Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
Пошуковий запит: (<.>A=Фурник І$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 3
Представлено документи з 1 до 3

      
Категорія:    
1.

Фурник І. В. 
Вивчення курсу інформатики та використання ІКТ у навчальному процесі / І. В. Фурник, В. М. Шемшур // Пед. вісн.. - 2009. - № 3. - С. 47-48. - укp.

Висвітлено діяльність щодо викладання курсу інформатики та використання ІКТ в ЗНЗ Черкаської області у 2009/2010 навчальному році. Вказано на досягнення, недоліки, надано рекомендації директорам ЗНЗ, учителям.


Індекс рубрикатора НБУВ: З970 р2

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж100396 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Фурник І. В. 
Використання ІКТ в професійній діяльності педагога / І. В. Фурник, В. М. Шемшур // Пед. вісн.. - 2012. - № 3. - С. 50-51. - укp.

Розглянуто проблему стовідсоткового володіння вчителями основами ІКТ та використання їх в професійній діяльності і побуті. Висвітлено роботу з навчання вчителів основ ІКТ за програмами "Сто відсотків" та "Відкритий світ". Зосереджено увагу на аналізі стану інформатизації навчальних закладів в Черкаському районі Черкаської області. Розкрито питання викладання предметів "Інформатика" у V - XI класах та "Сходинки до інформатики" у II - IV класах. Наголошено, що вчитель самостійно добирає засоби та методи подання навчального матеріалу, визначає форму проведення практичних робіт (робота з елементами досліджень, спільна робота в Інтернеті, лабораторні роботи, практикуми, тощо). Виокремлено питання навчання учнів безпечного користування Інтернетом, поради батькам, яким чином контролювати роботу дітей в Інтернеті вдома.


Індекс рубрикатора НБУВ: З970.4 р(4УКР)7

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж100396 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Фурник І. В. 
Впроваджуємо нові інформаційні технології в початковій школі / І. В. Фурник, В. М. Шемшур // Пед. вісн.. - 2013. - № 3. - С. 45-47. - укp.

Подано інформацію про початок та хід процесу інформатизації початкової школи в цілому в Україні, та в Черкаській області зокрема. Висвітлено особливості вивчення інформатики в початковій та середній школі на основі Державного стандарту базової та повної загальної середньої освіти. Розглянуто основні матеріали методичного вебінару «Науково-методичні засади введення нової програми з інформатики в V - IX класах загальноосвітніх навчальних закладів». Виявлено види компетентностей, які характеризують навчання на основі компетентнісного підходу. Запропоновано форми інтерактивного навчання інформатики та технології унаочнення викладання інших предметів за допомогою засобів інформатики. Наголошено на зростанні пасивності учнів у навчанні окремих дисциплін та в цілому. Обґрунтовано зростання ролі дистанційного навчання за сучасних умов отримання освіти в школі.

Представлена информация о начале и ходе процесса информатизации начальной школы в целом в Украине, и в Черкасской области в частности. Освещены особенности изучения информатики в начальной и средней школе на основе Государственного стандарта базового и полного общего среднего образования. Представлены основные материалы методического вебинара «Научно-методические основы введения новой программы по информатике в V - IX классах общеобразовательных учебных заведений». Выявлены виды компетенций, характеризующих обучение на основе компетентностного подхода. Предложены формы интерактивного обучения информатике и технологии наглядности преподавания других предметов с помощью средств информатики. Отмечен рост пассивности учащихся в обучении отдельным дисциплинам и в целом. Обосновано возрастание роли дистанционного обучения в современных условиях получения образования в школе.

Given is the information on the beginning and during the process of informatization of primary school as a whole in Ukraine and in the Cherkassy region in particular. Highlighted are the features of studying computer science in elementary and secondary schools on the basis of the State standard of basic and upper secondary education. Presented are the basic methodological materials webinar "Scientific and methodological bases of introduction of a new program in computer science in grades V - IX of secondary schools”. Indicated are the kinds of competencies that characterize the learning competency-based approach. Proposed are forms of interactive learning science and technology teaching the visibility of other objects by means of computer science. Grounded is the growth of the passivity of students in certain disciplines and learning in general. Justified is the growing role of e-learning in the current conditions of education in the school.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.221.253

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж100396 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського