-посередницького підприємства. Для виявлення тенденцій на ринках області та вибору пріоритетних зон господарювання запропоновано використання характерних оціночних шкал для кожного ринку окремо.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.523.51 + У9(4УКР)293.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69231/екон. Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Тєлєтов О. С. 
Регіональні бренди в політиці просування товарів / О. С. Тєлєтов, С. І. Колосок // Вісн. Сум. держ. ун-ту. Сер. Економіка. - 2006. - № 1. - С. 84-92. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

Наведено переваги використання регіональних брендів підприємствами. Проаналізовано елементи та структуру успішних брендів. Проведено дослідження процесу формування регіональних брендів та розроблення рекомендацій з їх створення.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.0-803.43

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69231/екон. Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Тєлєтов О. С. 
Роль ресурсозбереження в маркетингу промисловості / О. С. Тєлєтов // Вісн. Сум. держ. ун-ту. Сер. Економіка. - 2006. - № 7. - С. 78-86. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Розглянуто актуальну проблему останніх років - споживання ресурсів. На прикладі України показано безальтернативність у ресурсозбереженні на одиницю вироблюваної в промисловості продукції. Для цього необхідно використовувати маркетингові підходи як на рівні окремих підприємств, так і держави в цілому.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)301-211.1-55

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69231/екон. Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Тєлєтов О. С. 
Концептуальні засади застосування партнерського маркетингу на промисловому підприємстві / О. С. Тєлєтов // Вісн. Сум. держ. ун-ту. Сер. Економіка. - 2008. - № 1. - С. 5-13. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Розглянуто проблеми партнерського маркетингу, що за умов трансформаційної економіки є маловивченими. Підтверджено актуальність розвитку довгострокових взаємовигідних партнерських стосунків. Зазначено, що з цією метою створюються відповідні ланцюжки цінностей у зовнішньому середовищі, вдосконалюються стосунки всередині промислового підприємства, а також видозмінюються функції відповідних маркетингових служб.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)301-211.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69231/екон. Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Тєлєтов О. С. 
Тестування нової продукції в системі маркетингу промислового підприємства / О. С. Тєлєтов, Є. І. Нагорний // Вісн. Сум. держ. ун-ту. Сер. Економіка. - 2008. - № 2. - С. 150-158. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Викладено теоретичні засади тестування нової продукції в системі маркетингу промислового підприємства. Для цього сформульовано сутність та мету тестування нової продукції; розглянуто види тестування товарних інновацій; запропоновано концептуальну модель створення товару.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)301-211.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69231/екон. Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Тєлєтов О. С. 
Маркетинг виробничо-технічної продукції : автореф. дис... д-ра екон. наук : 08.00.04 / О. С. Тєлєтов; Держ. вищ. навч. закл. "Київ. нац. екон. ун-т ім. В.Гетьмана". - К., 2009. - 34 c. - укp.

Комплексно досліджено теоретико-методичні та практичні аспекти систем маркетингу виробничо-технічної продукції, які виокремлено з систем промислового маркетингу. З'ясовано характер і особливості маркетингу даної продукції. Досліджено маркетингову систему промислового підприємства як складну економічну систему. Оцінено стан, проблеми, ефективність і перспективи розвитку маркетингової діяльності промислових підприємств у сфері розробки та випуску виробничо-технічної продукції. Запропоновано використовувати принципи конструктивної еволюції технічних виробів, обгрунтовано її взаємозв'язок з маркетинговими стратегіями промислового підприємства й удосконалено методичні підходи до оцінювання конкурентоспроможності даної продукції. Розвинуто методологію створення довгострокових партнерських стосунків у промисловості. Розвинуто організаційні принципи становлення системи маркетингового менеджменту виробничо-технічної продукції за умов інноваційного розвитку промислових підприємств. Розроблено інформаційну модель системи управління маркетингом промислового підприємства.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)301-211.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА366342 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Тєлєтов О. С. 
Маркетингові дослідження : навч. посіб. / О. С. Тєлєтов. - К. : Знання України, 2010. - 299 c. - укp.

Висвітлено сутність, структуру, основні види та суб'єкти проведення маркетингових досліджень. Описано форми й особливості маркетингової інформації. Увагу приділено організації вибіркового дослідження, розробці пошукових питань і гіпотез відповідей, особливостям збирання й обробки даних на промисловому ринку та ринку кінцевих споживачів, визначенню місткості ринку та його сегментів, прогнозним дослідженням збуту продукції.

Освещены сущность, структура, основные виды и субъекты проведения маркетинговых исследований. Описаны формы и особенности маркетинговой информации. Уделено внимание организации выборочного исследования, разработке поисковых вопросов и гипотез ответов, особенностям сбора и обработки данных на промышленном рынке и рынке конечных потребителей, определению емкости рынка и его сегментов, прогнозным исследованиям сбыта продукции.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)290-211.1 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА724485 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Тєлєтов О. С. 
Рекламний менеджмент : підручник / О. С. Тєлєтов. - Суми : Унів. кн., 2009. - 364 c. - Бібліогр.: с. 275-278. - укp.

Розглянуто історію розвитку, класифікацію та особливості правового регулювання реклами. Висвітлено сутність і роль рекламного менеджменту в комунікаційній діяльності підприємства. Розглянуто особливості роботи рекламодавців і рекламних агентств, проблеми рекламного дослідження ринку, психологічні аспекти реклами. Увагу приділено питанням формування рекламних бюджетів, мовним засобам створення рекламного тексту, плануванню рекламної кампанії, брендинговій політиці, методам визначення економічної ефективності рекламної діяльності.

Рассмотрены история развития, классификация и особенности правового регулирования рекламы. Освещены сущность и роль рекламного менеджмента в коммуникационной деятельности предприятий. Рассмотрены особенности работы рекламодателей и рекламных агентств, проблемы рекламнного исследования рынка, психологические аспекты рекламы. Уделено внимание формированию рекламных бюджетов, языковым средствам создания рекламного текста, планированию рекламной кампании, брендинговой политике, методам определения экономической эффективности рекламной деятельности.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.0-803.81 я73-1

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА720218 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Тєлєтов О. С. 
Брендинг та ребрендинг в умовах сучасних промислових виробництв / О. С. Тєлєтов // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка". - 2010. - № 690. - С. 463-468. - Библиогр.: 6 назв. - укp.

Розглянуто зростаюче значення брендів у системі загальної маркетингової політики промислового підприємства. У складі брендингової діяльності виділено ребрендинг, охарактеризовано його особливості та показано доцільність використання ребрендингу для вітчизняних промислових підприємств. Проаналізовано деякі позитивні та негативні приклади брендингу на підприємствах України.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)301-803.4

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж29409/А Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

Тєлєтов О. С. 
Принципи проведення рекламної кампанії продукції підприємств харчової промисловості / О. С. Тєлєтов, О. І. Тарасенко // Вісн. Сум. держ. ун-ту. Сер. Економіка. - 2009. - № 1. - С. 119-129. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.

Запропоновано підхід до організації рекламної кампанії підприємства харчової промисловості. На конкретному прикладі простежено послідовність створення рекламного звернення і ефективного вибору ЗМІ та інших засобів реклами.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)306.71-82

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69231/екон. Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
20.

Тєлєтов О. С. 
Управлінські та податкові аспекти регулювання діяльності громадських організацій в Україні / О. С. Тєлєтов, О. В. Ревенко, В. О. Дементов // Вісн. Сум. держ. ун-ту. Сер. Економіка. - 2011. - № 1. - С. 120-129. - Бібліогр.: 12 назв. - укp.

Висвітлено особливості діяльності та податкового регулювання громадських організацій у сучасній Україні. Надано класифікацію громадських організацій за критерієм реальної мети та завдань їх створення. Проаналізовано існуючі механізми взаємодії органів державної влади та місцевого самоврядування з громадськими організаціями. Обгрунтовано необхідність створення громадських організацій нового типу, які б мали вплив на прийняття соціально-відповідальних управлінських рішень.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)291.12

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69231/екон. Пошук видання у каталогах НБУВ 
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського