Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (2)
Пошуковий запит: (<.>A=Хренова В$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 3
Представлено документи з 1 до 3

      
Категорія:    
1.

Хренова В. В. 
Профільне навчання: основні підходи до змісту та ознак / В. В. Хренова // Пед. дискурс : зб. наук. пр. - 2012. - Вип. 11. - С. 330-334. - Бібліогр.: 25 назв. - укp.

Проаналізовано існуючі підходи до розуміння ознак і характерних особливостей профільного навчання. На підставі зробленого аналізу розглянуто основні ознаки профільного навчання.

Проанализированы существующие подходы к пониманию признаков и характерных особенностей профильного обучения. На основании проведенного анализа рассмотрены основные признаки профильного обучения.

Existing approaches to understanding the features and characteristics of profile training are analyzed in the article. On the basis of the conducted analysis the main features of profile training are examined.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.204

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73286 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Хренова В. В. 
Підготовка майбутніх учителів технологій до профільного навчання учнів старших класів основам швейної справи : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / В. В. Хренова; Уман. держ. пед. ун-т ім. П. Тичини. - Умань, 2015. - 20 c. - укp.

Здійснено теоретичне узагальнення та запропоновано новий підхід до розв'язання актуального наукового завдання, що полягає в обгрунтуванні та експериментальній перевірці педагогічних умов підготовки майбутніх учителів технологій до профільного навчання учнів старших класів основам швейної справи. Доведено, що узагальненим індикатором підготовки майбутніх учителів технологій до профільного навчання учнів старших класі основам швейної справи є їх спеціальна компетентність. Визначено критерії та показники спеціальної компетентності студентів з основ швейної справи, охарактеризовано рівні її сформованості. Розроблено модель підготовки майбутніх учителів технологій до профільного навчання учнів старшої школи основам швейної справи. Обгрунтовано й експериментально перевірено педагогічні умови підготовки майбутніх педагогів до профільного навчання старшокласників основам швейної справи.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.518.3 + Ч421.266

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА413367 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Хренова В. В. 
Ситуаційні тестові завдання як засіб діагностики предметних компетенцій майбутніх учителів технологій профільної школи (на прикладі дисципліни "Основи швейного виробництва') / В. В. Хренова // Пед. дискурс : зб. наук. пр. - 2013. - Вип. 14. - С. 440-447. - Бібліогр.: 8 назв - укp.

Розглянуто проблему створення ситуаційних тестових завдань як засобу діагностики рівня сформованості предметних компетенцій студентів-майбутніх учителів технології, що навчатимуть учнів старшої школи основ швейної справи. Проведено аналіз і визначено сутність понять "тест", "тестування". Подано класифікацію тестів за характерними ознаками. На підставі аналізу наукових публікацій з досліджуваної тематики з'ясовано види тестів, які доцільно використовувати як засіб діагностики компетенцій майбутніх вчителів технологій профільної школи. Розроблено та представлено компетентнісно-орієнтовані ситуаційні тестові завдання (на прикладі дисципліни "Основи швейного виробництва").

Проанализирована проблема создания ситуационных тестовых заданий как средства диагностики уровня сформированности предметных компетенций студентов – будущих учителей технологии, которые будут обучать учащихся старших классов основам швейного дела. Осуществлен анализ и определена сущность понятий "тест", "тестирование". Представлена классификация тестов по характерным признакам. На основании анализа научных публикаций по исследуемой тематике определены виды тестов, которые целесообразно использовать как средство диагностики компетенций будущих учителей технологий профильной школы. Разработаны и представлены компетентностно-ориентированные ситуационные тестовые задания (на примере дисциплины 'Основы швейного производства").

The article deals with the creation of situational tests as a means of diagnosing the level of formation of subject competencies students-future teachers technology that will teach high school students the basics of sewing business. It analyses the essence of the concepts of "test", 'testing". Based on the analysis of scientific publications in the studied subjects found type tests that can be used as a tool for diagnosing competencies of future teachers technology specialized schools. Competence-oriented situational test tasks (by the example of the subject Fundamentals of Sewing Production) are developed and presented.


Індекс рубрикатора НБУВ: М4 р(4УКР)3-2

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73286 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського