Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
Пошуковий запит: (<.>A=Ухачевич Я$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 4
Представлено документи з 1 до 4

      
Категорія:    
1.

Ухачевич Я.  
Роль государства в обеспечении конкурентоспособности продукции / Я. Ухачевич // Экономика Украины. - 1999. - № 8. - С. 82-83. - рус.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР) 0-82 + Х819(4УКР)120

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж28369 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
2.

Ухачевич Я. П. 
Формування позитивного іміджу продукції: торгова марка чи бренд? / Я. П. Ухачевич, А. В. Дубодєлова // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка". - 2006. - № 552. - С. 141-146. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

Досліджено проблеми нецінових методів управління конкурентоспроможністю продукції засобами формування позитивного іміджу товару. Запропоновано підхід до вибору та застосування таких маркетингових засобів, як "торгова марка" та "бренд", які забезпечують товар додатковими конкурентними перевагами на ринку, не вдаючись до зниження цін.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.0-803.43

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж29409/А Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Ухачевич Я. П. 
Управління конкурентоспроможністю продукції: брендинг / Я. П. Ухачевич, А. В. Дубодєлова // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка". - 2007. - № 594. - С. 336-344. - Бібліогр.: 21 назв. - укp.

Розглянуто один з нецінових методів забезпечення конкурентоспроможності продукції - брендинг. На підставі виконаних досліджень та аналізу зарубіжних концепцій брендингу запропоновано вдосконалену концепцію конкурентного брендингу, розроблено алгоритм її реалізації на етапі розроблення нового бренду та виведення його на ринок. Пояснено зміст управління брендом на всіх етапах та запропоновано інструменти їх реалізації.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.0-803.81

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж29409/А Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Ухачевич Я. П. 
Удосконалення грошово-кредитного механізму для активізації інвестиційного процесу в Україні / Я. П. Ухачевич, Н. В. Маслова // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка". - 2011. - № 720. - С. 421-427. - Бібліогр.: 16 назв. - укp.

Розглянуто проблеми активізації інвестиційних процесів в Україні. Серед великої кількості чинників впливу на інвестиційну активність досліджено такий чинник, як процентна ставка за кредит, проаналізовано резерви його зниження. Рекомендовано пропозиції щодо регулювання грошово-кредитної політики НБУ на курс політики "дешевих грошей".


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)0-56

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж29409/А Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського