Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (1)Книжкові видання та компакт-диски (4)
Пошуковий запит: (<.>A=Фісун Ю$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Представлено документи з 1 до 2

      
Категорія:    
1.

Фісун Ю. В. 
Теоретико-методологічні аспекти розуміння поняття стратегія розвитку підприємств туристичної інфраструктури / Ю. В. Фісун // Актуал. проблеми економіки. - 2020. - № 6. - С. 101-106. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

Досліджено термінологічні аспекти поняття стратегія розвитку підприємств; визначено основні передумови формування ефективної стратегії розвитку підприємств туристичної інфраструктури; наведено структурно-логічні схеми щодо формування стратегії розвитку підприємств туристичної інфраструктури та обгрунтовано науково-методичний підхід щодо послідовності стратегічного управління розвитком означених підприємств.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)424.31

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23291 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
2.

Фісун Ю. В. 
Інноваційні підходи проведення маркетингових досліджень сучасних підприємств / Ю. В. Фісун, О. С. Борисенко, О. Я. Ярмолюк // Держава та регіони. Сер. Економіка та підприємництво. - 2022. - № 2. - С. 99-103. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Доведено, що маркетингові дослідження є невід'ємною складовою сучасного підприємства. Обгрунтовано, що традиційні форми ринкових досліджень поступово втрачають свою актуальність, тому все більшу популярність набувають інноваційні підходи щодо проведення ринкового аналізу. У роботі наведено етапи розвитку маркетингових досліджень, розглянуто інноваційні підходи маркетингових досліджень, можливість їх використання на різних етапах маркетингової діяльності. Систематизовано наукові підходи до трактування поняття "методи маркетингових досліджень". Виявлено методи класифікації цілей маркетингових досліджень. Обгрунтовано залежність розвитку маркетингових досліджень та їх інструментарію від упровадження нових підходів чи застосувань передових технологій. Проаналізовано інноваційні підходи маркетингових досліджень, які передбачають широке використання мережі Інтернет та штучного інтелекту.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)290-211.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23244:екон. та підпр. Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського