2. |
Фісун Ю. В. Інноваційні підходи проведення маркетингових досліджень сучасних підприємств / Ю. В. Фісун, О. С. Борисенко, О. Я. Ярмолюк // Держава та регіони. Сер. Економіка та підприємництво. - 2022. - № 2. - С. 99-103. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.Доведено, що маркетингові дослідження є невід'ємною складовою сучасного підприємства. Обгрунтовано, що традиційні форми ринкових досліджень поступово втрачають свою актуальність, тому все більшу популярність набувають інноваційні підходи щодо проведення ринкового аналізу. У роботі наведено етапи розвитку маркетингових досліджень, розглянуто інноваційні підходи маркетингових досліджень, можливість їх використання на різних етапах маркетингової діяльності. Систематизовано наукові підходи до трактування поняття "методи маркетингових досліджень". Виявлено методи класифікації цілей маркетингових досліджень. Обгрунтовано залежність розвитку маркетингових досліджень та їх інструментарію від упровадження нових підходів чи застосувань передових технологій. Проаналізовано інноваційні підходи маркетингових досліджень, які передбачають широке використання мережі Інтернет та штучного інтелекту. Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)290-211.1
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж23244:екон. та підпр. Пошук видання у каталогах НБУВ
|