Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (1)Книжкові видання та компакт-диски (6)Журнали та продовжувані видання (1)
Пошуковий запит: (<.>A=Халіпова Н$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 8
Представлено документи з 1 до 8

      
Категорія:    
1.

Леснікова І. Ю. 
Дослідження операцій у середовищі електронних таблиць Excel : навч. посіб. / І. Ю. Леснікова, Н. В. Халіпова, М. В. Терещенко, Є. М. Харченко, Н. М. Єршова. - К. : Центр учб. л-ри, 2007. - 186 c. - Бібліогр.: с. 184. - укp.

Визначено особливості функціонування середовища сучасних електронних таблиць Exel для комп'ютерів типу Pentium і більш високих модифікацій, описано основні операції та розкрито зміст базових понять програмування. Розглянуто способи створення таблиць, діаграм і виконання обчислень. Викладено методи розв'язання оптимізаційних задач лінійного програмування в середовищі електронних таблиць Exel. Висвітлено питання застосування електронних таблиць для аналізу дослідних даних і для інженерних розрахунків. Обгрунтовано можливості розв'язання задач динамічного програмування в середовищі електронних таблиць Exel.

Раскрыты особенности функционирования оболочки современных электронных таблиц Exel для компьютеров типа Pentium и более высоких модификаций, описаны основные операции и раскрыто содержание базовых понятий программирования. Рассмотрены способы создания таблиц, диаграмм и выполнения расчетов. Приведены методы решения оптимизационнх задач линейного программирования в среде электронных таблиц Exel. Освещены вопросы применения электронных таблиц для анализа опытных данных и для инженерных расчетов. Обоснованы возможности решения задач динамического программирования в среде электронных таблиц Exel.


Індекс рубрикатора НБУВ: З970.681-018.1 Excel я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА695505 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Халіпова Н. В. 
Обгрунтування норм утримання колії в перехідних кривих по неспівпадінню відводів кривизни та підвищення : Автореф. дис... канд. техн. наук : 05.22.06 / Н. В. Халіпова; Дніпропетр. нац. ун-т залізн. трансп. - Д., 2002. - 21 c. - укp.

Наведено багатомасову нелінійну модель просторових коливань пасажирського вагона та колії за умов руху на прямих ділянках. Запропоновано рівняння, що описують рух на ділянках змінної кривизни, пружно-в'язкою основою у горизонтальному та вертикальному напрямку з зосередженими масами та можливістю задавати нерівності колії для оцінки основних показників руху екіпажу у взаємозв'язку з кривизною колії, що дає змогу одержати та проаналізувати загальні координати та швидкості тіл системи, сили в з'єднувальних елементах системи екіпаж - колія, переміщення та швидкості переміщень силових елементів, деформації, просковзування та сили за поверхнею кочення та гребені в зоні контакту колеса та рейки. Розроблено математичну модель комплексного аналізу показників силової взаємодії поїзда та колії, зносу рейок, комфортабельності та безпеки руху, а також для факторного аналізу основних показників руху екіпажа у взаємодії з колієй залежно від різних факторів: швидкості, виду нерівності, параметрів кривої. Виявлено та проаналізовано закономірності виникнення додаткових горизонтальних коливань, викликаних набіганням колінних пар на зовнішню рейку перехідної кривої, та їх вплив на величину відповідних поперечних прискорень кузова пасажирського вагона залежно від будови конкретної кривої, швидкості руху, порушень в утриманні перехідних кривих та інших чинників, а також умови, за яких показники взаємодії - коефіцієнти горизонтальної та вертикальної динаміки, поперечні прискорення та коефіцієнти стійкості проти вкочування гребеня колеса на головку рейки досягають граничних припустимих значень.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О211-082.5

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА321396 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Халіпова Н. В. 
Моделювання взаємодії колії та рухомого складу / Н. В. Халіпова // Наука та прогрес трансп. Вісн. Дніпропетр. нац. ун-ту залізн. трансп. ім. акад. В. Лазаряна. - 2013. - № 5. - С. 58-69. - Бібліогр.: 19 назв. - укp.

Мета роботи - розвиток моделі взаємодії колії та рухомого складу на основі застосування множинної структури об'єктів. Виділено та сформовано основні критерії оцінки розв'язків задачі оптимізації динамічної взаємодії колії та рухомого складу - забезпечення якості та безпеки здійснення процесу перевезень, підвищення їх ефективності та зниження собівартості. На основі використання методів векторної оптимізації запропоновано модель системи взаємодіючих елементів рухомого складу та колії. Для синтезу моделі застосовано математичний апарат з множинної структури об'єктів. Узагальнено підходи до моделювання в задачах взаємодії рухомого складу та колії для різних конструктивних елементів системи за різних умов експлуатації. Цей теоретичний підхід продемонстровано на прикладах моделювання взаємодії пасажирського та вантажного вагонів із колією за різних експлуатаційних умов. Запропоновано теоретичний підхід до розв'язання задачі взаємодії колії та рухомого складу, що базується на синтезі існуючих моделей шляхом застосування множинної структури об'єктів. Використання запропонованої моделі надає змогу структурувати основні дані та показники в ході моделювання процесів взаємодії рухомого складу та колії, формувати оптимальні та раціональні параметри функціонування системи та визначати ефективні експлуатаційні параметри й систему заходів щодо раціонального використання інфраструктури.


Індекс рубрикатора НБУВ: О22-015.2

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж72605 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Методологія формування транспортно-митної інфраструктури в Україні : [монографія] / А. М. Пасічник, А. В. Сохацький, А. І. Кузьменко, Н. В. Халіпова, В. С. Мальнов; ред.: А. М. Пасічник; Ун-т мит. справи та фінансів. - Дніпропетровськ : УМСФ, 2016. - 168 c. - Бібліогр.: с. 156-168 - укp.

Проаналізовано сучасні тенденції розвитку траспортно-логістичної інфраструктури найбільш розвинених країн світу та розглянуто можливості їх застосування для розбудови, модернізації та підвищення ефективності функціонування логістичної транспортно-митної інфраструктури української транспортної системи. Проведено аналіз проблем інтеграції транспортної системи України в систему міжнародних транспортних коридорів. Запропоновано методи оцінки ефективності функціонування та розрахунку рейтингу стану облаштування міжнародних автомобільних пунктів пропуску через митний кордон України. Розглянуто проблеми та визначено напрями вдосконалення технологій переробки експортно-імпортних вантажопотоків.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)837.0-813 + У9(4УКР)843-182-866

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА802485 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Халіпова Н. В. 
Векторна оптимізація в задачах удосконалення міжнародних транспортних систем : монографія / Н. В. Халіпова; Ун-т мит. справи та фінансів. - Дніпропетровськ, 2016. - 270 c. - Бібліогр.: с. 208-227 - укp.

Проаналізовано проблеми удосконалення транспортно-митної інфраструктури та впровадження дійових заходів щодо забезпечення економічної безпеки транспортування товарів зовнішньоекономічної діяльності з метою успішної інтеграції України в європейський економічний простір і збільшення обсягів експортно-імпортних товаропотоків. Застосовано системний аналіз як головний інструмент для адекватного відображення складних процесів у моделюванні й дослідженні ефективності функціонування міжнародних транспортних систем та їх складових. Запропоновано систематизований підхід до теоретичного аналізу систем перевезень з урахуванням проблем і ризиків, що виникають під час зовнішньоекономічної діяльності та в процесі функціонування міжнародних макрологістичних систем. Розглянуто теоретичний підхід до формалізації міжнародних систем перевезень на основі гібридних множин, що базується на представленні елементів системи у вигляді множинних об'єктів із застосуванням апарата теорії функцій множин. Наведено математичні моделі, в яких реалізуються підходи до багатокригеріальної оптимізації в задачах удосконалення міжнародних перевезень, що дозволяють одночасно та незалежно оптимізувати кілька параметрів і функціоналів. Приділено увагу практичному застосуванню запропонованих підходів до моделювання міжнародних транспортних систем на підставі векторної оптимізації та наведено програмну реалізацію у вигляді програм у середовищі Maple.


Індекс рубрикатора НБУВ: О188.4(4/8) + У9(4УКР)837.0-813 + У9(4УКР)843-182-866

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА808491 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Черненко А. О. 
Щодо моделювання транспортних потоків для аналізу завантаженості доріг в містах / А. О. Черненко, Н. В. Халіпова, І. Ю. Леснікова // Трансп. системи та технології перевезень : зб. наук. пр. - 2016. - Вип. 12. - С. 90-98. - Бібліогр.: 20 назв. - укp.

Мета роботи - розвиток підходів до моделювання транспортних потоків в містах України, які розташовані на основних напрямках МТК з метою аналізу завантаженості доріг. Об'єктом дослідження виступають транспортні потоки на дорогах транспортної мережі; предметом дослідження - завантаженість елементів транспортної системи та характеристики транспортного руху. Методами дослідження прийнято моделювання з застосуванням програмного продукту, що реалізований з використанням системи управління "СMS Drupal", заснованій на мові програмування PHP, мови програмування javascript, елементів HTML, та СSS. Результатом дослідження є аналітичний огляд використання інтелектуальних систем моделювання транспортних потоків, аналіз сучасних програмних продуктів для моделювання транспортних потоків. Здійснено моделювання транспортних потоків з використанням власної програми "Free way", яка дозволяє відслідковувати завантаженість доріг України на основі аналізу динаміки швидкості на обраних ділянках доріг. За основу програми прийнято програму "Яндекс. Пробки". Базова програма є зручною, але мітки, які можна створити за допомогою цієї програми, не зберігаються після перезавантаження сторінки та стають недоступними для інших користувачів. Метою програми "Free way" є можливість створення "легких" міток з рекомендаціями, які будуть зберігатися в базі даних і можуть обиратися з випадаючого списку. Наведено дані модельного експерименту з використанням програми "Free way" з метою дослідження завантаженості доріг України, що розташовані на основних напрямках міжнародних транспортних коридорів: Києва, Дніпра, Одеси та Львова. Для аналізу зміни швидкості руху обирали тільки з поміж тих вулиць, швидкість на яких в години "пік" протягом трьох діб не перевищувала 15 км/год. На основі даних реалізації модельного експерименту досліджено динаміку зміни швидкості транспортного потоку в різні часи доби. Наукова новизна полягає в представленні нового програмного продукту - програми "Free way", яка допомагає спростити моделювання транспортних потоків, удосконалити та розширити можливості спостереження і аналізу завантаженості доріг, швидкості руху транспортних засобів на основі діаграми динаміки зміни швидкостей. Реалізовано створення "легких" міток з рекомендаціями, які зберігаються в базі даних та назву яких можна обирати з випадаючого списку. Проаналізовано пропускну здатність окремих вулиць міст Києва, Дніпра, Одеси та Львова шляхом реалізації експериментального дослідження та побудови графіків динаміки швидкостей. В програмі реалізована можливість дослідження інших елементів транспортної системи та характеристик транспортного руху. Запропонований підхід доцільно розвивати в напрямку аналізу транспортної системи міст на наявність "вузьких місць". Це дозволить розробляти і реалізовувати заходи та приймати управлінські рішення щодо покращення ситуації на шляхах України.


Індекс рубрикатора НБУВ: О808.024

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж74012 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Халіпова Н. В. 
Побудова моделі стратегії розвитку транспортно-логістичних підприємств на основі нейронних мереж / Н. В. Халіпова, А. М. Пасічник, Є. П. Медведєв, І. В. Прогонюк // Трансп. системи та технології перевезень : зб. наук. пр. - 2018. - Вип. 15. - С. 86-98. - Бібліогр.: 31 назв. - укp.

Мета дослідження - розвиток підходів при формуванні стратегії забезпечення ефективного процесу міжнародних поставок на основі аналізу розширених фактичних показників зовнішньоекономічної діяльності (ЗЕД) транспортно-логістичних підприємств. Об'єкт дослідження - вантажопотоки ЗЕД; предмет дослідження - інтегровані показники вантажопотоків на основі даних вантажних митних декларацій. Методами дослідження прийнято моделювання, що грунтується на нейромережевому алгоритмі кластеризації на основі використання самоорганізуючих карт Кохонена (Self Organizing Maps - SOM). У якості програмного середовища в даному дослідженні використано аналітичну платформу DEDUCTOR Academic версії 5.0 компанії BaseGroup_Labs. Результатом дослідження є методика моделювання вантажопотоків ЗЕД та проведення їх кластерного аналізу із застосуванням інтелектуальних систем та аналітичних платформ. Проведено системний аналіз імпортних вантажопотоків митно-брокерського підприємства за 2013 - 2016 роки з використанням бази даних електронних вантажних митних декларацій, сформованих декларантами при митному оформленні вантажів. Здійснено кластеризацію на основі використання самоорганізуючих карт Кохонена з використанням аналітичної платформи DEDUCTOR Academic версії 5.0. Запропонований алгоритм для вирішення завдання кластеризації. Для запровадження інтегрованих оцінок вантажопотоків сформовано систему показників, що характеризують їх обсяги, вартість, обсяги митних платежів. Для проведення комплексного аналізу динаміки та взаємозв'язку факторів при утворенні кластерів введено шкалу рівня кожного з досліджуваних показників ЗЕД (високий, середній та низький). Рівні показників формуються на основі аналізу отриманих в процесі кластеризації значущості атрибутів та ступеню їх впливу на утворення того чи іншого кластера. В залежності від попадання країни фірми-партнера ЗЕД в кластер з певними характеристиками, підприємство на основі результатів аналізу може модернізувати існуючу, або ж розробляти нову комплексну стратегію розвитку транспортно-логістичної діяльності за обраними напрямками. Динаміка зміни показників та їх взаємодія забезпечує суб'єктів базою даних для аналізу шляхів розвитку можливостей підприємства з метою підвищення конкурентних напрямів транспортно-логістичної діяльності. Зміна показників митної вартості, обсягів перевезень, ринкової вартості товарів тощо, потребує аналізу причин, а також виявлення та включення до системи управління ризиками окремих напрямків. Наукова новизна полягає в представленні багатоетапного алгоритму для підтримки прийняття рішень при формуванні стратегії забезпечення ефективного процесу міжнародних поставок на основі аналізу розширених фактичних показників транспортно-логістичної діяльності підприємств, отриманих з бази даних електронних вантажних митних декларацій, сформованих декларантами при митному оформленні вантажів. Аналіз вихідних даних дозволяє підприємству приймати рішення щодо вибору перспективних міжнародних напрямків розвитку торговельних відносин, транспортних комунікацій та формувати стратегії розвитку конкурентоспроможності економіки України.


Індекс рубрикатора НБУВ: У537.21 + У9(4УКР)37

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж74012 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Халіпова Н. В. 
Побудова моделі стратегії розвитку транспортно-логістичних підприємств на основі нейронних мереж / Н. В. Халіпова, А. М. Пасічник, Є. П. Медведєв, І. В. Прогонюк // Трансп. системи та технології перевезень : зб. наук. пр. - 2018. - Вип. 15. - С. 86-98. - Бібліогр.: 31 назв. - укp.

Мета дослідження - розвиток підходів при формуванні стратегії забезпечення ефективного процесу міжнародних поставок на основі аналізу розширених фактичних показників зовнішньоекономічної діяльності (ЗЕД) транспортно-логістичних підприємств. Об'єкт дослідження - вантажопотоки ЗЕД; предмет дослідження - інтегровані показники вантажопотоків на основі даних вантажних митних декларацій. Методами дослідження прийнято моделювання, що грунтується на нейромережевому алгоритмі кластеризації на основі використання самоорганізуючих карт Кохонена (Self Organizing Maps - SOM). У якості програмного середовища в даному дослідженні використано аналітичну платформу DEDUCTOR Academic версії 5.0 компанії BaseGroup_Labs. Результатом дослідження є методика моделювання вантажопотоків ЗЕД та проведення їх кластерного аналізу із застосуванням інтелектуальних систем та аналітичних платформ. Проведено системний аналіз імпортних вантажопотоків митно-брокерського підприємства за 2013 - 2016 роки з використанням бази даних електронних вантажних митних декларацій, сформованих декларантами при митному оформленні вантажів. Здійснено кластеризацію на основі використання самоорганізуючих карт Кохонена з використанням аналітичної платформи DEDUCTOR Academic версії 5.0. Запропонований алгоритм для вирішення завдання кластеризації. Для запровадження інтегрованих оцінок вантажопотоків сформовано систему показників, що характеризують їх обсяги, вартість, обсяги митних платежів. Для проведення комплексного аналізу динаміки та взаємозв'язку факторів при утворенні кластерів введено шкалу рівня кожного з досліджуваних показників ЗЕД (високий, середній та низький). Рівні показників формуються на основі аналізу отриманих в процесі кластеризації значущості атрибутів та ступеню їх впливу на утворення того чи іншого кластера. В залежності від попадання країни фірми-партнера ЗЕД в кластер з певними характеристиками, підприємство на основі результатів аналізу може модернізувати існуючу, або ж розробляти нову комплексну стратегію розвитку транспортно-логістичної діяльності за обраними напрямками. Динаміка зміни показників та їх взаємодія забезпечує суб'єктів базою даних для аналізу шляхів розвитку можливостей підприємства з метою підвищення конкурентних напрямів транспортно-логістичної діяльності. Зміна показників митної вартості, обсягів перевезень, ринкової вартості товарів тощо, потребує аналізу причин, а також виявлення та включення до системи управління ризиками окремих напрямків. Наукова новизна полягає в представленні багатоетапного алгоритму для підтримки прийняття рішень при формуванні стратегії забезпечення ефективного процесу міжнародних поставок на основі аналізу розширених фактичних показників транспортно-логістичної діяльності підприємств, отриманих з бази даних електронних вантажних митних декларацій, сформованих декларантами при митному оформленні вантажів. Аналіз вихідних даних дозволяє підприємству приймати рішення щодо вибору перспективних міжнародних напрямків розвитку торговельних відносин, транспортних комунікацій та формувати стратегії розвитку конкурентоспроможності економіки України.


Індекс рубрикатора НБУВ: У537.21 + У9(4УКР)37

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж74012 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського