Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (15)
Пошуковий запит: (<.>A=Холод В$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 19
Представлено документи з 1 до 19

      
Категорія:    
1.

Холод В. В. 
Політологія : Навч. посіб. / В. В. Холод. - Суми : Унів. кн., 2001. - 405 c. - (Б-ка гуманіт. наук). - Бібліогр.: 123 назв. - укp.

Розкрито основні напрямки розвитку світової політичної думки. Значну увагу приділено міжнародним відносинам, а також політичним технологіям у міждержавних відносинах. Детально розглянуто соціально-політичні доктрини католицизму, православ'я та ісламу. Проаналізовано проблеми демократії, держави та політичних відносин у соціально-політичній думці України другої половини XIX ст.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ф0 я73-2

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА604087 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Холод В. В. 
Політологія : Навч. посіб. для студ. вищ. навч. закл. / В. В. Холод. - 2-е вид. - Суми : Унів. кн., 2003. - 405 c. - (Б-ка гуманіт. наук). - Бібліогр.: с. 402-405. - укp.

На підставі узагальнення класичних джерел і праць відомих сучасних зарубіжних і вітчизняних дослідників політичних проблем висвітлено основні етапи та напрямки розвитку світової політичної думки, а також особливості еволюції політичної думки в Україні. Розглянуто основні складові політичного процесу в загальносвітовому та національному масштабах, а також питання, що стосуються міжнародних відносин і політики, політичних конфліктів, еліти та ідеології. Розкрито суть понять політичних режиму, лідерства, культури, соціалізації та процесу.

На основе обобщения классических источников и трудов известных современных зарубежных и отечественных исследователей политических проблем освещены основные этапы и направления развития мировой политической мысли, а также особенности эволюции политической мысли в Украине. Рассмотрены основные составляющие политического процесса в общемировом и национальном масштабах, а также вопросы, касающиеся международных отношений и политики, политических конфликтов, элиты и идеологии. Раскрыто содержание понятий политических режима, лидерства, культуры, социализации и процесса.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ф0я73-2

Шифр НБУВ: ВА643258 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Холод В. В. 
Феномен параполитики: идеи, свершения, социальные результаты : Моногр. / В. В. Холод. - Сумы : Унив. кн., 2004. - 504 c. - рус.

Освещена динамика наращивания параполитики в период революционных кризисов и в относительно спокойные периоды политической модернизации. Описана двойственная природа политики в парадигматическом измерении, раскрыта "минимальная" концепция невидимого максимума власти. Проанализированы дозированная политика авторитаризма, разрушительный механизм партийной системы. Рассмотрены вопросы политической модернизации, приоритетной функциональности лидера. Приведены теоретические сценарии современной геополитики.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ф0

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА652832 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Балабанова Л. В. 
Маркетингове управління конкурентоспроможністю підприємств: стратегічний підхід : Моногр. / Л. В. Балабанова, В. В. Холод; Донец. держ. ун-т економіки і торгівлі ім. М.Туган-Барановського. - Донецьк, 2006. - 294 c. - (Шк. маркетинг. менедж.). - Бібліогр.: с. 273-285. - укp.

Запропоновано концепцію стратегічного маркетингового управління (СМУ) конкурентоспроможністю підприємств (КП), зокрема, визначено сутність, перспективи та проблеми стратегічного управління КП у системі маркетингового менеджменту підприємств, показано значення стратегічного маркетингу як основи забезпечення їх конкурентних переваг. Наведено науково-методичні підходи до стратегічного моніторингу конкурентного маркетингового середовища підприємств, методи діагностики процесу СМУ КП, стратегічного контролю маркетингового управління КП.

Предложена концепция стратегического маркетингового управления (СМУ) конкурентоспособностью предприятий (КП), в частности, определены сущность, перспективы и проблемы стратегического управления КП в системе маркетингового менеджмента предприятий, показано значение стратегического маркетинга как основы обеспечения их конкурентных преимуществ. Приведены научно-методические подходы к стратегическому мониторингу конкурентной маркетинговой среды предприятий, методы диагностики процесса СМУ КП, стратегического контроля маркетингового управления КП.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)290-13

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА668955 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Холод В.  
"Мінімальна" концепція невидимого максимуму влади / В. Холод // Наук. зап. Ін-ту політ. і етнонац. дослідж. - 2005. - Вип. 27. - С. 190-201. - укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ф03

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69635 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
6.

Холод В. В. 
Політологія : Підруч. / В. В. Холод. - 3-є вид. переробл. і доповн. - Суми, 2006. - 480 c. - (Б-ка гуманіт. наук). - Бібліогр.: с. 475-478. - укp.

Висвітлено основні віхи та напрямки розвитку світової політичної думки, особливості еволюції політичної науки в Україні. Закцентовано увагу на проблемах встановлення закономірного у світі політики, функціонуванні політичних інститутів і систем. Розглянуто основні складові політичного процесу в загальносвітовому та національному масштабах.

Освещены основные вехи и направления развития мировой политической мысли, особенности эволюции политической науки в Украине. Сакцентировано внимание на проблемах установления закономерного в мире политики, функционировании политических институтов и систем. Рассмотрены основные составляющие политического процесса в общемировом и национальном масштабах.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ф0я73-1

Шифр НБУВ: ВА680951 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Луцык Р. В. 
Теория и практика физических систем с памятью : Моногр. / Р. В. Луцык, Ю. Л. Ментковский, В. П. Холод; Киев. нац. ун-т технологий и дизайна. - К., 2006. - 280 c. - Библиогр.: с. 275-278 - рус.

Освещены актуальные проблемы теории деформируемых дисперсных тел с памятью в условиях их тепло- и массообмена с окружающей средой. На примере теории вынужденных колебаний материальной точки с вязкоупругими связями приведен алгоритм последовательной системы контролируемых упрощений, сохраняющих определяющие черты процесса и даны общефизические рекомендации к поиску данных систем. Предложены модели релаксации напряженно-деформированного состояния материалов, методики исследования физико-механических свойств материалов. Проанализировано влияние влаги и тепла на ползучесть материалов.


Індекс рубрикатора НБУВ: В251,021 + Ж306.2

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА678457 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Холод В.  
Тоталітаризм - вінець параполітики / В. Холод // Наук. зап. Ін-ту політ. і етнонац. дослідж. - 2007. - Вип. 33. - С. 183-195. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ф023

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69635 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
9.

Холод В.  
Політична модернізація: згусток протиріч / В. Холод // Політ. менеджмент. - 2006. - № 5. - С. 33-43. - Бібліогр.: 24 назв. - укp.

Розглянуто цільові настанови теорії політичної модернізації та зроблено висновок щодо неможливості використання загальних рекомендацій теорії для жодної країни в конкретиці її проблем. Зазначено, що оптимальним варіантом аналізу процесу модернізації є виявлення закономірного в діяльності суб'єктів політики, функціонуванні інститутів, взаємодії політичної сфери та громадянського суспільства, в інтеракціях партій, рухів і груп тиску.


Ключ. слова: політична модернізація, теорія
Індекс рубрикатора НБУВ: Ф024

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24488 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Холод В.  
Пріоритетні функції політичного лідера / В. Холод // Політ. менеджмент. - 2007. - № 4. - С. 55-64. - Бібліогр.: 16 назв. - укp.

Зроблено спробу розкрити обумовленість і заданість функціональних пріоритетів у діяльності політичного лідера під впливом різноякісного соціального середовища.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ф038.4

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24488 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Холод В.  
Прояви закономірного в плавному і бурхливому плині політики / В. Холод // Політ. менеджмент. - 2007. - № 2. - С. 55-67. - Бібліогр.: 16 назв. - укp.

Розглянуто прояви закономірного в негативах політики в ході еволюційного та революційного розвитку суспільства.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ф015.24

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24488 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Холод В. І. 
Ризикована спокуса політичного прогнозу / В. І. Холод // Вісн. Львів. ун-ту. Сер. Філософ. науки. - 2006. - Вип. 9. - С. 209-218. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Розглянуто прогноз як нетрадиційну структурно-логічну схему, синтезовану з елементів політичної ситуації. Через зіставлення "чужого" досвіду та власних досягнень сформовано "компаративістський" прогноз.


Ключ. слова: політичний прогноз, ризик, структурно-логічна схема
Індекс рубрикатора НБУВ: Ф080

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж28852/філос. Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Балабанова Л. В. 
Маркетинг підприємства : навч. посіб. / Л. В. Балабанова, В. В. Холод, І. В. Балабанова; Донец. нац. ун-т економіки і торгівлі ім. М.Туган-Барановського. - Донецьк, 2010. - 599 c. - укp.

Розглянуто питання формування та реалізації товарної, цінової, збутової політики в комплексі маркетингу підприємства. Наведено характеристику кадрового забезпечення служби маркетингу, викладено основні питання комунікаційної підтримки підприємства й особливості маркетингу в його зовнішньоекономічній діяльності. Розкрито особливості управління маркетинговою діяльністью, розглянуто теорію, методику, практику організаційного становлення маркетингу в підприємствах. Розкрито питання програмування маркетингової діяльності в системі управління підприємством і контролю в системі маркетингу.

Рассмотрены вопросы формирования и реализации товарной, ценовой, сбытовой политики в комплексе маркетинга предприятия. Приведена характеристика кадрового обеспечения службы маркетинга, изложены основные вопросы коммуникационной поддержки предприятия и особенности маркетинга в его внешнеэкономической деятельности. Раскрыты особенности управления маркетинговой деятельностью, рассмотрены теория, методика, практика организационного становления маркетинга в предприятиях. Раскрыты вопросы программирования маркетинговой деятельности в системе управления предприятием и контроля в системе маркетинга.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.357 я73 + У9(4УКР)290-211.1 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА732639 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Балабанова Л. В. 
Маркетинг підприємства : навч. посіб. / Л. В. Балабанова, В. В. Холод, І. В. Балабанова; МОНМС України, Донец. нац. ун-т економіки і торгівлі ім. М. Туган-Барановського. - К., 2012. - 612 c. - (Шк. маркетинг. менедж). - Бібліогр.: 83 назв - укp.

Висвітлено сутність маркетингу як системи діяльності підприємства на ринку. Розкрито маркетингові аспекти товарної, цінової, збутової, комунікаційної політики підприємства. Охарактеризовано види організаційних структур служби маркетингу підприємства, висвітлено проблеми її кадрового забезпечення. Показано роль маркетингу у зовнішньоекономічній політиці підприємства. Увагу приділено методам встановлення цін, маркетинговій логістиці, видам маркетингового контролю, особливостям розробки програми маркетингу підприємства.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.357 я73 + У9(4УКР)290-211.1 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА747317 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Балабанова Л. В. 
Стратегічний маркетинг : підручник. Т. 2 / Л. В. Балабанова, В. В. Холод, І. В. Балабанова; МОНМС України, Донец. нац. ун-т економіки і торгівлі ім. М. Туган-Барановського. - Донецьк, 2011. - 318 c. - Бібліогр.: 95 назв - укp.

Висвітлено теоретичні та методологічні засади стратегічного маркетингу. Охарактеризовано маркетингові товарні, цінові, комунікаційні стратегії. Увагу приділено проблемам формування, реалізації й оцінювання ефективності маркетингових стратегій. Розглянуто концепцію мультиатрибутивності товару. Подано інформацію про стратегії преміального ціноутворення та цінового прориву, маркетингові стратегії розподілу, управління товарними запасами та збуту, маркетингові рекламні та PR-стратегії. Описано методику оцінювання ефективності альтернативних маркетингових стратегій підприємства.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.357 я73-1 + У9(4УКР)290-211.1 я73-1

Рубрики:

Шифр НБУВ: В353461/2 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Холод В. 
Види соціально-комунікаційних технологій / В. Холод // Наук. пр. Нац. б-ки України ім. В.І. Вернадського. - 2011. - Вип. 32. - С. 7-20. - Бібліогр.: 32 назв. - укp.

Описано види соціально-комунікаційних технологій (СКТ) з позицій теорії інмутації суспільства. СКТ поділено за такими критеріями: призначення, спрямованість, протяжність у часі, засоби реалізації, результативність, ефективність, якість.


Індекс рубрикатора НБУВ: С5*333.4

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70113 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Холод В. В. 
Визнання права власності на реконструйоване нерухоме майно та особливості судового розгляду справ цієї категорії : автореф. дис. ... канд. юрид. наук : 12.00.03 / В. В. Холод; НАПН України , Наук.-дослід. ін-т приват. права і підприємництва. - К., 2012. - 20 c. - укp.

Уперше доведено, що реконструкція, проведена як в установленому законом порядку, так і з його порушенням, не призводить до знищення попереднього об'єкта нерухомості та виникнення нового. Визначено, що реконструйований об'єкт нерухомості продовжує юридично існувати у такій самій якості, як і до реконструкції, однак, зі зміненими технічними характеристиками. Встановлено, що право власності на реконструйований об'єкт нерухомості не припиняється, проте цивільно-правові наслідки реконструкції об'єкта нерухомості, проведеної з порушенням вимог закону, зумовлюють необхідність звернення до компетентних органів для оформлення проведеної реконструкції в установленому законом порядку. Доведено неприйнятливість кваліфікації нерухомого майна, реконструкція якого відбувалася з порушенням вимог закону, як сукупності будівельних матеріалів.


Індекс рубрикатора НБУВ: Х839(4УКР)112 + Х892.19(4УКР)182

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА391275 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Сєдов О. М. 
Електрофізичні та магнітні властивості масивів залізовмісних волокнистих вуглецевих нанокомпозитів / О. М. Сєдов, В. В. Холод, С. М. Махно, О. М. Лісова, М. В. Абрамов, С. П. Туранська, П. П. Горбик // Metallophysics and Advanced Technologies. - 2019. - 41, № 9. - С. 1153-1169. - Бібліогр.: 30 назв. - укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: Л719.945 + В371.21 + В377

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14161 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
19.

Холод В. П. 
Математическое моделирование и прогнозирование физико-механических свойств материалов легкой промышленности в условиях тепломассообмена со средой : Дис... канд. техн. наук: 05.19.01 / В. П. Холод; Государственная академия легкой промышленности. - К., 1996. - 135 с. - рус.


Індекс рубрикатора НБУВ: М2-306

Рубрики:

Шифр НБУВ: ДС50567 Пошук видання у каталогах НБУВ 


 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського