Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (2)
Пошуковий запит: (<.>A=Фархутдінова Ю$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 4
Представлено документи з 1 до 4

      
Категорія:    
1.

Фархутдінова Ю.  
Спільна діяльність як чинник розвитку особистості / Ю. Фархутдінова // Соц. психологія. - 2008. - № 4. - С. 111-121. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

У контексті розвитку особистості проаналізовано параметри та рівні ефективної взаємодії у процесі спільної діяльності молодших школярів. Представлено результати емпіричного дослідження впливу властивостей темпераменту (активності, темпу психічної діяльності, екстравертованості), міжособистісних стосунків (симпатії/антипатії) та навчальної діяльності на ефективність спільної діяльності дітей молодшого віку.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю954.04-734 + Ю984.030.2-994

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24479 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Фархутдінова Ю.  
Чинники формування музичних інтересів підлітків / Ю. Фархутдінова // Соц. психологія. - 2009. - № 3. - С. 147-155. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Проаналізовано теоретичні концепції проблеми вивчення музичних інтересів сучасних підлітків. Представлено результати анкетування, здійсненого в ході дослідження цінностей, інтересів та переваг у сфері музики серед підліткової аудиторії.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю983.402.2 + Ю983.723.3 + Ю984.544

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24479 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Фархутдінова Ю.  
Індивідуальний стиль вчителя як детермінанта успішного навчання школярів / Ю. Фархутдінова // Соц. психологія. - 2010. - № 1. - С. 178-185. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Надано результати дослідження індивідуального стилю педагогічної діяльності та професійної спрямованості вчителів молодших класів. Дослідження виконано на базі Донецького багатопрофільного ліцею N 37.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю940.91 + Ч421.421

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24479 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Фархутдінова Ю. Н. 
Психологічні особливості впливу сприймання музики на спілкування підлітків : автореф. дис. ... канд. психол. наук : 19.00.07 / Ю. Н. Фархутдінова; ДЗ "Південноукр. нац. пед. ун-т ім. К.Д. Ушинського" . - О., 2013. - 18 c. - укp.

Висвітлено результати дослідження впливу сприймання музики на особливості спілкування підлітків. Сприймання музики розглянуто як форма чуттєво-образного відображення дійсності, процес пізнання, переживання й оцінювання музичного твору, формування його художнього образу. Показано значущість впливу музично-знакової системи (музичних жанрів, специфіки музичної мови) на знакову систему спілкування (форми міжособистісної взаємодії, емоційні особливості, експресію, інтонацію, культуру комунікації). Розкрито особливості сприймання музики підлітками. Наведено характеристики музичних інтересів підлітків, емпірично встановлено, що розвинена художньо-естетична потреба, яка здебільшого реалізується в підлітковому віці через сприймання музики, впливає на покращання міжособистісних стосунків, розвиток потреби у спілкуванні, комунікативних якостей й організаційних вмінь, а також позначається на формуванні самооцінки. Розкрито особливості міжособистісних стосунків у підлітків, які захоплюються різними музичними жанрами. Розроблено тренінгову програму "Сприймання музики", за результатами її впровадження доведено вплив сприймання музики на розвиток та гармонізацію процесів спілкування у підлітків.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю984.544 + Ю953 + Ю983.402.2

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА402290 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського