Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
Пошуковий запит: (<.>A=Хлівна Н$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

      
Категорія:    
1.

Хлівна Н. 
Основні компоненти професійної виховної діяльності педагога / Н. Хлівна // Нова пед. думка. - 2010. - № 2. - С. 81-82. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Запропоновано концептуальну модель професійної виховної діяльності педагогів. Обгрунтовано положення, що така модель містить дві основні підструктури: професіоналізм особистості (якості, що сприяють розвитку та вдосконаленню природної й ціннісної сфери особистості молодої людини) і професіоналізм діяльності педагога-вихователя (сформованість у вихователя готовності діяти в конкретній педагогічній ситуації, використанням відповідних засобів, методів, прийомів виховної діяльності, самовдосконалення). Відзначено, що як цілісний образ педагогічного результату дослідження концепція дає змогу на науковій основі простежити професійне становлення вчителя-вихователя, яке грунтується на поєднанні теоретико-практичної підготовленості та загальноособистісного розвитку фахівців, а також є базою для вироблення стратегії і тактики організації допрофесійної і професійної підготовки майбутніх педагогів.

Предложена концептуальная модель профессиональной воспитательной деятельности педагогов. Обосновано положение, что такая модель содержит две основные подструктуры: профессионализм личности (качества, способствующие развитию и совершенствованию естественной и ценностной сферы личности молодого человека) и профессионализм деятельности педагога-воспитателя (сформированность у воспитателя готовности действовать в конкретной педагогической ситуации, используя соответствующие средства, методы, приемы воспитательной деятельности, самосовершенствование). Отмечено, что как целостный образ педагогического результата исследования концепция позволяет на научной основе проследить профессиональное становление учителя-воспитателя, основанное на сочетании теоретико-практической подготовленности и общеличностного развития специалистов, а также является базой для выработки стратегии и тактики организации допрофессиональной и профессиональной подготовки будущих педагогов.

Conceptual model of professional educational activity is analyzed. Its main components are determined.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.421

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22868 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського