![](/irbis64r_81/images/db_navy.gif) Віртуальна довідка ![](/irbis64r_81/images/db_navy.gif) Тематичний інтернет-навігатор ![](/irbis64r_81/images/db_navy.gif) Наукова електронна бібліотека ![](/irbis64r_81/images/db_navy.gif) Автореферати дисертацій ![](/irbis64r_81/images/db_navy.gif) Реферативна база даних ![](/irbis64r_81/images/db_navy.gif) Книжкові видання та компакт-диски ![](/irbis64r_81/images/db_navy.gif) Журнали та продовжувані видання
![Mozilla Firefox](../../ico/mf.png) |
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Формат представлення знайдених документів: | повний | стислий |
Пошуковий запит: (<.>A=Хренов М$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 3
Представлено документи з 1 до 3
|
| | | | |
1. |
Хренов М. М. Про втілення ідей О.Л.Чижевського з аеронізації в тваринництві України / М. М. Хренов // Тавр. наук. вісн. - 1999. - Вип. 11, ч. I. - С. 113-115. - укp.Узагальнено матеріали послідовників професора О.Л.Чижевського в Україні з питань аеронізації в молочному скотарстві, конярстві, звіринництві, птахівництві (інкубації) та біологічній промисловості. Індекс рубрикатора НБУВ: П546.2(4УКР)
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж69225 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
| | | | |
2. |
Толстанов О. К. Впровадження сімейної медицини на Житомирщині / О. К. Толстанов, О. М. Торбас, В. О. Грищук, М. В. Хренов // Україна. Здоров'я нації. - 2008. - № 3/4. - С. 125-129. - Бібліогр.: 11 назв. - укp.Детально проаналізовано стан впровадження сімейної медицини на Житомирщині. Висвітлено основні проблеми її функціонування. Описано поетапний шлях впровадження сімейної медицини, її мережу, кадрове, матеріально-технічне та інформаційне забезпечення. Індекс рубрикатора НБУВ: Р11(4УКР-4ЖИТ)2
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж25956 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
| | | | |
3. |
Черниш Т. Створення приватної медичної установи в Києві: маркетингові аспекти / Т. Черниш, М. Хренов, І. Грига // Магістеріум. - 2008. - Вип. 32. - С. 28-35. - Бібліогр.: 12 назв. - укp.Зазначено, що розробка маркетингової стратегії виходу на ринок є необхідною умовою ефективної діяльності будь-якої організації, в тому числі й клініки. Маркетинговий план є головним інструментом такої стратегії. Детально описано процес сегментації ринку, надано оцінку факторів конкуренції та точок диференціації. Дослідження продемонструвало важливість у ході побудови маркетингової стратегії застосування методів інтерв'ю, аналізу документів. Одержана інформація стала базою для проведення SWOT-аналізу - визначення сильних, слабких сторін в діяльності інших клінік-конкурентів, загроз та можливостей для їх розвитку. Індекс рубрикатора НБУВ: Р11(4УКР-2К)2 к
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж70430 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
|
|