Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
Пошуковий запит: (<.>A=Хренов М$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 3
Представлено документи з 1 до 3

      
Категорія:    
1.

Хренов М. М. 
Про втілення ідей О.Л.Чижевського з аеронізації в тваринництві України / М. М. Хренов // Тавр. наук. вісн. - 1999. - Вип. 11, ч. I. - С. 113-115. - укp.

Узагальнено матеріали послідовників професора О.Л.Чижевського в Україні з питань аеронізації в молочному скотарстві, конярстві, звіринництві, птахівництві (інкубації) та біологічній промисловості.


Індекс рубрикатора НБУВ: П546.2(4УКР)

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69225 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Толстанов О. К. 
Впровадження сімейної медицини на Житомирщині / О. К. Толстанов, О. М. Торбас, В. О. Грищук, М. В. Хренов // Україна. Здоров'я нації. - 2008. - № 3/4. - С. 125-129. - Бібліогр.: 11 назв. - укp.

Детально проаналізовано стан впровадження сімейної медицини на Житомирщині. Висвітлено основні проблеми її функціонування. Описано поетапний шлях впровадження сімейної медицини, її мережу, кадрове, матеріально-технічне та інформаційне забезпечення.


Індекс рубрикатора НБУВ: Р11(4УКР-4ЖИТ)2

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж25956 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Черниш Т.  
Створення приватної медичної установи в Києві: маркетингові аспекти / Т. Черниш, М. Хренов, І. Грига // Магістеріум. - 2008. - Вип. 32. - С. 28-35. - Бібліогр.: 12 назв. - укp.

Зазначено, що розробка маркетингової стратегії виходу на ринок є необхідною умовою ефективної діяльності будь-якої організації, в тому числі й клініки. Маркетинговий план є головним інструментом такої стратегії. Детально описано процес сегментації ринку, надано оцінку факторів конкуренції та точок диференціації. Дослідження продемонструвало важливість у ході побудови маркетингової стратегії застосування методів інтерв'ю, аналізу документів. Одержана інформація стала базою для проведення SWOT-аналізу - визначення сильних, слабких сторін в діяльності інших клінік-конкурентів, загроз та можливостей для їх розвитку.


Індекс рубрикатора НБУВ: Р11(4УКР-2К)2 к

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70430 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського