Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
Пошуковий запит: (<.>A=Хворостяна Т$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Представлено документи з 1 до 2

      
Категорія:    
1.

Хворостяна Т. Т. 
Аналіз деяких аспектів введення Болонської системи в Національному медичному університеті / Т. Т. Хворостяна, М. В. Пархоменко, Н. Ю. Радомська, О. А. Радомський // Педіатрія, акушерство та гінекологія. - 2009. - № 4. - С. 65-66. - укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: Р11(4УКР) р3 + Ч481.290

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22335 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
2.

Дидактичні проблеми індивідуалізації вивчення клінічної топографічної анатомії і оперативної хірургії в сучасних умовах / О. Б. Кобзар, А. П. Дітковський, С. В. Дорошенко, В. Ю. Єршов, Н. Ю. Радомська, М. В. Пархоменко, І. Л. Первак, К. О. Прокопець, Т. Т. Хворостяна // Експерим. і клініч. медицина. - 2014. - № 2. - С. 22-25. - укp.

Дослідження процесу пізнавальної діяльності студентів свідчить, що удосконалення та підвищення її ефективності за умов медичного ВНЗ нерозривно пов'язано з індивідуалізацією навчання, яка розуміється як цілеспрямований процес формування індивідуальності та розвитку майбутнього лікаря-фахівця з урахуванням індивідуальних особливостей студента, а також процес самореалізації його індивідуальності. Індивідуалізація навчальної діяльності студентів активізує пізнавальну діяльність, підвищує якість навчання, зміцнює засвоєння хірургічних навичок. Застосування засобів і форм індивідуалізації змінює розподіл навчального часу протягом заняття - у студентів немає пауз і вільного часу, вони підсвідомо продуктивно використовують навчальний час. Індивідуалізація навчання може бути здійснена шляхом поєднання індивідуальних форм навчальної діяльності студента та організації групових форм навчальної праці в малих групах, таких як індивідуально-диференційоване, індивідуально-групове та індивідуальне навчання. Обов'язковими елементами організації та контролю такої діяльності є створення для студента можливості самостійно визначати і планувати особистий обсяг, послідовність і порядок навчальних дій; самостійно стежити за виконанням і результатом дій, вносити корективи та доповнення в ці дії, здійснювати самокерування навчальною діяльністю.

Исследование процесса познавательной деятельности студентов свидетельствует, что усовершенствование и повышение ее эффективности в условиях медицинского ВУЗ неразрывно связано с индивидуализацией обучения, которая понимается как целенаправленный процесс формирования индивидуальности и развития будущего врача-специалиста с учетом индивидуальных особенностей студента, а также процесс самореализации его индивидуальности. Индивидуализация учебной деятельности студентов активизирует познавательную деятельность, повышает качество обучения, укрепляет усвоение хирургических навыков. Применение средств и форм индивидуализации изменяет распределение учебного времени в течение занятия - у студентов нет пауз и свободного времени, они подсознательно производительно используют учебное время. Индивидуализация обучения может быть осуществлена путем сочетания индивидуальных форм учебной деятельности студента и организации групповых форм учебного труда в малых группах, таких как индивидуально-дифференцированное, индивидуально-групповое и индивидуальное обучение. Обязательными элементами организации и контроля такой деятельности является создание для студента возможности самостоятельно определять и планировать личный объем, последовательность и порядок учебных действий; самостоятельно следить за выполнением и результатом действий, вносить коррективы и дополнения в эти действия, осуществлять самоуправление учебной деятельностью.


Індекс рубрикатора НБУВ: Р454 р3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16674 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського