Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (1)
Пошуковий запит: (<.>A=Хілінська Л$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 3
Представлено документи з 1 до 3

      
Категорія:    
1.

Хілінська Л. 
Формування стійкого інтересу до педагогічної професії в умовах профільного навчання в ліцеї / Л. Хілінська // Дир. шк., ліцею, гімназії. - 2011. - № 1. - С. 46-56. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Визначено та обгрунтовано доцільність впровадження педагогічного профілю в практику спеціалізованих профільних загальноосвітніх навчальних закладів. Окреслено головні чинники профільного педагогічного навчання в системі "ліцей - коледж". Подано структурно-змістову модель профільного педагогічного навчання (ППН) та форми навчально-виховного процесу. Розглянуто науково-дослідницьку роботу допрофільної педагогічної підготовки в ліцеї, важливим аспектом якої є співтворчість викладачів і ліцеїстів.

Определена и обоснована целесообразность внедрения педагогического профиля в практику специализированных профильных общеобразовательных учебных заведений. Очерчены главные факторы профильного педагогического обучения в системе "лицей - колледж". Приведена структурно-содержательная модель профильного педагогического обучения и формы учебно-воспитательного процесса. Рассмотрена научно-исследовательская работа допрофильной педагогической подготовки в лицее, важным аспектом которой является сотворчество преподавателей и лицеистов.

Determined and proved the feasibility of teaching profile in the specialized practice of specialized secondary educational institutions. Outlines the main factors profiled teacher training in the "high school - college. " Placed structural content modelprofile pedagogical training (PIP), and shape the educational process. Noted the research work teacher training in high school, an important aspect of which is co-creation of teachers and school pupils.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.351.64

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22620 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Хілінська Л. 
Прикладні аспекти формування іміджу навчального закладу / Л. Хілінська // Дир. шк., ліцею, гімназії. - 2011. - № 6. - С. 98-103. - Бібліогр.: 14 назв. - укp.

Висвітлено теоретичні та практичні аспекти процесу формування іміджу навчального закладу на основі досвіду роботи Обласного гуманітарного ліцею для обдарованих дітей із сільської місцевості при Барському гуманітарно-педагогічному коледжі ім. М. Грушевського. Відзначено, що під іміджем навчального закладу мається на увазі емоційно забарвлений образ, який створився в масовій свідомості. Розглянуто пріоритетні завдання сучасного директора школи: формування готовності педагогів до інноваційних пошуків, надання їм можливості самостійно визначати стратегічні напрями розвитку навчально-виховного процесу в школі, що дозволить навчальному закладу мати індивідуальний шлях розвитку, своє обличчя.

Освещены теоретические и практические аспекты процесса формирования имиджа учебного заведения на основе опыта работы Областного гуманитарного лицея для одаренных детей сельской местности при Барском гуманитарно-педагогическом колледже им. М. Грушевского. Отмечено, что под имиджем учебного заведения подразумевается эмоционально окрашенный образ, который создался в массовом сознании. Рассмотрены приоритетные задачи современного директора школы: формирование готовности педагогов к инновационным поискам, предоставление им возможности самостоятельно определять стратегические направления развития учебно-воспитательного процесса в школе, что позволит учебному заведению иметь индивидуальный путь развития, свое лицо.

When covering both theoretical and practical aspects of the process of image formation of an educational institution based on the experience of the Regional Humanitarian Lyceum for Gifted Children from rural areas in the manor of Humanities and Pedagogical College named Michael Hrushevsky. It is noted that under the image of the institution meant emotionally charged image that is created in the mass consciousness. We consider the priorities of the modern school director: creating readiness of teachers to search for innovative, enabling them to independently determine the strategic direction of the educational process at school, which will allow an institution to have an individual path of development, his own face.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.26 + Ч424(4УКР-4ВІН-2БАР)714.5

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22620 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Хілінська Л. 
Життя та його сенс у рецепції сучасних старшокласників / Л. Хілінська // Дир. шк., ліцею, гімназії. - 2013. - № 1. - С. 59-66. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Проаналізовано досвід організації та проведення науково-дослідницької роботи зі світової літератури в Обласному гуманітарному ліцеї для обдарованих дітей із сільської місцевості при Барському гуманітарно-педагогічному коледжі ім. М. Грушевського. Зазначено, що науково-дослідницька робота зі світової літератури базується, перш за все, на інтерпретації художнього твору, тобто такій дослідницькій діяльності, яка пов’язана з тлумаченням змістової, смислової складової літературного твору на різних його структурних рівнях через співвіднесення з цілісністю вищого порядку. Окреслено предмети інтерпретації та рівні означеної науково-дослідницької діяльності. Зазначено, що метою науково-дослідницької роботи зі світової літератури є виявлення у читачів-старшокласників на основі сприйняття художньої реальності літературно-філософських творів елементарної рефлексії, яка аналізує знання автора твору про життя, вчинки героїв тощо, та рефлексії, у якій той же читач-старшокласник усвідомлює власні думки і переживання щодо прочитаного, пізнаного про життя. Висвітлено діяльність наукового ліцейського товариства „Перспектива”, в рамках якого функціонує науково-дослідницька лабораторія читацької рецепції проблем сенсу життя в літературно-філософських творах світової літератури. Виокремлено роботи старшокласників, що конкретизують ключову проблему лабораторії, та отримали відзнаки на ІІІ етапі Всеукраїнського конкурсу-захисту науково-дослідницьких робіт учнів-членів МАН України зі світової літератури. Констатовано, що в процесі науково-дослідницької роботи зі світової літератури відбувається підвищення пізнавальної активності особистості, спонукання до творчості, виховання життєвої та соціальної компетенції молодої людини, пізнання життя та пошук сенсу власного буття.

Проанализирован опыт организации и проведения научно-исследовательской работы по зарубежной литературе в Областном гуманитарном лицее для одаренных детей из сельской местности при Барском гуманитарно-педагогическом колледже им. М. Грушевского. Отмечено, что научно-исследовательская работа по зарубежной литературе базируется, прежде всего, на интерпретации художественного произведения, то есть исследовательской деятельности, связанной с толкованием содержательной, смысловой составной литературного произведения на разных его структурных уровнях через соотношение с целостностью высшего порядка. Определены предметы интерпретации и уровни указанной научно-исследовательской деятельности. Отмечено, что цель научно-исследовательской работы по зарубежной литературе - выявление у читателей-старшеклассников на основе восприятия художественной реальности литературно-философских произведений элементарной рефлексии, которая анализирует знания автора произведения о жизни, поступки героев и т.д., и рефлексии, в которой тот же читатель-старшеклассник осознает собственные мысли и переживания по поводу прочитанного, познанного о жизни. Освещена деятельность научного лицейского общества „Перспектива”, в рамках которого функционирует научно-исследовательская лаборатория читательской рецепции проблем смысла жизни в литературно-философских произведениях мировой литературы. Выделены работы старшеклассников, конкретизирующие ключевую проблему лаборатории и получившие награды на III этапе Всеукраинского конкурса-защиты научно-исследовательских работ учеников-членов МАН Украины по зарубежной литературе. Констатировано, что в процессе научно-исследовательской работы по зарубежной литературе происходит повышение познавательной активности личности, побуждение к творчеству, воспитание жизненной и социальной компетенции молодого человека, познания жизни и поиск смысла собственного бытия.

The experience of organization and implementation of the research activity on the World Literature classes is analyzed. The research is based on data from the Regional Humanitarian Lyceum for Talented Youth from the rural areas. (The lyceum is a part of the Humanitarian Pedagogical College of Bar named after M. Hrushevsky). The problem of life and its sense in the literary and philosophic work of world literature in the perception of modern senior high school students are revealed as well.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш5(0) р20-268

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16674 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського