Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (2)Книжкові видання та компакт-диски (5)
Пошуковий запит: (<.>A=Філіпович В$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 14
Представлено документи з 1 до 14

      
Категорія:    
1.

Перерва В. М. 
Нові супутникові технології у процесах пошуку, розвідки і розробки родовищ нафти і газу / В. М. Перерва, Г. Ф. Бусел, О. І. Архипов, В. Є. Філіпович // Косм. наука і технологія. - 1999. - 5, № 2/3. - С. 31-33. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Визначено роль супутникової інформації щодо підвищення ефективності геологорозвідувальних робіт на сучасному етапі, що характеризується погіршенням гірничо-геологічних умов. Розроблено нові супутникові технології для використання під час проведення геологорозвідувальних робіт на шельфі та суходолі. Підтверджується необхідність подальшого вдосконалення форм і методів організації цих досліджень.


Індекс рубрикатора НБУВ: Д453.3-5 + И36

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14846 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Філіпович В. О. 
Спосіб лікування ателектазу і параканкрозної пневмонії у хворого на рак легенів / В. О. Філіпович, А. А. Ткач // Шпит. хірургія. - 2006. - № 1. - С. 110. - укp.

Описано спосіб лікування ателектазу та параканкрозної пневмонії у хворого на рак легенів (помірно-диференційований плоскоклітинний рак) 56 років. Оскільки хворий відмовився від оперативного лікування, було запропоновано альтернативний паліативний метод лікування у вигляді ендоскопічної коагуляційної реканалізації пухлини з подальшим встановленням полівінілового стента в нижньочастковий бронх справа. Через місяць після опромінення стент видалено. Під час контрольної фібробронхоскопії спостерігалась значна позитивна динаміка. Після проведеного лікування безрецидивний період у хворого складає один рік і п'ять місяців.

Описан способ лечения ателектаза и параканкрозной пневмонии у больного раком легких (умеренно-дифференцированный плоскоклеточный рак) 56 лет. Так как больной отказался от оперативного лечения, был предложен альтернативный палиативный метод лечения в виде эндоскопической коагуляционной реканализации опухоли с дальнейшей установкой поливинилового стента в нижнюю часть бронха справа. Через месяц после облучения стент удален. Во время конторльной фибробронхоскопии наблюдалась значительная положительная динамика. После проведенного лечения безрецидивный период у больного составляет один год и пять месяцев.


Індекс рубрикатора НБУВ: Р569.423 + Р412.3-5

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16211 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Мичак А. Г. 
Використання аерокосмічного та газогеохімічного методів для вивчення загазованості приземного шару атмосфери територій нафтовидобутку у Передкарпатському прогині / А. Г. Мичак, О. І. Кудряшов, В. Є. Філіпович, О. Г. Калінкін, Н. П. Максимович // Косм. наука і технологія. - 2002. - 8, № 2-3. - С. 218-221. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: Д453.1с11

Шифр НБУВ: Ж14846 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
4.

Філіпович В. Є. 
Особливості комплексування дистанційних та традиційних методів при пошуках руд кольорових металів / В. Є. Філіпович, В. Л. Приходько, Д. О. Тарангул // Косм. наука і технологія. - 2002. - 8, № 2-3. - С. 170-173. - Бібліогр.: 11 назв. - укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: Д451.3-5с11

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14846 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
5.

Лялько В. І. 
Застосування матеріалів багатоспектральної космічної зйомки при вирішенні задач природокористування / В. І. Лялько, М. О. Попов, О. Д. Федоровський, А. І. Воробйов, Г. М. Жолобак, З. В. Козлов, А. Г. Мичок, О. І. Сахацький, С. А. Станкевич, В. Є. Філіпович, З. М. Шпортюк // Косм. дослідж. в Україні. 2004 - 2006. - Київ, 2006. - С. 14-21. - Бібліогр.: 17 назв. - укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: Б1в6

Шифр НБУВ: СО27307 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
6.

Горняк О. В. 
Розвиток теоретичних підходів до аналізу взаємозв'язків ринкових структур, конкуренції та концентрації / О. В. Горняк, В. В. Філіпович // Екон. теорія. - 2009. - № 1. - С. 67-80. - укp.

Проаналізовано розвиток теоретичних підходів до вивчення таких економічних категорій як "конкуренція", "концентрація", "ринкова структура" та їх взаємозв'язку.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.295.5

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24845 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Філіпович В. Є. 
Комплексне застосування дистанційних аерокосмічних і польового газортутного методів при пошуках покладів вуглеводнів (на прикладі нафтогазоносних площ альпійської зони і Дніпрово-Донецької западини) : Автореф. дис... канд. геолог. наук : 05.07.12 / В. Є. Філіпович; НАН України. Ін-т геолог. наук. Центр аерокосм. дослідж. Землі. - К., 2000. - 20 c. - укp.

Досліджено закономірності подільності земної кори та вплив тектонічних напруг на порушення суцільності, а також фізико-механічної однорідності гірських порід. Встановлено критерії виявлення (прогнозу) у продуктивному розрізі зон вторинної зміни порід з високими ємнісно-фільтраційними властивостями в осадовому чохлі та породах кристалічного фундаменту. Вивчено кінематику різномасштабних тектонічних порушень та їх вплив на флюїдомасоперенос. Розроблено прийоми попередньої оцінки нафтогазоносності локальних об'єктів і прогнозування ділянок із максимальною нафтогазоносністю до постановки пошуково-розвідувального буріння і на стадіях дорозвідки, а також експлуатації родовищ.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Д443.11 + Д453.3-5

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА310631 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Мичак А. Г. 
Аерокосмічні дослідження геологічного середовища : наук.-метод. посіб. / А. Г. Мичак, В. Є. Філіпович, В. Л. Приходько, Б. О. Ніколаєнко, О. О. Янцевич; Держ. геол. служба України, Півн. держ. регіон. геол. п-во "Північгеологія", НАН України, Ін-т геол. наук. - К., 2010. - 245 c. - Бібліогр.: с. 216-225. - укp.

Розглянуто методичні принципи та технології використання матеріалів дистанційної інформації під час виконання геологознімальних робіт в Україні на основі сучасних даних космічних зйомок. Висвітлено базові питання фізичних основ дистанційних зйомок, стан світових космічних знімальних систем і методичні прийоми попередньої обробки цифрових дистанційних зображень для вивчення геологічного середовища. Визначено місце, завдання, методику й організацію аерокосмогеологічних досліджень в процесі регіональних і детальних геологознімальних робіт. Наведено приклади тематичного використання матеріалів дистанційних зйомок в процесі вивчення геологічного середовища України. Проаналізовано результати дистанційного зондування у разі пошуку кольорових металів, гідрологічних і нафтогазопошукових досліджень. Вивчено геолого-екологічний стан промислових і міських агломерацій.


Індекс рубрикатора НБУВ: Д23 с141.2 + Д443.11

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВС51068 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Філіпович В. М. 
Інтелектуальні здібності як професійно-значущі якості ментального досвіду та інтелектуальної компетентності людини в контексті її загального особистісного розвитку / В. М. Філіпович // Проблеми соц. роботи: філософія, психологія, соціологія. - 2015. - № 1. - С. 61-65. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Розглянуто перспективні напрями в галузі психології здібностей. Обговорено перспективи онтологічної теорії інтелекту в контексті вивчення ментального (розумового) досвіду та інтелектуальної компетентності особистості. Проаналізована необхідність комплексної діагностики інтелектуальних здібностей як основи ментального розвитку.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю937.24

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж74279 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Філіпович В. М. 
Причини та чинники девіантної поведінки: теоретичний аспект / В. М. Філіпович // Проблеми соц. роботи: філософія, психологія, соціологія. - 2013. - № 1. - С. 139-142. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Представлено основні методологічні та теоретичні підходи до визначення причин, умов та факторів, що детермінують явище девіантної поведінки.


Індекс рубрикатора НБУВ: С5*36 + Ю701.52

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж74279 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Лялько В. І. 
До 25-річчя від дня заснування Державної установи "Науковий Центр аерокосмічних досліджень Землі Інституту геологічних наук Національної академії наук України" / В. І. Лялько, М. О. Попов, О. Д. Федоровський, В. Є. Філіпович, С. М. Єсипович, О. В. Седлерова // Геол. журн.. - 2017. - № 1. - С. 101-108. - Бібліогр.: 17 назв. - укp.

ДУ "Науковий Центр аерокосмічних досліджень Землі Інституту геологічних наук НАН України" (ЦАКДЗ, або Центр) як самостійну юридичну установу було створено в 1992 р. (Постанова Президії АН України від 20.05.1992 р., № 150) на базі відділу тепломасопереносу в земній корі Інституту геологічних наук НАН України та Київського науково-дослідного інституту космоаерометодів колишнього Міністерства нафтової і газової промисловості СРСР та АН СРСР.


Індекс рубрикатора НБУВ: Д23 е(4УКР) л

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22224 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Лялько В. І. 
До 25-річчя від дня заснування Державної установи "Науковий центр аерокосмічних досліджень Землі Інституту геологічних наук Національної академії наук України" / В. І. Лялько, М. О. Попов, О. Д. Федоровський, В. Є. Філіпович, С. М. Єсипович, О. В. Седлерова // Косм. наука і технологія. - 2017. - 23, № 2. - С. 3-10. - Бібліогр.: 17 назв. - укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: Д131 е(4УКР)

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14846 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
13.

Філіпович В. М. 
Особливості формування та функціонування освітніх середовищ в контексті їх ролі у формуванні інтелектуальних здібностей / В. М. Філіпович // Проблеми соц. роботи: філософія, психологія, соціологія. - 2019. - № 1. - С. 71-78. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

Актуальність теми дослідження. Динамічний розвиток сучасного суспільства об'єктивно вимагає розширення гуманітарних знань щодо цілісного й всебічного розвитку людини. Це вказує на необхідність вивчення особливостей розумового розвитку підростаючого покоління в системі національної освіти, яка здійснює психолого-педагогічне управління розвитком молодої людини. Постановка проблеми. Виходячи з то, що в процесі розвитку під впливом середовища у людини відбуваються зміни в залежності від характеру цього середовища, виникає методологічна проблема розробки типології різних видів освітніх просторів і середовищ. Аналіз останніх досліджень і публікацій. Середовище функціонування людини завжди суттєво позначається на її поведінці й активно впливає на інтелектуальний розвиток. Питанням організації креатитвного освітнього середовища присвячені роботи Дж. Гілфорда, Ковальчук В. У., Мажуль Л. М., Панова В. И., Полякової О. Б., Резвана О. О., Семенова І. М., Соловйової Н. В., Холодної М. О., Тихомирової Р. М., Толочек В. О., Шубіної І. В., Шумакової І. А. та ін. Постановка завдання. Аналіз філософсько-психологічної літератури та здійснення огляду основних наукових шкіл щодо їх поглядів на роль освітнього середовища у формуванні інтелектуальних здібностей. Виклад основного матеріалу. Освітній простір, у центрі якого знаходиться людина, розглядається як сукупність усіх зусиль, спрямованих на реалізацію мети освіти. Він являє собою одну зі сфер спільного простору життєдіяльності людини, що знаходиться в системі безперервної освіти. Головне завдання освіти - не формування людини за заданими зразками, а допомога в самореалізації, в розкритті та розвитку особистісного потенціалу, в прийнятті та освоєнні власної волі і відповідальності за життєві вибори, в розкритті й розвитку сутності людини, її позитивного потенціалу. Висновки: останнім часом інтенсивно розвивається організаційно-середовищний підхід до соціальних процесів, з поміжних різноманітних освітніх середовищ. Так, мегасередовищем є функціонуюча в країні система безперервної професійної освіти та інформаційні ресурси інтернету, макросередовищем - освітнє середовище профільного навчального закладу й навчальний процес у ньому. В якості мікросередовища виступають навчальні потоки й групи, предметні програми й курси, підручники та посібники, технології й стилі викладання. В останньому випадку мікро освітнє середовище конституюється в організаційно-концептуальному плані тієї науково-дослідної парадигми та реалізується в технологіях, які служать вихідним предметно-методичним базисом для організації навчального процесу.


Індекс рубрикатора НБУВ: С5*674*421.25 + Ю937.24-8

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж74279 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Філіпович В. М. 
Особливості формування та функціонування освітніх середовищ в контексті їх ролі у формуванні інтелектуальних здібностей / В. М. Філіпович // Проблеми соц. роботи: філософія, психологія, соціологія. - 2019. - № 1. - С. 71-78. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

Актуальність теми дослідження. Динамічний розвиток сучасного суспільства об'єктивно вимагає розширення гуманітарних знань щодо цілісного й всебічного розвитку людини. Це вказує на необхідність вивчення особливостей розумового розвитку підростаючого покоління в системі національної освіти, яка здійснює психолого-педагогічне управління розвитком молодої людини. Постановка проблеми. Виходячи з то, що в процесі розвитку під впливом середовища у людини відбуваються зміни в залежності від характеру цього середовища, виникає методологічна проблема розробки типології різних видів освітніх просторів і середовищ. Аналіз останніх досліджень і публікацій. Середовище функціонування людини завжди суттєво позначається на її поведінці й активно впливає на інтелектуальний розвиток. Питанням організації креатитвного освітнього середовища присвячені роботи Дж. Гілфорда, Ковальчук В. У., Мажуль Л. М., Панова В. И., Полякової О. Б., Резвана О. О., Семенова І. М., Соловйової Н. В., Холодної М. О., Тихомирової Р. М., Толочек В. О., Шубіної І. В., Шумакової І. А. та ін. Постановка завдання. Аналіз філософсько-психологічної літератури та здійснення огляду основних наукових шкіл щодо їх поглядів на роль освітнього середовища у формуванні інтелектуальних здібностей. Виклад основного матеріалу. Освітній простір, у центрі якого знаходиться людина, розглядається як сукупність усіх зусиль, спрямованих на реалізацію мети освіти. Він являє собою одну зі сфер спільного простору життєдіяльності людини, що знаходиться в системі безперервної освіти. Головне завдання освіти - не формування людини за заданими зразками, а допомога в самореалізації, в розкритті та розвитку особистісного потенціалу, в прийнятті та освоєнні власної волі і відповідальності за життєві вибори, в розкритті й розвитку сутності людини, її позитивного потенціалу. Висновки: останнім часом інтенсивно розвивається організаційно-середовищний підхід до соціальних процесів, з поміжних різноманітних освітніх середовищ. Так, мегасередовищем є функціонуюча в країні система безперервної професійної освіти та інформаційні ресурси інтернету, макросередовищем - освітнє середовище профільного навчального закладу й навчальний процес у ньому. В якості мікросередовища виступають навчальні потоки й групи, предметні програми й курси, підручники та посібники, технології й стилі викладання. В останньому випадку мікро освітнє середовище конституюється в організаційно-концептуальному плані тієї науково-дослідної парадигми та реалізується в технологіях, які служать вихідним предметно-методичним базисом для організації навчального процесу.


Індекс рубрикатора НБУВ: С5*674*421.25 + Ю937.24-8

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж74279 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського