Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (2)Книжкові видання та компакт-диски (14)Журнали та продовжувані видання (1)
Пошуковий запит: (<.>A=Федій О$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 19
Представлено документи з 1 до 19

      
Категорія:    
1.

Федій О. А. 
Естетотерапія : навч. посіб. / О. А. Федій. - К. : Центр учб. л-ри, 2007. - 254 c. - Бібліогр.: с. 248-254. - укp.

Наведено концепцію естетотерапевтичного впливу на особистість, що має проблеми соціалізації. Висвітлено сучасні психолого-педагогічні технології подолання кризових емоційно-стресових станів дитини та надання їй можливості самовираження та творчого вияву. Розглянуто питання музико-, фото-, казкотерапії. Доведено необхідність гуманно-ціннісного, індивідуально-духовного ставлення педагога до дитячої особистості.

Приведена концепция эстетотерапевтического влияния на личность, имеющую проблемы социализации. Освещены современные психолого-педагогические технологии преодоления кризисных эмоционально-стрессовых состояний ребенка и предоставления ему возможности самовыражения и творческой реализации. Изложены вопросы музыко-, фото-, сказкотерапии. Доказана необходимость гуманно-ценностного, индивидуально-духовного отношения педагога к личности ребенка.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч312я73 + Ю984.54я73

Шифр НБУВ: ВА691555 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Федій О. А. 
Підготовка педагогів до використання засобів естетотерапії: теорія і практика : монографія / О. А. Федій; Полтав. держ. пед. ун-т ім. В.Г.Короленка. - Полтава, 2009. - 404 c. - Бібліогр.: с. 369-402. - укp.

Проведено історико-педагогічний аналіз естетотерапевтичної складової процесу формування людської особистості. Розкрито концептуальні засади дослідження естетотерапії у професійній діяльності педагога, психолого-педагогічні засади підготовки педагогів до використання засобів естетотерапії у професійній діяльності. Охарактеризовано принципи естетотерапевтичного впливу на особистість педагога. Розглянуто мету та завдання естетотерапії у контексті особистісно орієнтованої психолого-педагогічної парадигми. Запропоновано концептуальну модель підготовки педагогів до естетотерапевтичної діяльності.

Проведен историко-педагогический анализ эстетотерапевтической слагаемой процесса формирования человеческой личности. Раскрыты концептуальные основы исследования эстетотерапии в профессиональной деятельности педагога, психолого-педагогические основы подготовки педагогов к использованию средств эстетотерапии в профессиональной деятельности. Охарактеризованы принципы эстетотерапевтического влияния на личность педагога. Рассмотрены цель и задачи эстетотерапии в контексте личностно ориентированной психолого-педагогической парадигмы. Предложена концептуальная модель подготовки педагогов к эстетотерапевтической деятельности.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.355 + Ю945.40-82

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА721627 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Федій О. А. 
Теорія і практика підготовки педагогів до використання засобів естетотерапії у професійній діяльності : автореф. дис. ... д-ра пед. наук : 13.00.04 / О. А. Федій; НАПН України, Ін-т пед. освіти і освіти дорослих. - К., 2010. - 44 c. - укp.

Досліджено теоретико-методологічні та методичні засади підготовки педагогів до використання засобів естетотерапії у професійній діяльності. Проведено історико-педагогічний аналіз естетотерапевтичного складника процесу формування гармонійної особистості. Обгрунтовано загальні принципи й етапи проектування засобів естетотерапії у професійну діяльність педагога. З'ясовано процесуально-функціональні основи естетотерапевтичної підготовки педагогів, її змістовий складник і розргоблено теоретичну модель даної підготовки. Експериментальне перевірено організаційно-методичну систему підготовки педагогів до естетотерапевтичної діяльності. Визначено критеріальні рівні готовності педагогів до використання засобів естетотерапії у професійній діяльності.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.355 + Ю945.40-82

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА376312 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Федій О. А. 
Педагогічна ігротерапія у підготовці майбутнього вчителя до професійної діяльності / О. А. Федій // Вісн. Черкас. ун-ту. Сер. Пед. науки. - 2009. - Вип. 147. - С. 108-114. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Висвітлено теоретико-методологічні та методичні аспекти підготовки майбутнього вчителя до використання сучасної педагогічної технології ігротерапії. Представлено змістовий та історико-методологічний аналіз поняття "педагогічна ігротерапія". Виокремлено найбільш ефективні напрями розвитку зазначеної моделі реалізації гуманістичної концепції освіти за умов вищої школи.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.203 + Ч421.252.46

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69408 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Федій О. А. 
Християнсько-релігійні засади естетотерапевтичного впливу на людину у змісті підготовки сучасного педагога до професійної діяльності / О. А. Федій // Вісн. Черкас. ун-ту. Сер. Пед. науки. - 2010. - Вип. 183, ч. 3. - С. 97-104. - Бібліогр.: 11 назв. - укp.

Обгрунтовано естетотерапевтичну концепцію духовного розвитку людини у психолого-педагогічному просторі сучасного навчального закладу. Розглянуто начально-виховні засади естетотерапевтичного впливу на людину у світлі християнської антропології. Доведено необхідність спеціальної підготовки педагога щодо творчого використання естетотерапевтичних православних традицій виховання особистості.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю945.401-82 + Э372-110.7

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69408 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Федій О. 
Естетотерапія: теорія і практика гуманної педагогіки / О. Федій // Неперерв. проф. освіта: теорія і практика. - 2008. - № 1. - С. 176-184. - Бібліогр.: 11 назв. - укp.

Розглянуто оригінальну авторську концепцію естетотерапевтичної дії на особистість з проблемами психофізичного та соціального розвитку. Висвітлено теоретико-методологічні та практичні засади естетотерапії - новітнього напряму сучасної гуманістичної психолого-педагогічної науки. Подано класифікацію 12-ти почуттів людини (за К. Кенінгом) у їх розвитку через сприймання та встановлено відповідність окремих видів естетотерапії розвиткові почуттєвої сфери людини. За результатами проведеного аналізу гуманної сутності естетотерапевтичного впливу на особистість дитини у площині педагогічного процесу зроблено висновки: про актуальність естетотерапії як чинника формування особистості технократичної доби; про необхідність гуманно-ціннісного ставлення педагога до кожного вихованця й комплексного підходу до створення індивідуально-комфортного середовища для духовного та творчого розвитку особистості дитини.

Представлена оригинальная авторская концепция эстетотерапевтического воздействия на личность с проблемами психофизического и социального развития. Освещены теоретико-методологические и практические основы эстетотерапии - новейшего направления современной гуманистической психолого-педагогической науки. Дана классификация 12-ти чувств человека (по К. Кенингу) в их развитии через восприятие и установлено соответствие между отдельными видами эстетотерапии и развитием чувственной сферы человека. По результатам проведенного анализа гуманной сущности эстетотерапевтического воздействия на личность ребенка в плоскости педагогического процесса сделаны выводы: об актуальности эстетотерапии как фактора формирования личности технократического периода; о необходимости гуманно-ценностного отношения педагога к каждому воспитаннику и комплексного подхода к созданию индивидуально-комфортной среды для духовного и творческого развития личности ребенка.

In the article the original author's conception of the aestetoterapeutical influence on personality with the problems of socialization is presented. An attempt is carried out theoretical, methodological and practical proof of necessity of the humanely-valued relation of teacher to every pupil. The questions of individually-creative and spiritual development of child are considered in the conditions of the personality oriented comfort psychological and pedagogical environment. The separate types of aestetotherapy are selected in accordance with forming and development of perceptible sphere of human being.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю984.540.3-52 + Ч421.355

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23380 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Федій О. А. 
Терапевтичний потенціал естетичної системи всесвіту: філософсько-онтологічний підхід / О. А. Федій // Педагогіка і психологія. - 2010. - № 3. - С. 80-91. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

Висвітлено філософсько-онтологічні засади сучасної естетотерапевтичної концепції збереження й творчого розвитку дитини за умов освітнього простору. Визначено основні структурні складові естетотерапії як інтегративної природної системи гармонізації стосунків людини зі Всесвітом. Охарактеризовано методи досліджень естетичних явищ серед головних засад класичної естетики, які мають принциповий зв'язок із естетотерапевтичною теорією розвитку сучасної особистості. Розкрито найважливішу естетичну якість Всесвіту - ритм, який природно впорядковує все світове буття. Представлено естетотерапію як самостійну психолого-педагогічну науку, покликану актуалізувати особистісний естетичний потенціал людини. Зроблено висновок про основні онтологічні характеристики складових естетичної системи Всесвіту, якими слід вважати загальну гармонію та суспільну онтологічну основу естетичного.

Освещены философско-онтологические основы современной эстетотерапевтической концепции сохранения и творческого развития ребенка в условиях образовательного пространства и обозначены основные структурные составляющие эстетотерапии как интегративной природной системы гармонизации отношений человека с Вселенной. Определены методы исследований эстетических явлений среди главных принципов классической эстетики, имеющих принципиальную связь с эстетотерапевтической теорией развития современной личности. Раскрыто важнейшее эстетическое качество Вселенной - ритм, который естественно упорядочивает все мировое бытие. Эстетотерапия представлена как самостоятельная психолого-педагогическая наука, призванная актуализировать личностный эстетический потенциал человека.

Аrticle deals with philosophical and ontological foundations of modern conservation concept and creative development of children in the educational space and to identify key structural components as integrative nature of the harmonization of human relationships with the universe. Defined research methods of aesthetic phenomena among the main principles of classical aesthetics with a principled relationship with theory of modern identity. Disclosure of important aesthetic quality of the universe - therhythm, which is naturally, organizes the entire world being. Aesthetotherapy presented as a self-psychological-pedagogical science, designed to update the personal aesthetic potential of man. Concluded that the basic ontological characteristics of the aesthetic components of the universe, which should be considered as the general harmony and social ontological basis of the aesthetic.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю984.540-82

Шифр НБУВ: Ж14642 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Федій О. А. 
Лялькотерапія у професійній діяльності педагога / О. А. Федій // Постметодика. - 2009. - № 1. - С. 46-50. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Розглянуто сучасні підходи вітчизняних і зарубіжних дослідників до застосування лялькотерапії як новітньої інтеграційної психолого-педагогічної технології. Наведено теоретико-практичний аспект використання лялькотерапії у світлі особистісно орієнтованої педагогіки. Висвітлено основні напрями та принципи використання ляльки у корекційно-виховній роботі педагога з дітьми різних категорій в освітньому закладі з навчальною, діагностуючою та коригувальною метою.

Рассмотрены современные подходы отечественных и зарубежных исследователей к применению куклотерапии как новейшей интеграционной психолого-педагогической технологии. Представлен теоретико-практический аспект использования куклотерапии в свете личностноориентированной педагогики. Освещены основные направления и принципы использования куклы в коррекционно-воспитательной работе педагога с детьми разных категорий в учебном заведении с обучающей, диагностирующей и корригирующей целью.

This article tells about contemporary approaches of home and foreign researches to use of Puppet Therapy as the newest integrative psychological and pedagogical technique. Author represents theoretical and practical aspect of Puppet Therapy from the standpoint of personality-oriented pedagogic. The main directions of Puppet Therapy use in teacher's work are defined.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.355.25 + Ю984.546-82

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14603 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Федій О. А. 
Запровадження естетотерапії у професійну діяльність педагогів / О. А. Федій // Постметодика. - 2011. - № 3. - С. 28-31. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Досліджено загальні принципи педагогічного проектування естетотерапії у професійну діяльність педагогів. Сформульовано концептуальні основи цього багатовекторного явища та розроблено загальні підходи до проектування та конструювання процесу підвищення кваліфікації у Сумському обласному інституті післядипломної педагогічної освіти. Ідею проектування естетотерапії у професійну діяльність педагогів розглянуто у двовимірному плані: естетотерапія як самодостатній предмет педагогічного проектування і як об’єкт проектування на технологічному та процесуальному рівнях. Зауважено, що поетапна реалізація проектування естетотерапії у професійну діяльність педагога неможлива без урахування функціонально-процесуальних засад підготовки педагогів до естетотерапевтичної діяльності.

Исследованы общие принципы педагогического проектирования эстетотерапии в профессиональную деятельность педагогов. Сформулированы концептуальные основы этого многовекторного явления и разработаны общие подходы к проектированию и конструированию процесса повышения квалификации в Сумском областном институте последипломного педагогического образования. Идея проектирования эстетотерапии в профессиональную деятельность педагогов рассмотрена в двумерном плане: эстетотерапия как самодостаточный предмет педагогического проектирования и как объект проектирования на технологическом и процессуальном уровнях. Отмечено, что поэтапная реализация проектирования эстетотерапии в профессиональную деятельность педагога невозможна без учета функционально-процессуальных основ подготовки педагогов к эстетотерапевтической деятельности.

Author has considered the idea of aestetotherapy projecting into the teachers' professional activity in the dual context: as the new phenomena and self sufficient object of the pedagogical projecting and as its object - on the technological and procedural levels.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.514(4УКР)78 + Ч421.355

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14603 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Топузов О. М. 
Вплив демографічних знань на формування життєвих компетенцій учнів / О. М. Топузов, О. А. Федій // Постметодика. - 2011. - № 6. - С. 48-50. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Розглянуто важливу складову шкільної географічної освіти – демографічну характеристику населення. Відзначено, що глибоке розуміння демографічної складової шкільної освіти є необхідним елементом знань учнів ІХ і Х класів, який впливає на їх ставлення до виконання обов'язків у подружньому житті, сім'ї, від яких і залежить позитивні показники шлюбності, народжуваності, природного приросту в Україні. Проаналізовано динаміку чисельності населення України, його структуру, особливості якісних характеристик. Обгрунтовано загрозу для України тенденції старіння населення, що призводить до демографічного навантаження на працездатне населення. Встановлено, що за рівнем тривалості життя Україна посідає 113-те місце серед країн із середнім показником життя – 66 років. Констатовано, що демографічні знання учнів здатні зорієнтувати молоде покоління на активну позицію щодо ведення здорового способу життя, збереження позитивного морального і духовного стану.

Рассмотрена важная составляющая школьного географического образования - демографическая характеристика населения. Отмечено, что глубокое понимание демографической составляющей школьного образования является необходимым элементом знаний учащихся IX - Х классов, которое влияет на их отношение к исполнению обязанностей в супружеской жизни, семье, от которых и зависит положительные показатели замужества, рождаемости , естественного прироста в Украине. Проанализирована динамика численности населения Украины, его структура, особенности качественных характеристик. Обоснована угроза для Украины тенденции старения населения, что приводит к демографической нагрузке на трудоспособное население. Установлено, что по уровню продолжительности жизни Украина занимает 113-ое место среди стран со средним показателем жизни -- 66 лет. Констатировано, что демографические знания учеников могут сориентировать молодое поколение на активную позицию по ведению здорового образа жизни, сохранение положительного морального и духовного состояния.

Is considered an important part of school geography education - the demographic characteristics of the population. It is noted that a deep understanding of the demographic component of the school is essential for students' knowledge IX-X and X-graderswhich affects their attitude to his duties in marriage, family, and depends on which positive indicators of marriage, fertility, natural increase in Ukraine. The dynamics of the population of Ukraine, its structure, features high-quality performance. Unsubstantiated threat to Ukraine's trend of population aging, which leads to the demographic burden on the working population. Found that the level of life expectancy Ukraine ranks 113th among the countries with the average life - 66 years. Stated that the demographic knowledge can guide the students to the younger generation of a positive attitude towards healthy living, maintaining a positive moral and spiritual condition.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.358 + Д8 р(4УКР)2 + С73(4УКР)64 р2

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14603 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Федій О. 
Зарубіжний досвід використання лялькотерапії у роботі з дітьми дошкільного віку / О. Федій // Гуманіт. вісн. ДВНЗ "Переяслав-Хмельниц. держ. пед. ун-т ім. Г. Сковороди" : наук.-тер. зб. - 2008. - Вип. 14. - С. 312-316. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Висвітлено зарубіжний досвід використання ляльки в корекційно- реабілітаційній роботі з дітьми дошкільного віку, що мають певні вади соціально-особистісного та психофізичного розвитку. Проаналізовано існуючі психолого-педагогічні технології лялькотерапії у світлі гуманістичних підходів особистісно орієнтованої педагогіки.

Освещён зарубежный опыт использования куклы в коррекционно- реабилитационной работе с детьми дошкольного возраста, имеющих определённые недостатки социально-личностного и психофизического развития. Проанализированы существующие психолого-педагогические технологии куклотерапии в свете гуманистических подходов личностно- ориентированной педагогики.

In the article foreign experience of the use of doll is lighted up in correction and rehabilitation work with the children of preschool age that have certain defects of socially personality and psychical and physical development. By an author are analyzed existing psychological and pedagogical technologies of Puppet Therapy in light of humanism approaches of the personality orientated pedagogic.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю983.401 + Ю983.612-82

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж71961 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Федій О. А. 
Формування у старшокласників демографічних понять у процесі навчання економічної і соціальної географії : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 / О. А. Федій; НАПН України, Ін-т педагогіки. - К., 2013. - 20 c. - укp.

Дослідження присвячено теоретичним, методичним і практичним основам формування у старшокласників демографічних понять (ДП) у процесі навчання економічної і соціальної географії. Визначено важливість формування ДП у ІХ класі як перехідному етапі від основної до старшої школи. Обгрунтовано психолого-педагогічні умови вивчення демографічної характеристики населення у старшокласників. Проаналізовано зміст ДП у шкільних підручниках і навчальних посібниках із курсів економічної та соціальної географії. Систематизовано ДП у шкільній географії. Розроблено картографічні та структурно-логічні навчальні моделі демографічного спрямування. Експериментально доведено ефективність розробленої методики формування ДП у аналітичній, табличній і графічній формах. Розроблено критерії оцінювання засвоєння ДП. Запропоновано методичні рекомендації для успішного засвоєння учнями ІХ і Х класів ДП.


Індекс рубрикатора НБУВ: С73(0) р2 + С73(4УКР) р2

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА397819 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Федій О. А. 
Формування демографічних понять у процесі навчання економічної і соціальної географії : монографія / О. А. Федій; Полтав. нац. пед. ун-т ім. В.Г. Короленка. - Полтава : ПНПУ ім. В. Г. Короленка, 2014. - 138 c. - Бібліогр.: с. 98-108 - укp.

Розкрито теоретичні аспекти формування знань про населення у процесі навчання економічної та соціальної географії України та світу в середній школі. Конкретизовано зміст демографічних понять. Наведено картографічні та структурно-логічні навчальні моделі демографічного спрямування. Надано методичні рекомендації з формування демографічних понять у шкільній географії.


Індекс рубрикатора НБУВ: С73(0) р2 + С73(4УКР) р2

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА785067 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Топузов О. М. 
Логіко-гносеологічний аналіз процесу формування демографічних понять / О. М. Топузов, О. А. Федій // Постметодика. - 2012. - № 3. - С. 51-56. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

Здійснено типізацію понять як науково-педагогічної і логічної категорії та найвагомішого елемента теорії пізнання. Висвітлено питання типізації понять, що є необхідною складовою пізнавальної діяльності учнів на прикладі демографічної характеристики населення в шкільному курсі географії. Зауважено, що формування демографічного поняття в учнів у процесі навчання є одним із головних завдань шкільної географічної освіти. Вказано, що саме у процесі типізації реалізується уміння учнів не тільки розуміти поняття, а й використовувати їх у системі географічних знань і буденному житті. Вміщено схеми: типізації понять за змістом та обсягами (рис. 1); формування демографічних понять шляхом узагальнення (рис. 2); поняття як логічна категорія (із прикладами з демографії) (рис. 3). Розглянуто питання конкретизації понять у методичній літературі і практиці шкільного викладання.

Осуществлена типизация понятий научно-педагогической и логической категории и весомого элемента теории познания. Освещены вопросы типизации понятий, которые являются необходимой составляющей познавательной деятельности учащихся на примере демографической характеристики населения в школьном курсе географии. Замечено, что формирование демографического понятия у учащихся в процессе обучения является одной из главных задач школьного географического образования. Указано, что именно в процессе типизации реализуется умения учащихся не только понимать понятия, но и использовать их в системе географических знаний и повседневной жизни. Помещены схемы: типизации понятий по содержанию и объему (рис. 1); формирование демографических понятий путем обобщения (рис. 2); понятия как логическая категория (с примерами по демографии) (рис. 3). Рассмотрены вопросы конкретизации понятий в методической литературе и практике школьного преподавания.

Carried typing concepts of scientific, educational, logical category and weight of the element of the theory of knowledge. The questions of typing words that are a necessary component of the cognitive activity of students on the example of the demographic characteristics of the population in the school geography course. It is noted that the formation of the concept of the demographic of students in the learning process is one of the main tasks of school geography education. Indicated that it is in the process of being implemented typing skills of students not only understand the concepts, but also to use them in the system of geographical knowledge and everyday life. Placed scheme: typing concepts in content and volume (Fig. 1) the formation of demographic concepts by generalizing (Fig. 2) and the concept as a logical category (with examples on demographics) (Fig. 3). The questions of detail in terms of methodological literature and practice of school teaching.


Індекс рубрикатора НБУВ: Д8р(4УКР)2 + У049(4УКР)2 р2

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14603 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Федій О. А. 
Пісочна терапія у просторі професійної діяльності сучасного вчителя початкових класів / О. А. Федій // Вісн. Житомир. держ. ун-ту ім. І. Франка. - 2009. - Вип. 43. - С. 96-101. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

Висвітлено психолого-педагогічний потенціал новітнього напряму розвитку психотерапевтичних знань - пісочної терапії. На підставі аналізу сучасного зарубіжного досвіду естетотерапії природними та мистецькими засобами виділено найбільш ефективні шляхи впровадження пісочної терапії в освітній процес початкової школи.

Представлен психолого-педагогический потенциал нового направления психотерапевтических знаний - песочной терапии. На основе анализа современного зарубежного опыта эстетотерапии природными и игровыми средствами выделены эффективные пути использования песочной терапии в образовательном процессе начальной школы.

The pedagogical and psychological potential of new psychotherapy knowledge direction - Sandplay is presented in the article. The author has selected the effective ways of the using sandy therapy in the educational process of primary school, according to the analysis of the modern foreign aestetotherapy experience and with the help of natural and playing facilities.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю984.54-82

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70151 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Федій О. А. 
Ретроспективний аналіз вітчизняного досвіду використання естетотерапії у професійній діяльності педагога / О. А. Федій // Зб. наук. пр. Уман. держ. пед. ун-ту ім. П. Тичини. - 2011. - Ч. 1. - С. 176-182. - укp.

Висвітлено досвід української народної педагогіки та основних надбань вітчизняних педагогів-гуманістів щодо створення естетотерапевтичного освітнього середовища, у якому гармонійно й творчо розвивається індивідуальність педагога та вихованця. Зазначено, що українська педагогіка розвивалась як особлива форма самоусвідомлення та самовираження людини у філософському національно-культурному форматі знань. Зроблено висновок, що естетотерапевтичний контекст педагогічних ідей на Україні завжди відповідав гострим запитам сучасності, створював ті необхідні освітні умови, що дозволяли формувати повноцінного, життєздатного громадянина своєї держави.

Освещены опыт украинской народной педагогики и основных достижений отечественных педагогов-гуманистов по созданию эстетотерапевтической образовательной среды, в котором гармонично и творчески развивается индивидуальность педагога и воспитанника. Отмечено, что украинская педагогика развивалась как особая форма самосознания и самовыражения человека в философском национально-культурном формате знаний. Сделан вывод: эстетотерапевтический контекст педагогических идей на Украине всегда отвечал острым запросам современности, создавал необходимые образовательные условия, позволявшие формировать полноценного, жизнеспособного гражданина своего государства.

The experience of Ukrainian folk pedagogy and major achievements of local educators, humanists aesthetes therapy to create an educational environment in which harmoniously and creatively developing personality of the teacher and pupil. It is noted that Ukrainian education developed as a special form of self-awareness and self-expression in human philosophical national cultural form of knowledge.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.355

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69898 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Федій О. А. 
Територіальна структура сільського розселення Полтавської області / О. А. Федій // Укр. геогр. журн.. - 2016. - № 3. - С. 44-49. - Бібліогр.: 16 назв. - укp.

Мета публікації - виділити елементи територіальної структури сільського розселення населення на прикладі Полтавської області та визначити особливості його сучасної територіальної організації на обласному рівні. Розглянуто суть територіальної структури сільського розселення та виділено його складові елементи - сільські агломерації, руральні та рурбальні кущі. Обгрунтовано функціонування сільських поселень у системах розселення на обласному, міжрайонному, районному, кущовому, місцевому рівнях залежно від зв'язків з господарського забезпечення, задоволення соціально-культурних та соціально-побутових потреб.


Індекс рубрикатора НБУВ: У049(4УКР)25

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14560 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Федій О. А. 
Професійна підготовка педагогів початкової школи до використання естетотерапії: теорія і практика : [монографія] / О. А. Федій, Т. В. Мірошніченко, Ю. Г. Кулімова. - Полтава : АСМІ, 2018. - 331 c. - укp.

Обгрунтовано науково-методологічні засади естетотерапії у контексті фахового зростання фахівців педагогічної сфери. Висвітлено особливості імплементації естетотерапевтичних педагогічних технологій у освітньо-виховний процес школи І ступеня в умовах Нової української школи. На основі аналізу вітчизняних і зарубіжних науково-педагогічних досліджень розкрито психолого-педагогічний потенціал засобів естетотерапії у діяльності сучасного вчителя початкової школи. Подано методичний матеріал з використанням естетотерапевтичних технологій в умовах навчально-виховного процесу початкової ланки освіти.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.355

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА828655 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

Федій О. А. 
Підготовка студентів педагогічних інститутів до естетичного виховання дітей 6-7 років : Дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / О. А. Федій; Полтавський державний педагогічний інститут імені В. Г. Короленка. - Полтава, 1995. - 190 c. - укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.203

Рубрики:

Шифр НБУВ: ДС51106 Пошук видання у каталогах НБУВ 


 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського