Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (2)
Пошуковий запит: (<.>A=Харлаш Л$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

      
Категорія:    
1.

Харлаш Л. М. 
Відкрита освіта у соціокультурних контекстах інформаційного суспільства : автореф. дис. ... канд. філос. наук : 09.00.10 / Л. М. Харлаш; Харків. нац. пед. ун-т ім. Г. С. Сковороди. - Харків, 2014. - 18 c. - укp.

Досліджено предметне поле аналізу відкритої освіти. Відкриту освіту розглянуто як важливий принцип реалізації демократичних цінностей, як форму організації освіти в інформаційному суспільстві, як змістовну складову глобальної світи. Розкрито ціннісний вимір відкритої освіти, що передбачає її розуміння з точки зору цінностей демократичного громадянського суспільства, гуманізації освітнього процесу на засадах особистісно-зорієнтованого підходу, реалізації принципів педагогіки життєтворчості, випереджаючої освіти для сталого розвитку. Визначено основні структурно-функціональні характеристики відкритої освіти як складової глобальної освіти, до яких відносяться доступність, гнучкість, інтерактивність, наочність, індивідуалізація, що досягається за рахунок широкого застосування різних форм відкритого навчання та самоосвіти на основі мережевих форм комунікації та інформаційно-комунікаційних технологій. Описано соціальні практики відкритої освіти: дистанційне навчання, мережева комунікація, медіаосвіта. Розкрито специфіку відкритої освіти в освіті дорослих і післядипломній педагогічній освіті.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю252:Ч30 + Ч30 в2

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА406330 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського