Віртуальна довідка Тематичний інтернет-навігатор Наукова електронна бібліотека Автореферати дисертацій Реферативна база даних Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Формат представлення знайдених документів: | повний | стислий |
Пошуковий запит: (<.>A=Урбан М$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 3
Представлено документи з 1 до 3
|
| | | | |
1. |
Урбан М. С. Китайський досвід державного регулювання розвитку технопарків / М. С. Урбан // Пробл. науки. - 2011. - № 2. - С. 46-49. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.Досліджено досвід державного регулювання об'єктів інноваційної інфраструктури у Китаї. Проаналізовано систему пільг, направлену на активізацію діяльності технопарків. Визначено основні проблеми та перспективи розвитку національної інноваційної інфраструктури. Індекс рубрикатора НБУВ: У9(5КИТ)0-55
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж15960 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
| | | | |
2. |
Урбан М. С. Порівняльний аналіз досвіду функціонування технологічних парків у Російській Федерації та Україні / М. С. Урбан // Пробл. науки. - 2011. - № 1. - С. 24-30. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.Досліджено особливості державного регулювання інноваційної інфраструктури в Російській Федерації та Україні. Проведено порівняльний аналіз процесів формування та функціонування технопарків як об'єктів інноваційної інфраструктури. Запропоновано низку заходів, спрямованих на активізацію інноваційної діяльності в технопарках цих країн. Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4РОС)0-55-21,01 + У9(4УКР)0-55-21,01
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж15960 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
| | | | |
3. |
Урбан М. А. Методические варианты использования учебных моделей на уроках математики в начальной школе / М. А. Урбан // Педагогіка вищ. та серед. шк. : зб. наук. пр. - 2010. - Вип. 28. - С. 166-172. - Библиогр.: 3 назв. - рус.Рассмотрена проблема использования метода моделирования в процессе обучения младших школьников математике. Показаны противоречия между обоснованной в научных исследованиях целесообразностью применения моделирования как эффективного метода обучения математики в начальной школе и неготовностью учителей к систематическому использованию моделей на уроках математики. Рассмотрены методические варианты использования учебных моделей на уроках математики в начальной школе. Розглянуто проблему використання методу моделювання в процесі навчання молодших школярів математики. Показано протиріччя між обгрунтованою в наукових дослідженнях доцільністю використання моделювання як ефективного методу навчання математики в початковій школі і неготовністю учителів до систематичного використання моделей на уроках математики. Розроблено методичні варіанти використання навчальних моделей на уроках математики в початковій школі. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.24 + В1 р1-35
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж70936 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
|
|